2018-05-15, 14:57
Inaktiv Administrator
admin5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -9821-
Motparten kan också tycka samma sak. Ord står mot ord.

Ja, så förutsätter jag att det är. Men det gör det inte mindre festligare att följa den här lilla klicken av paranoida judehatare som ältar samma saker om och om igen. Gång efter annan. Alltid utan någon som helst bevisning.

admin5
Citera
2018-05-15, 15:15
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Så skall ni förklara det faktum att ni bara anställer 100% debunkertroll eller? Ni kan ju sitta här och förneka och vara hur löjliga som helst, det förändrar inte ett jävla något över hur ni sköter forumet på detta extremt orättvisa sätt eller ja det är inte ens orättvisa, det är en tydlig agenda. Tänk om bollsport bara anställde folk som hatade sport, då skulle alla direkt förstå hur absurt det vore men nu lyckas ni intala er själva att ni bara kan prata runt det faktum att man bara anställer debunkertroll utan varesig kunskap eller intresse av konspirationer och att detta inte är något konstigt.

Vad är meningen med att ens ha konspirationer och alternativa teorier om ni ändå bara vill förstöra alla diskussioner? Aha ni vill kontrollera informationen.

Ni är skrattretande korkade om ni på fullt allvar tror att vi inte ser igenom er.

Arbetarbroder har ju varit "anställd" moderator och han är väl en av sveriges gravast paranoida gentemot just judar, så nog finns det en viss representation även aför den delen av befolkningen som smitit från sin medicinering...
Citera
2018-05-15, 17:36
Medlem
Bahrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av admin5
Ja, så förutsätter jag att det är. Men det gör det inte mindre festligare att följa den här lilla klicken av paranoida judehatare som ältar samma saker om och om igen. Gång efter annan. Alltid utan någon som helst bevisning.

admin5

Hur då? Om jag bevisar tex att du e jude eller några av dina mods e det, så bryter jag mot reglerna.
Citera
2018-05-15, 20:36
Medlem
Sasanians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av admin5

admin5
Hur ska man bevisa det menar du?
Det är väl ingenting mer än att medlemmar som kritiserar Israel inte behandlas lika som alla andra som kramar Israel.
Ditt inlägg är faktiskt provocerande.

Att ni har adress i NY är inte sant. Det går att kolla upp vilka företag som faktiskt finns i den där byggnaden.
Citera
2018-05-15, 21:57
Medlem
Bahrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sasanian
Det är väl ingenting mer än att medlemmar som kritiserar Israel inte behandlas lika som alla andra som kramar Israel.

Att ni har adress i NY är inte sant. Det går att kolla upp vilka företag som faktiskt finns i den där byggnaden.

Kolla, den där adressen e BS. Det e ett postboxcenter Neighborhood Postal & Shipping Center i NewYork, jag kan be en släkting gå dit o få en Bahram-box. Det där räknas inte som adress
Citera
2018-05-16, 08:21
Medlem
BigFatCones avatar
Alltså. Ett företag måste inte ha en besöksadress, det förstår ni va?
Citera
2018-05-16, 09:30
Medlem
ChristianXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sasanian

Citat:
Ursprungligen postat av Bahram
Kolla, den där adressen e BS. Det e ett postboxcenter Neighborhood Postal & Shipping Center i NewYork, jag kan be en släkting gå dit o få en Bahram-box. Det där räknas inte som adress

Citat:
Postadress är det format på en serie informationsposter som används på traditionell post för att till exempel brev, vykort och paket ska komma fram till en fysisk eller juridisk person.
https://sv.wikipedia.org/wiki/Adress#Postadress

På vilket sätt är en postadress ett okänt begrepp för er?

Och hur relaterar en postadress varande eller icke varande till ett företags eventuella judiska agenda? Förstår inte riktigt den kopplingen...
Citera
2018-05-16, 11:30
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Arbetarbroder har ju varit "anställd" moderator och han är väl en av sveriges gravast paranoida gentemot just judar, så nog finns det en viss representation även aför den delen av befolkningen som smitit från sin medicinering...

I konspirationer? I en kvart då eller? Såg han aldrig i forumdelen när han var mod så är han foliehatt verkar han snarare ha blivit det efter att han slutade som mod men han kan ju komma in och berätta om det själv om han har lust.
Citera
2018-05-16, 12:28
Medlem
Megaforces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChristianX

Och hur relaterar en postadress varande eller icke varande till ett företags eventuella judiska agenda? Förstår inte riktigt den kopplingen...

Fast det är ju säkrare med en postbox i NY för det är så oroligt vid kontoret i Jerusalem.
Citera
2018-05-16, 14:49
Medlem
Bahrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChristianX
https://sv.wikipedia.org/wiki/Adress#Postadress

Kolla, hur tror du man känner igen bluff-företag? Postlådor som ingen besöker! Bara namn
, typ FB.

Vem betalar för allt det här?
Din förening? Eller klubben som säljer bingolotto?

Vi e inga medlemmar här!!! I realiteten e våra texter varorna o skrivandet e gratis arbetskraft. Vi hämtar information från vår omgivning, omvandlar informationen till texter o ni säljer vidare den utan att behöva fråga oss vem ni säljer det till.
Vad är informationen? Informationen e olika beroende på forum. Metadiskussioner mellan svenska medborgare, vart tar informationen vägen? Hur formas budskapet? Hur mycket pengar får såna 007 företag som ingen spårar?

Varför man säger att ni e judar era iq-befriade, fantasirika, efterblivna, bokstavstrogna, hjärntvättade, tv skadade individer, e för att ni har en sajt med mycket information som kan vara skadlig om det kommer i orätta händer. Vinklingen på många diskussioner på sajten, tyder på att sajtens troll tömmer användare på info.
Finns misstankar om att en av era kunder kan vara staten Israel. Jag vill bara rekommendera sajtens ägare att dubbelkolla sina kunder.
Citera
2018-05-16, 14:52
Medlem
Bahrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megaforce
Fast det är ju säkrare med en postbox i NY för det är så oroligt vid kontoret i Jerusalem.

Grejen e att jag har släktingar NY. Rika släktingar som har inflytande. Om FB e sugen på att jävlas med iranier e jag personligen intresserad att ta den fighten. Sen kan vi alla antingen skrata åt mig eller troligen din judiska admin.
Citera
2018-05-16, 14:55
Medlem
Drama-Llamas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bahram
Grejen e att jag har släktingar NY. Rika släktingar som har inflytande. Om FB e sugen på att jävlas med iranier e jag personligen intresserad att ta den fighten. Sen kan vi alla antingen skrata åt mig eller troligen din judiska admin.
Nu darrar vi alla av fruktan. Vad behöver vi göra för att blidka dig så att du inte drar i dina makttrådar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in