Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-12, 21:43
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farlig850
Har skrivit fel, ska stå 35 och inte 25 och det är bara teoretiskt vilket du mkt väl förstår. Enda poängen var att förklara vad han kan förvänta sig vid användandet av 250mg E5D och att det knappt blir en dubbling av hans testosteron värde vilket var första kommentaren här.
Ser fortfarande ingen anledning att med 30 i normalfallet hoppa på 250mg E5D för det kommer inte ens dubbla hans T vilket det gjort ifall han haft säg 10-15 nmol.

Du skriver att du tryckte 270*3 = 810mg E5D.
Med 810mg E5D så ligger du nog stabilt över 120 oavsett vilken dag du mäter.


fast jag slog ju ut de 3 ml som jag använder för att få en jämnförbar siffra.. hur som hällst det du skrev först var helt åt helvete och det verkar vi vara överrens om och det var det jag ville klargöra..

jag håller med dig och dina åsikter att han inte ska fucka sin egenproduktion som är svin bra
Citera
2018-05-13, 02:20
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
fast jag slog ju ut de 3 ml som jag använder för att få en jämnförbar siffra.. hur som hällst det du skrev först var helt åt helvete och det verkar vi vara överrens om och det var det jag ville klargöra..

jag håller med dig och dina åsikter att han inte ska fucka sin egenproduktion som är svin bra


Frågar dig då du verkar ha koll, har läst igenom hela "guiden" här på flashback och även kollat med en del kontakter som är kunniga, och som du nämner så har jag hög testonivå naturligt, vilket gör att en nybörjarkur är onödigt.

Vilket preparat är det bästa att börja med?, får nog göra ny tråd men börjar med dig

Läst igenom och verkar som att Winnar är bra för att "Hårda" till sig och ha en liten effekt på massbyggandet, och jämfört med andra så har den väldigt lite bieffekter som jag ser det. Vad är en bra nybörjarkur att börja med?

vill tillägga att jag är väldigt vältränad och tränat hårt i ca 7-8 års tid så jag är inget benrangel som vill ha magiska resultat till beachen
Citera
2018-05-13, 08:01
  #15
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henkelulz
Frågar dig då du verkar ha koll, har läst igenom hela "guiden" här på flashback och även kollat med en del kontakter som är kunniga, och som du nämner så har jag hög testonivå naturligt, vilket gör att en nybörjarkur är onödigt.

Vilket preparat är det bästa att börja med?, får nog göra ny tråd men börjar med dig

Läst igenom och verkar som att Winnar är bra för att "Hårda" till sig och ha en liten effekt på massbyggandet, och jämfört med andra så har den väldigt lite bieffekter som jag ser det. Vad är en bra nybörjarkur att börja med?

vill tillägga att jag är väldigt vältränad och tränat hårt i ca 7-8 års tid så jag är inget benrangel som vill ha magiska resultat till beachen

Nu förstår jag inte riktigt vad du skriver. Först skriver du själv att en nybörjarkur är onödigt, sedan om vilket preparat som passar bäst för dig. Vad vill du egentligen?

Winnar är rena rama rävgiftet och jag förstår inte hur du missat alla biverkningar, helt 100% onödigt att ta såvida man inte vill toppa formen inför en tävling.

Not.
Du kan inte "halvkura" men en snabbis orala om det är det du spekulerar i. Antingen kör du en ordentlig kur, eller så gör du det inte. Men så fräsch testonivå du har idag känns det tämligen onödigt, såvida du inte drömmer om att lägga på dig rejält med massa.
Citera
2018-05-13, 13:25
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Nu förstår jag inte riktigt vad du skriver. Först skriver du själv att en nybörjarkur är onödigt, sedan om vilket preparat som passar bäst för dig. Vad vill du egentligen?

Winnar är rena rama rävgiftet och jag förstår inte hur du missat alla biverkningar, helt 100% onödigt att ta såvida man inte vill toppa formen inför en tävling.

Not.
Du kan inte "halvkura" men en snabbis orala om det är det du spekulerar i. Antingen kör du en ordentlig kur, eller så gör du det inte. Men så fräsch testonivå du har idag känns det tämligen onödigt, såvida du inte drömmer om att lägga på dig rejält med massa.

Det jag menade med nybörjarkur så syftade jag på testot endast

Absolut är jag med på att köra en riktig rejäl kur och ingen snabbis med orala, Men förstår inte riktigt argumentet med att med ett bra testovärde så är det onödigt att kura

Har tränat under en längre period och känner att utvecklingen stannat till, då träning är en stor del av mitt liv och även tävlandet så känner jag mig inte nöjd, spec med antalet som är "orena" i tävlings scenen.

