Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2018-05-14, 21:04
Citat:
Ursprungligen postat av Kroppskakoregott
Haha, lite kul i min värld är hon inte en 7a, ännu sämre faktiskt. Tycker hon ser lite gräns till småmullig ut.
Skulle säga 5 ev 6 beroende på hur kroppen faktiskt ser ut. Min utländska ser klart bättre ut, inget snack om det, så då kanske det makes little sense att hon får mer matchningar än ditt testsubjekt!

Haha alltså du förstår nog inte. Jag hann knappt skapa kontot innan matchningar börja komma in.
Hur kåta är inte killar haha? Förstår nu att ”bara sex” inte ger tjejer så mycket, de kan de få hela tiden. Det gäller att stå ut.

Ja alltså menar ju det, hon ser bra ut men inte fantastisk. Vilken tjej som helst kan nog skaffa ligg på tinder.
Citera
2018-05-14, 21:17
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Absolut, har nu 99+ gold matchningar denna kväll bara! Matchar hela tiden med folk.

Såhär, jag tyxker att hon är max en 7. Har alla tjejer såhär enkelt att ligga?
Antingen så är killar galna, eller så är hon mer än en 7a.
https://goo.gl/images/BK9a7M

Ansiktet är runt 7, absolut. Däremot tror jag hon har sämre kropp.

Men visst är Tinder öppet mål för tjejer.
Citera
2018-05-14, 21:26
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17

När jag tänker på det så är väl all sorts nätdejting det.

Det som killar har störst chans på är väl den gamla hederliga krogen. Tror tjejer tenderar att falla för killar mer där.
Citera
2018-05-14, 21:27
Citat:

Det som killar har störst chans på är väl den gamla hederliga krogen. Tror tjejer tenderar att falla för killar mer där.

EDIT: Alltså om denna profil har 100+ på EN KVÄLL. Vad kommer den ha om en vecka då?
Citera
2018-05-14, 21:30
Medlem
anteri17s avatar
Citat:

EDIT: Alltså om denna profil har 100+ på EN KVÄLL. Vad kommer den ha om en vecka då?

Jag kan inte undgå att bli rätt nöjd över mitt eget tindrande när man får facit genom såna här experiment. Kampen därute är stenhård.
Citera
2018-05-14, 21:35
Citat:
Jag kan inte undgå att bli rätt nöjd över mitt eget tindrande när man får facit genom såna här experiment. Kampen därute är stenhård.

Jag förstår det också nu, det gäller att stå ut min vän. Har fått massor av ”hej”, och tröttnar på de också. Det är som att jag blivit en tjej ikväll haha. Nej men förstår precis varför de inte svarar på sådana meddelanden.

Man måste stå ut.
Citera
2018-05-14, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Beror på ålder, vad för typ av tjej bilderna ger intryck utav osv.

Oftast nåt av följande:
Något de skrivit om i sin prestation,
Något de har på sina bilder,
Eller helt enkelt något jag genuint undrar, alltså en hyfsat seriöst/anständig fråga.

Och kommentaren, frågan osv på ovan har oftast en blandning av nyfikenhet, humor, småkaxighet.

En klassiker är annars att hon har något påstående/åsikt i sin bio, då kan du kontra med att du inte håller med utan istället tycker tvärtom (bäst om du faktiskt tycker det, eller så kan du fejka) enbart för att få en reaktion, reaktion är bra för de flesta ger inte reaktioner aka du sticker ut och sen har isen brutits.

Jag har matchat med en ganska söt en som skriver att hon är feminist i sin bio, ska jag dra denna som första meddelande och se vad jag får för reaktion?
- Jag tycker män är mer värda än kvinnor, hur kan du inte göra det??

Eller blir det lite för hårt på?
Citera
2018-05-14, 22:07
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blk
Jag har matchat med en ganska söt en som skriver att hon är feminist i sin bio, ska jag dra denna som första meddelande och se vad jag får för reaktion?
- Jag tycker män är mer värda än kvinnor, hur kan du inte göra det??

Eller blir det lite för hårt på?
Det är inte så bra textgame, i det fallet kör du hellre:

"Jaså, vad innebär det att vara feminist enligt dig?" *insert cheeky/funny/brudig smiley-icon*.
Reason: Två flugor i en smäll, du får genuint veta om hon är en rabiat feminazifeminist eller blott en kvinna som tycker tjejer ska tjäna lika mycket pengar för samma arbete, typ. Samt att hon antagligen har åsikter i det som hon gärna delar med sig av eftersom hon tagit sig tid att skriva det i bion, icebreakern.

Men din kan funka på en viss typ faktiskt, du kommer antagligen trigga nån och du får attention, eller så blir du borttagen.
Citera
2018-05-14, 22:15
Medlem
NirvanAs avatar
För övrigt har det varit rätt segt i dessa tider med finväder, man får sina vanliga matchningar, men det dröjer väldigt länge mellan svaren eller så svarar de inte alls. Avståndet ändras inte i deras profiler heller så antingen kör de bara tinder från ett och samma ställe eller så körde de bara en sveprunda och orkar inte mer när det är så fint väder.
Citera
2018-05-15, 09:40
Medlem
Citat:
Intressant, är nog mer biologi. Men tror du att när man tex är i relation att det är någon skillnad då? På sexlusten, kåtheten osv mellan könen.

Jag skulle tycka att det var roligt om tjejer kunde börja tvingas ta mer intiativ till att träffa någon. Nu får de de svar så fort de öppnar telefonen. Men för att det ska ske så måste väl helt enkelt alla killar sluta vara så desperata och överkåta. Vilket aldrig kommer hända, tjejer kommer tyvärr alltid inte behöva göra någonting för ligg.

Visst är det skillnad.

Men som ni säger så hade ju tjejer behövt skärpa till sig och ta initiativ om inte killar vore så sjukt undergivna och desperata. Det beteendet från killar leder till uppblåst ego hos tjejer, vilket naturligtvis gör att de blir mer kräsna och inte nöjer nöjer sig med killar i egen liga så att säga. Det är ett övergripande problem med ett sexualliberalt samhälle; för just engångsligg saknas det incitament för tjejer att välja killar som inte tillhör det översta skiktet.

Igår låg jag med hon som halvdissat mig dagen innan och sedan ringt 12 gånger medan jag var med en annan. Det blev alltså en ny tjej två dagar efter varann, något jag sedan tidigare velat lyckas med. Så nöjd jag, är jag. Hennes lägenhet såg för övrigt ut som ett jävla palats. En sån business-kvinna, va!

Kändes ovant att vänta fem dejter innan sex. I synnerhet eftersom vi diskuterat våra andra dejter samt vad detta kommer göra med vår vänskap. Jag gillar experiment sa ja; hon instämde. Så nu återstår det att se om vi kan behålla en vänskapsrelation utan svartsjukeproblematik som skaver.
Senast redigerad av Fomalhaut 2018-05-15 kl. 09:45.
Citera
2018-05-15, 09:43
Medlem
Mintafs avatar
hur många matchningar ligger folk på här inne?

Jag har ~1200
Citera
2018-05-15, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mintaf
hur många matchningar ligger folk på här inne?

Jag har ~1200

Omöjligt att veta när man raderar istället för att samla för att skryta om dem här. Just nu har jag kring 160 efter att ha varit aktiv sedan mitten av mars.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in