Citat:
Nej. Skulle jag skriva med alla tjejer skulle det bli ett heltidsjobb. Jag har fått tillräckligt med ligg via Tinder. Jag kan alltså ytterligare vara kraftigt selektiv efter matchningarna med vilka jag vill träffa. Att i det läget gå och hälsa på random tindermatchning är ganska sjukt.
Sista bisatsen är korrekt för min del, se ovan.
Nej, vi hade inte ögonkontakt. Nej, vi var inte särskilt nära varandra; jag såg de alla på håll. Ytterligare är det så att två stycken läser mitt program och har koll på vem jag är; det behövs ingen introduktion med handskak.
Jag vet inte om jag är ständigt återkommande. Däremot känner jag ibland ett behov av att balansera upp vissa domedagsprofetior med egna erfarenheter som en medelsnygg kille. Bara det faktum att du och han här ovan tar för givet att jag ska skriva med varje match tyder på att ni inte har någon aning om hur det är att ha 100 oskrivna matchningar i appen... Det finns olika verkligheter osv.
Det finns ingen rädsla öht att bli rejected. Men till skillnad från er aspie-killar vet jag att vardagsragg i jobb- eller skolmiljöer sällan slår väl ut, och sällan är särskilt uppskattat av den andra parten. Det är således ett rent rationellt beslut att inte hälsa på Tinder-matchningar i vardagen.
Jobba upp ert game.
Sista bisatsen är korrekt för min del, se ovan.
Nej, vi hade inte ögonkontakt. Nej, vi var inte särskilt nära varandra; jag såg de alla på håll. Ytterligare är det så att två stycken läser mitt program och har koll på vem jag är; det behövs ingen introduktion med handskak.
Jag vet inte om jag är ständigt återkommande. Däremot känner jag ibland ett behov av att balansera upp vissa domedagsprofetior med egna erfarenheter som en medelsnygg kille. Bara det faktum att du och han här ovan tar för givet att jag ska skriva med varje match tyder på att ni inte har någon aning om hur det är att ha 100 oskrivna matchningar i appen... Det finns olika verkligheter osv.
Det finns ingen rädsla öht att bli rejected. Men till skillnad från er aspie-killar vet jag att vardagsragg i jobb- eller skolmiljöer sällan slår väl ut, och sällan är särskilt uppskattat av den andra parten. Det är således ett rent rationellt beslut att inte hälsa på Tinder-matchningar i vardagen.
Jobba upp ert game.
Ständigt återkommande tycker jag nog du är, syns jämt i tråden. Om det inte slår ut bra för dig i jobb och skolmiljö har du sociala problem, ditt game lackar. Herregud, det är i skolmiljö majoriteten av "sweethearts" träffas. Vilken värld lever du i? Hur vanligt som helst. Haha, vilket trams att det "inte uppskattas av andra parten". Nästan lust att ge dig lite brud kontakter som kan krossa din världsbild om "inte uppskattas av andra parten" och säga hur mycket dom uppskattade att jag gjorde den där approachen (till helt okända tjejer på skolan, på krogen, etc etc).
Dom tjejerna som säger att dom inte gillar det har antagligen varit med om "fel killar", dvs inte deras typ, konstig personlighet, etc.
Nej, du är ute och cyklar tyvärr. Även om du inte vill erkänna det för dig själv, men föralldel sitt och skryt du om dina tinder ligg. Ska du sitta där i gungstolen med barnbarnen sen och berätta "Ja, jag och mormor vi träffades genom en dejtingapp som hette tinder, eftersom två tjejkompisar som inte vill att jag ska ragga på andra tjejer än dom sa att tjejer inte gillar att man raggar på dom irl". Ha de