Skickar gärna bilder till dig på priv för att visa formen etc om det skulle vara intressant

Stort tack igen, tackar för all hjälp jag får!
Citera
2018-05-13, 13:40
  #17
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henkelulz
Det jag menade med nybörjarkur så syftade jag på testot endast

Absolut är jag med på att köra en riktig rejäl kur och ingen snabbis med orala, Men förstår inte riktigt argumentet med att med ett bra testovärde så är det onödigt att kura

Har tränat under en längre period och känner att utvecklingen stannat till, då träning är en stor del av mitt liv och även tävlandet så känner jag mig inte nöjd, spec med antalet som är "orena" i tävlings scenen.

Skickar gärna bilder till dig på priv för att visa formen etc om det skulle vara intressant

Stort tack igen, tackar för all hjälp jag får!

Man rubbar sin egen produktion, och som du säkert förstått redan verkar du ha en väldigt bra produktion som de flesta av oss aldrig kommer ha naturligt. Detta riskerar du om du börjar kura.

Kura ska man göra om träning är ett absolut roligaste man vet, vet sina kort och kanske t o m håller på med tävling. Så i ditt fall kanske det hade varit en idé ändå. Och då är det precis som du nämnde, en testo-onlykur som är det enda vettiga valet första gången.
Citera
2018-05-13, 14:22
  #18
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henkelulz
Hej!

Skippar hela min träningsbakgrund och hoppar direkt till frågan!

Jag var hos vårdcentralen och testade lite blodvärden pga diverse anledningar och såg att min testonivå låg på 30 nmol/L, Och referensintervallen är 7-29, vilket innebär att jag har över snittet.

Men det jag undrar är om jag t.ex skulle hoppa på en "nybörjarkur" dvs 250mg var femte dag., Efter ca 8 veckor, vad tror ni mitt värde skulle ligga på då? Skulle det utge en grov skillnad som gör att läkaren börjar ifrågasätta eller kan den bli "rimlig"?

Hoppas ni förstår frågan

Mvh

Ref-värde är inte -12. Allt under 12 är i underkant. Mellan 12-30 klassas som normalt. Har du bra värden finns det ingen anledning att kliva på. Gör det hellre på äldre dar.

Majoriteten av UG-labben är underdoserade skit oavsett vad någon annan säger.

Mvh Leif
Citera
2018-05-13, 18:52
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henkelulz
Frågar dig då du verkar ha koll, har läst igenom hela "guiden" här på flashback och även kollat med en del kontakter som är kunniga, och som du nämner så har jag hög testonivå naturligt, vilket gör att en nybörjarkur är onödigt.

Vilket preparat är det bästa att börja med?, får nog göra ny tråd men börjar med dig

Läst igenom och verkar som att Winnar är bra för att "Hårda" till sig och ha en liten effekt på massbyggandet, och jämfört med andra så har den väldigt lite bieffekter som jag ser det. Vad är en bra nybörjarkur att börja med?

vill tillägga att jag är väldigt vältränad och tränat hårt i ca 7-8 års tid så jag är inget benrangel som vill ha magiska resultat till beachen


alltså winnar ska du slänga åt helvete så långt bort du kan om du inte ska upp på scenen de närmaste veckorna, om ens då är det värt o överlägga ifall du vill riska alla biverkningar men det är väll upp till var och en

som fenjal säger tycker jag inte du ska kura om du inte har som mål o stå på scenen.. jag tycker enda rimliga förklaringen till att mixtra med sina hormoner är för att man inte får den hjälpen man behöver eller om man vill bygga en fysik som är omöjligt utan att manipulera sina hormoner och då ska man verkligen leva för träning

om du tycker detta stämmer in på dig ska du också fråga dig själv frågan, är det värt att leva ett liv med AAS? för när du väl är på tåget är chansen stor att det är ett beslut du redan tagit utan att fråga dig själv den frågan.. oftast suger träningen om man inte har gear i sig när man väl smakat på lambon liksom, och även om det inte gör det så kommer du mixtra med din egenproduktion och då kanske du faktiskt sen är beroende av testosteron behandling

kommer du fram till att svaret är ja så kör på för fan men då i ditt fall kan du nog brassa på med 500 mg testo enanthate e5d i 3-4 månader som en första kur givetvis ska du vara förbered på allting som hör där till det orkar jag inte ta med nu i detta men en första gångs kur är exakt vad du ska satsa på om du vill börja men med lite kraftigare dosering då vi alla här verkar vara osäkra på hur mycket 250 e5d lär ge dig :P
Citera
2018-05-14, 07:42
  #20
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
men alltså käften om du inte vet ett skit om aas jävla mupp

jag har oberoende analyser på mitt prepp på 270 mg / ml, (det var alltså 20 mg/ml överdoserat) jag har också en blod analys av detta i mig på 120+ nmol, detta mätte jag 4 dagar efter stick så låt oss följa din ''teori'' eller rättare sagt påstående här

dom kunde inte mäta högre värde än så men låt oss säga att jag hade endast 120 nmol vid mätnings tillfället ( jag stack vid detta tillfälle 3 ml e5d) då hade jag fortfarande landat på 40 nmol i värde ellerhur? detta är förutsatt att jag faktiskt hade 120 nmol i blodet vilket jag inte hade... hur fan fick du ihop detta i din lilla hjärna?

För att trådskaparen ska få ett hum om hur mycket man får, så låg jag på (väger ca 85 på 176 cm, hyfsad form) 35 när jag drog i mig 0,5 ml (125mg testo e) var 5:e dag. Detta på korrekt doserat prepp. Måste hålla med dom som säger att man ofta får underdoserat från UG-labs, för två andra tester jag har gjort har visat mindre på andra märken, och två märken jag har testat tidigare har jag tom känt att dom var kasst doserade, så det är inte lönt att lägga pengar på test. Håller också med folk ovan att du inte ska sabba dina fina värden, utan köra på med hård träning och bra kost tills du inte får ut mer av ren träning.
Citera
2018-05-14, 15:14
  #21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeadOfBoo
För att trådskaparen ska få ett hum om hur mycket man får, så låg jag på (väger ca 85 på 176 cm, hyfsad form) 35 när jag drog i mig 0,5 ml (125mg testo e) var 5:e dag. Detta på korrekt doserat prepp. Måste hålla med dom som säger att man ofta får underdoserat från UG-labs, för två andra tester jag har gjort har visat mindre på andra märken, och två märken jag har testat tidigare har jag tom känt att dom var kasst doserade, så det är inte lönt att lägga pengar på test. Håller också med folk ovan att du inte ska sabba dina fina värden, utan köra på med hård träning och bra kost tills du inte får ut mer av ren träning.
Inte lönt? En Testo kur på 250mg E5D och säg 10 veckor kostar 1000kr.

1000kr för vad det ger är nästintill gratis i mina ögon om man jämför med vad man får betala för all skit på Gymgrossisten som inte ger ett dugg mer än placebo effekt.

Just Testo på lägre doser är väl det enda som faktiskt är billigt och lönt när det kommer till AAS, utöver det kan jag hålla med dig ifall man inte tävlar eller lever för träningen med maximal risk som insats.

TS

Du ska varken köra en nybörjarkur eller rejäl kur såklart, du vet inte hur din kropp svarar på preppet.
Men vill du känna effekt och hålla det hyfsat säkert så börja mittemellan 250-500mg så du får en Testo nivå kring 60-80 även om det är omöjligt att säga exakt var du kommer hamna.

375mg E5D skulle jag kört ifall jag var i din sits och ville testa en kur. Du säger ju att du är vältränad och stannat upp i dina ökningar, då är det perfekt läge tycker jag att köra på med AAS.
Citera
2018-05-14, 21:02
  #22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farlig850
Inte lönt? En Testo kur på 250mg E5D och säg 10 veckor kostar 1000kr.

1000kr för vad det ger är nästintill gratis i mina ögon om man jämför med vad man får betala för all skit på Gymgrossisten som inte ger ett dugg mer än placebo effekt.

Just Testo på lägre doser är väl det enda som faktiskt är billigt och lönt när det kommer till AAS, utöver det kan jag hålla med dig ifall man inte tävlar eller lever för träningen med maximal risk som insats.

TS

Du ska varken köra en nybörjarkur eller rejäl kur såklart, du vet inte hur din kropp svarar på preppet.
Men vill du känna effekt och hålla det hyfsat säkert så börja mittemellan 250-500mg så du får en Testo nivå kring 60-80 även om det är omöjligt att säga exakt var du kommer hamna.

