Citat:
Ursprungligen postat av
adolf512
Rätten att knulla 13-åringar är absolut en viktig frihet, gör det lättare för tjejer att tidigt bli gravida av män som har önskvärda gener.
Fri abort är också viktigt, behöver jag ens motivera?
Mitt brott är?
Men herregud människa! Om du anser absolut frihet betyder att det är fritt att ha sex med småbarn så anser jag att min frihet då består i att skära könsorganet av dig och tvinga dig att äta upp det.
Tror du absolut frihet gör att människor går in till grannen och äter upp honom exempelvis ?
Nakne Kalle med pungen i golvet,inne på en restaurang, har rätt att ta sig den friheten utan att andra människor tar sig friheten att knyta ihop fanskapet och kasta ut honom i sjön eller i ett gruvhål i Sverige någonstans .
Du skulle antagligen ta till pervers frihet men räkna med rejält motstånd.
Din Hitlernoja är katastrofal du är mer fixerad vid Hitler, Judar och gasning än medlemmarna i NMR.
Jag skulle vilja bli av med alla syltryggar till byråkratiska tjänstemän, men inte äta upp dem.
Jag vill ha yttrandefrihet utan en massa PK- lagar som är direkt frihetsberövande.
Jag tycker trådstartaren har bra förslag.
Men det skulle vara mycket befriande att få slänga en och annan i ett gruvhål någonstans.
Sexualförbrytare exempelvis.