Citat:
Svara på frågan.....: Om du slår mig i ansiktet med en öppen handflata och jag upplever det som att jag håller på att dö. Jag verkligen känner att jag håller på att dö av ditt slag.
Är detta då ett mordförsök?
Ja det är fakta. Men ingen av praktikanterna hävdar att dom inte kommer ihåg eller hade någon form av minnesförluster när dom "sexuella övergreppen" skedde.
Är det jobbigt när jag har samma standard på kvinnor som på män?
*Rymdkram*
Ifrågasätts ja. Men ingen förutom ett fåtal ifrågasätter "offren".
Här är någon som vågar: "https://www.youtube.com/watch?v=y4bAULTwAJU"
Högst osäker på att du kan något annat språk än svenska, men jag ger det en chans.
Är detta då ett mordförsök?
Ja det är fakta. Men ingen av praktikanterna hävdar att dom inte kommer ihåg eller hade någon form av minnesförluster när dom "sexuella övergreppen" skedde.
Är det jobbigt när jag har samma standard på kvinnor som på män?
*Rymdkram*Ifrågasätts ja. Men ingen förutom ett fåtal ifrågasätter "offren".
Här är någon som vågar: "https://www.youtube.com/watch?v=y4bAULTwAJU"
Högst osäker på att du kan något annat språk än svenska, men jag ger det en chans.
Polisanmäl, så får du se vad polisen använder för typ av brott som du utsatts för. Praktikanten anmälde, polisen hjälper till att skriva i vad för typ av brott.
Sexuella trakasserierna har ju praktikanterna anmält, tyvärr verkar det ju som att smsen inte sparats. Inte heller av SVT som gjorde en ”grundlig utredning”, även om man varken sparade anteckningar eller sms trots att man väljer att plocka in honom för möte angående detta beteende.
Har du? Du verkar ju tro på vad han säger men inte hon, pga metoo.
typ alla ifrågasätter ju offren, och med alla menar ja alla som aldrig själva varit utsatta eller inte har någon empati kring sexualbrottsoffer. Och med alla menar ja personer som själv utsätter andra för liknande grejer och så inte vill att sitt beteende ska klassas som brottsligt.
Språket, du behöver inte oroa dig, höga studieskulder efter master och kandidater på universitetsnivå, med både språk och genus samt konstvetenskap som grund.
Kroners språk däremot i ”sin sanning”, oj så genomskinligt, patetiskt försök att svartmåla praktikanten i fråga. Pinsamt att visst folk bara sväljer det.