Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-05-11, 15:44
  #1
Medlem
Hej!

Skippar hela min träningsbakgrund och hoppar direkt till frågan!

Jag var hos vårdcentralen och testade lite blodvärden pga diverse anledningar och såg att min testonivå låg på 30 nmol/L, Och referensintervallen är 7-29, vilket innebär att jag har över snittet.

Men det jag undrar är om jag t.ex skulle hoppa på en "nybörjarkur" dvs 250mg var femte dag., Efter ca 8 veckor, vad tror ni mitt värde skulle ligga på då? Skulle det utge en grov skillnad som gör att läkaren börjar ifrågasätta eller kan den bli "rimlig"?

Hoppas ni förstår frågan

Mvh
__________________
Senast redigerad av henkelulz 2018-05-11 kl. 15:44. Anledning: felstavning
Citera
2018-05-11, 16:06
  #2
Medlem
Loafees avatar
Du mångdubblar mängden och sticker extremt över referensvärde. Alla kommer se skillnad. Alla. Om detta finns inga tvivel i världen.

Skatta dig lycklig med det du har. Kvidandet häromkring brukar annars vara att man har för lågt.
Citera
2018-05-11, 18:17
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loafee
Du mångdubblar mängden och sticker extremt över referensvärde. Alla kommer se skillnad. Alla. Om detta finns inga tvivel i världen.

Skatta dig lycklig med det du har. Kvidandet häromkring brukar annars vara att man har för lågt.
Jag tror inte ens han dubblar värdet med 30 i blodet. Antagligen kring ~50 och dagen innan nytt stick ligger han kring 25 så att kura på 250mg E5D när man har 30 i vanliga fallet känns inte logiskt och kommer nog inte ens märkas av på gymmet.

Sen att läkaren förstår är en annan berättelse
Citera
2018-05-11, 19:09
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farlig850
Jag tror inte ens han dubblar värdet med 30 i blodet. Antagligen kring ~50 och dagen innan nytt stick ligger han kring 25 så att kura på 250mg E5D när man har 30 i vanliga fallet känns inte logiskt och kommer nog inte ens märkas av på gymmet.

Sen att läkaren förstår är en annan berättelse


1.Vad bör man ta för doser för att det ska vara "värt"?
2.Hur lång tid innan provtagning bör man sluta för att nivåerna ska vara mer normala? Eller struntar dom flesta i om läkaren får reda på det?
Citera
2018-05-11, 19:29
  #5
Medlem
Roidberts avatar
Jag tycker att det vore fett ovärt att köra en fjuttig kur på 350mg i veckan för dig, helt enkelt för att det inte går att lita på märkena. Risken är stor att du trycker underdoserat skit och förstör dina fina värden helt i onödan.
Citera
2018-05-11, 19:57
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roidbert
Jag tycker att det vore fett ovärt att köra en fjuttig kur på 350mg i veckan för dig, helt enkelt för att det inte går att lita på märkena. Risken är stor att du trycker underdoserat skit och förstör dina fina värden helt i onödan.

Sluta din lilla mupp finns många pålitliga märken om man har lite hjärna
Citera
2018-05-11, 20:06
  #7
Medlem
Roidberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av preppberra
Sluta din lilla mupp finns många pålitliga märken om man har lite hjärna

Som de märkena du använder - eller "använder". Du har skrivit 11 inlägg och prisar några märken i din kurrapport. Sanningen är att ett märke som är grönt idag kan vara rött imorgon, men lyssnar man på pajaserna på HB får man intrycket att allt är "grönt som skogen".
Citera
2018-05-12, 00:07
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farlig850
Jag tror inte ens han dubblar värdet med 30 i blodet. Antagligen kring ~50 och dagen innan nytt stick ligger han kring 25 så att kura på 250mg E5D när man har 30 i vanliga fallet känns inte logiskt och kommer nog inte ens märkas av på gymmet.