375mg E5D skulle jag kört ifall jag var i din sits och ville testa en kur. Du säger ju att du är vältränad och stannat upp i dina ökningar, då är det perfekt läge tycker jag att köra på med AAS.


Tack för svar!!

Såg att jag ej kan skicka privat meddelande på Flashback, då jag är ny användare, finns det någon annanstans jag kan skriva till dig om några enstaka frågor ? tänkte skicka lite formbilder men undviker det gärna här i forumet
Citera
2018-05-14, 21:41
  #23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farlig850
Inte lönt? En Testo kur på 250mg E5D och säg 10 veckor kostar 1000kr.

1000kr för vad det ger är nästintill gratis i mina ögon om man jämför med vad man får betala för all skit på Gymgrossisten som inte ger ett dugg mer än placebo effekt.

Just Testo på lägre doser är väl det enda som faktiskt är billigt och lönt när det kommer till AAS, utöver det kan jag hålla med dig ifall man inte tävlar eller lever för träningen med maximal risk som insats.

TS

Du ska varken köra en nybörjarkur eller rejäl kur såklart, du vet inte hur din kropp svarar på preppet.
Men vill du känna effekt och hålla det hyfsat säkert så börja mittemellan 250-500mg så du får en Testo nivå kring 60-80 även om det är omöjligt att säga exakt var du kommer hamna.

375mg E5D skulle jag kört ifall jag var i din sits och ville testa en kur. Du säger ju att du är vältränad och stannat upp i dina ökningar, då är det perfekt läge tycker jag att köra på med AAS.


500 mg e5d är inte en rejäl kur.. du kanske ska lugna dig... det är standard kur som kur nummer 2 de flesta brukar oftast brassa på med bra mycket mer och denna variant kommer absolut inte ge honom några andra biverkningar än vad 250 mg e5d kommer ge honom bortsett ifrån ökat testosteron och den självklara ökningen i östradiol som medkommer.. TS har själv sagt att han är införstådd med risker samt biverkningar och att han har koll på hur han ska hantera detta om det uppkommer så vad skulle vara så förjävla risky med o köra 500 testo e5d kontra 375 mg e5d... själv tycker jag att 500 mg testo e5d är den absolut bästa doseringen och då har jag legat på närmare 2 g i veckan testo i basen under perioder

till TS du ska självklart göra som du vill men ska du kura kan du ju lika gärna göra det värt det...
Citera
2018-05-15, 08:44
  #24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
500 mg e5d är inte en rejäl kur.. du kanske ska lugna dig... det är standard kur som kur nummer 2 de flesta brukar oftast brassa på med bra mycket mer och denna variant kommer absolut inte ge honom några andra biverkningar än vad 250 mg e5d kommer ge honom bortsett ifrån ökat testosteron och den självklara ökningen i östradiol som medkommer.. TS har själv sagt att han är införstådd med risker samt biverkningar och att han har koll på hur han ska hantera detta om det uppkommer så vad skulle vara så förjävla risky med o köra 500 testo e5d kontra 375 mg e5d... själv tycker jag att 500 mg testo e5d är den absolut bästa doseringen och då har jag legat på närmare 2 g i veckan testo i basen under perioder

till TS du ska självklart göra som du vill men ska du kura kan du ju lika gärna göra det värt det...
Bland missbrukare och låg intelligenta är det säkerligen standard, kolla bara på den där Zuzz som körde igenom hela AAS registret under loppet av ett år. Halverade väl sin livslängd men vad gör man inte för snabba resultat, han tror väl också att han kom undan biverkningar men de lär han få se vid äldre ålder

Får du bra resultat första kuren så HÅLL dig till samma även nästa kur och börja inte labba ännu mer. Testot höjer ditt genetiska max och ligger man på dubbla nivån kan man lätt fortsätta på samma dosering även nästa kur ifall man blev nöjd med resultatet. Har man fastnat i ökningarna så kommer man garanterat bli tacksam vilket jag blir varje ggr jag tar till lite "hjälp". Tänk på att det blir grymt mycket svårare att behålla ökningar om du tar mer tillskott, inte en chans i h#"# att din kropp kommer kunna underhålla musklerna efter avslutad kur så då får man välja om man ska leva sitt liv med dosen eller inte.

Därav rekar jag ändå att föröka komma in så lågt om möjligt för att också minimera risken för Gyno samt PiP, ganska häftigt att köra in 2ml i en ovan muskel.

Nu lämnar jag AAS delen och njuter av sommaren, lycka till och ta ett eget beslut TS! Läs på etc.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback