2018-06-27, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karlerikss
Om man som Kroner vill be om en offentlig ursäkt(hans ord inte mina) så är det ju något som är fel

Vad ber han om ursäkt om då?
Citera
2018-06-28, 20:48
Bannlyst
Citat:
Smygfota någon och bli polisanmäld för kränkande fotografering är ju inte att gå utanför ramarna kanske...

Virtanen satt i SVT och berättade hur han gjort likadant, dessa metoomän har vissa gemensamma grejer för sig, och dessa grejer är fan inte vackra.

Bra om dessa fick konsekvenser. Tex att SVT/public service inte fortsätter jobba med metoomän precis som alla andra arbetsplatser.

Det här har aldrig handlat om kärlek, det är utnyttjande av makt och status. Det, det är aldrig kärlek.

Jag inser att du har en "beef" mot sanningen. Och det kan jag köpa Försök dockvara lite vänlig gentemot mig och andra aktörer här i kanalen. Diskussionsämnet skulle bli så mycket bättre då!
Citera
2018-06-28, 21:54
Medlem
Svampspors avatar
Såg lite reklam för kommande program och kunde nu glädjas att den fryntliga Herr Kronér åter ha hittat tillbaka till SVT. 8 Juli 20:55 på SVT1 leder han programmet Bara sport!
Citera
2018-06-28, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kick88
Jag inser att du har en "beef" mot sanningen. Och det kan jag köpa Försök dockvara lite vänlig gentemot mig och andra aktörer här i kanalen. Diskussionsämnet skulle bli så mycket bättre då!

Fast han är ju polisanmäld. Det är ju sanningen.
Citera
2018-06-28, 22:59
Medlem
mjukmjukares avatar
Jag är onekligen nyfiken på om Lasse Kronér kommer ställa upp på podden "80 väldigt goda mackor" som med visst inslag av ironi gjorts under 78 veckor av Albin Olsson och David Sundin.
Två skojare. Skämtare. Stand Upsnubbar men med ett visst allvar inför detta.
Bygger helt på en bok från 2003 som Lasse gjort och släppt. Och den var icke ironisk alls.
Och nu är snart alla mackorna återskapade.
1 per vecka.
Men .... kommer Lasse Kronér själv delta i sista avsnittet? Som en hommage till sin egen bok?
(vilket podpratarna har våta drömmar om)
Eller kommer han uppfatta, vilket jag har gjort, att det skojas lite med Lasse och hans mackor?
Och med detta bli neggo till ett sista avsnitt? Ställer han sig över?

Spännande.......

´
Citera
2018-06-28, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kriiz
Vad ber han om ursäkt om då?

Att han inte förstått att hon inte ville ha med han att göra. #sexuellatrakasserier på arbetsplatsen mot minst två praktikanter under 2012-2013...
Citera
2018-06-29, 05:16
Bannlyst
Citat:
Fast han är ju polisanmäld. Det är ju sanningen.

Vem är polisanmäld? Jag frågar dig som är så nära att begå förtalsbrott.
Senast redigerad av Kick88 2018-06-29 kl. 05:18.
Citera
2018-06-29, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kick88
Vem är polisanmäld? Jag frågar dig som är så nära att begå förtalsbrott.

Kroner. Förundersökning pågår om kränkande fotografering.
Citera
2018-06-29, 14:51
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StukaPlan
Alltid haft svårt för den blekfete mannen. Undviker henom som typ Pascalidou.

Det är ju därför som Lasse Kronér är mobbad och sexanklagad. Hans främsta brott är att han är så jävla övertrevlig och vänlig mot alla.

Sådant retar folk sig på.
Citera
2018-06-29, 18:08
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Det är ju därför som Lasse Kronér är mobbad och sexanklagad. Hans främsta brott är att han är så jävla övertrevlig och vänlig mot alla.

Ja och framförallt att han är en vit medelålders man.
Sådant är oförlåtligt idag.
Citera
2018-06-30, 15:23
Medlem
tigerrakets avatar
Citat:
Att han inte förstått att hon inte ville ha med han att göra. #sexuellatrakasserier på arbetsplatsen mot minst två praktikanter under 2012-2013...

Man ber ibland om ursäkt bara för att rensa luften. Jag har bett om ursäkt utan att varken ha någon anledning till det eller velat göra det. Situationen har bara krävt en ursäkt för att de-eskalera.

Jag misstänker att ursäkten kommer vara för att hon har upplevt situationen annorlunda än vad han har gjort.
Citera
2018-06-30, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta

Mm, branschen säger ju inte direkt det...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in