Sen att läkaren förstår är en annan berättelse


men alltså käften om du inte vet ett skit om aas jävla mupp

jag har oberoende analyser på mitt prepp på 270 mg / ml, (det var alltså 20 mg/ml överdoserat) jag har också en blod analys av detta i mig på 120+ nmol, detta mätte jag 4 dagar efter stick så låt oss följa din ''teori'' eller rättare sagt påstående här

dom kunde inte mäta högre värde än så men låt oss säga att jag hade endast 120 nmol vid mätnings tillfället ( jag stack vid detta tillfälle 3 ml e5d) då hade jag fortfarande landat på 40 nmol i värde ellerhur? detta är förutsatt att jag faktiskt hade 120 nmol i blodet vilket jag inte hade... hur fan fick du ihop detta i din lilla hjärna?
Citera
2018-05-12, 00:09
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henkelulz
Hej!

Skippar hela min träningsbakgrund och hoppar direkt till frågan!

Jag var hos vårdcentralen och testade lite blodvärden pga diverse anledningar och såg att min testonivå låg på 30 nmol/L, Och referensintervallen är 7-29, vilket innebär att jag har över snittet.

Men det jag undrar är om jag t.ex skulle hoppa på en "nybörjarkur" dvs 250mg var femte dag., Efter ca 8 veckor, vad tror ni mitt värde skulle ligga på då? Skulle det utge en grov skillnad som gör att läkaren börjar ifrågasätta eller kan den bli "rimlig"?

Hoppas ni förstår frågan

Mvh


kan dock hålla med ovanstående talare att det känns ovärt för dig att kura nu med 30 nmol... du har ett fantastiskt värde och kan ta dig svin långt på detta så länge du inte ska tävla internationellt finns det ingen som hällst anledning för dig att trycka
Citera
2018-05-12, 02:13
  #10
Medlem
MrBulldoggs avatar
Du vill alltså sabotera en naturlig testo-nivå som en kärnfrisk 20-åring... För att uppnå vad, exakt?
Citera
2018-05-12, 08:20
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roidbert
Som de märkena du använder - eller "använder". Du har skrivit 11 inlägg och prisar några märken i din kurrapport. Sanningen är att ett märke som är grönt idag kan vara rött imorgon, men lyssnar man på pajaserna på HB får man intrycket att allt är "grönt som skogen".

Haha jag har hållt mig i bagrunden å inte skrivit så mycket, mitt bruk har nada med mina inälgg å göra din taniga lilla pajas, har werlabs på över maxtak varjegång, konstigt med alla "underdoserad testo" som cirkulerar va?

Men hoppas ditt roidbertpharma kok lyckas bra så du kan bära f12 till skyarna igen.

Edit
Saken är den vill du ha 99.9% garanti köp apoteks testo
__________________
Senast redigerad av preppberra 2018-05-12 kl. 08:36.
Citera
2018-05-12, 08:54
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
men alltså käften om du inte vet ett skit om aas jävla mupp

jag har oberoende analyser på mitt prepp på 270 mg / ml, (det var alltså 20 mg/ml överdoserat) jag har också en blod analys av detta i mig på 120+ nmol, detta mätte jag 4 dagar efter stick så låt oss följa din ''teori'' eller rättare sagt påstående här

dom kunde inte mäta högre värde än så men låt oss säga att jag hade endast 120 nmol vid mätnings tillfället ( jag stack vid detta tillfälle 3 ml e5d) då hade jag fortfarande landat på 40 nmol i värde ellerhur? detta är förutsatt att jag faktiskt hade 120 nmol i blodet vilket jag inte hade... hur fan fick du ihop detta i din lilla hjärna?
Har skrivit fel, ska stå 35 och inte 25 och det är bara teoretiskt vilket du mkt väl förstår. Enda poängen var att förklara vad han kan förvänta sig vid användandet av 250mg E5D och att det knappt blir en dubbling av hans testosteron värde vilket var första kommentaren här.
Ser fortfarande ingen anledning att med 30 i normalfallet hoppa på 250mg E5D för det kommer inte ens dubbla hans T vilket det gjort ifall han haft säg 10-15 nmol.

Du skriver att du tryckte 270*3 = 810mg E5D.
Med 810mg E5D så ligger du nog stabilt över 120 oavsett vilken dag du mäter.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback