Flashback bygger pepparkakshus!
2018-05-13, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pixiemeat
Vad vet vi om vilken relation dom hade?
Vem säger att dom inte var tillsammans?
Bara för att dom var på olika ställen när Tim dog och att vänner inte kommenterat hennes inlägg betyder ju inte att dom inte stod varrandra nära.
Man kan älska någon även om man inte är tillsammans som par längre

Att Tims vänner inte kommenterat eller gillat inlägg, bevisar som du säger ingenting. Däremot bevisar det faktum att hon lång tid efter Tims död är tvungen att skriva öppet på Levans instagram typ "Kontakta mig jag vet ingenting" att varken Tims vänner eller hans familj ansett att hon är en del av Tims liv när han gick bort. Anledningarna till det är självklart att det var slut sedan en tid tillbaka och av respekt till Tim så anser de att hon inte är de närmast sörjande. Dock har jag såklart förståelse för hennes kärlek och sorg iaf. Fuck it, hela världen sörjer den grabben och nästan alla har aldrig ens träffat honom.....
Citera
2018-05-13, 18:55
Medlem
skorpan102s avatar
Om tereza kacerova hade efter tims bortgång skrivit ett fint inlägg i likt med hans andra ex (racquel bettencourt) så hade hon nog inte fått så mycket hat. Keepin' it classy & private
Citera
2018-05-13, 19:16
Medlem
På 5:an ljust nu går serien Sommar med släkten där Anki Linde’n spelar en av rollerna. Mitt hjärta går sönder när man vet vilket helvete hon genomlever just i detta nu....
Citera
2018-05-13, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoyan
På 5:an ljust nu går serien Sommar med släkten där Anki Linde’n spelar en av rollerna. Mitt hjärta går sönder när man vet vilket helvete hon genomlever just i detta nu....

Stackars, stackars föräldrar. Jag kan inte föreställa mig all smärta de går igenom efter att förlorat sin son.

Känslomässigt, praktiskt och socialt.
Citera
2018-05-13, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoyan

Såg det programmet förra veckan. Hade så svårt att se Anki. Tror att hon inte kommer att medverka i några fler roller på väldigt länge... om ens någonsin igen. Stackars stackars Tims föräldrar . Har själv ett bran som försökt att ta livet av sig flera gånger. Man lever med döden i ryggen! Tror att även Tims föräldrar har gjort det till o från de senaste åren. Men när väl det hemska händer , tror jag ändå inte att man är förberedd. Har tänkt mycket på hans närmast anhöriga. Vilken kamp de har gått för att hjälpa Tim o vilken kamp de går nu för att orka vidare utan honom. Hoppas inte att de klandrar sig själv för hans död. Tror som sagt att de har gjort allt de har kunnat för att hjälpa honom.
Citera
2018-05-13, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ludde9601
Att Tims vänner inte kommenterat eller gillat inlägg, bevisar som du säger ingenting. Däremot bevisar det faktum att hon lång tid efter Tims död är tvungen att skriva öppet på Levans instagram typ "Kontakta mig jag vet ingenting" att varken Tims vänner eller hans familj ansett att hon är en del av Tims liv när han gick bort. Anledningarna till det är självklart att det var slut sedan en tid tillbaka och av respekt till Tim så anser de att hon inte är de närmast sörjande. Dock har jag såklart förståelse för hennes kärlek och sorg iaf. Fuck it, hela världen sörjer den grabben och nästan alla har aldrig ens träffat honom.....

Hon skrev väl hos Levan precis dagen efter och då bara "Call me". Finns de något senare än det med?
Citera
2018-05-13, 20:17
Medlem
yooiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Resursteam
Precis vad jag satt o tänkte på..
Kollar just nu på serien o det måste vara en sån obeskrivlig sorg hon o hennes familj genomlider just nu så det är omänskligt.

Jag tänker på dom o Tim hela tiden, varje dag, varje timme... Det är så jävla tragiskt o tystnaden är total
Vad hade du väntat dig om inte total tystnad?
Citera
2018-05-13, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ludde9601
Vi svänger runt dina frågor eftersom jag vet sanningen men inte kan berätta hur!

Titta lite närmare på Terezas bilder tillsammans med Tim och då ser du hur hennes son Luka är betydligt yngre än de senaste månaderna. (jmfr med instagram ohsomaika och trentkgarrett) Sedan tänker du efter och funderar kring att varför är alla bilderna är från i höstas och runt jul? Varför är inga bilder från de senaste månaderna överhuvudtaget? Lägg ihop 1+1 och det blir 2.

Du kan också fundera kring att hon ingenstans skriver att hon var tillsammans med honom när han gick bort? Ingenstans att hon väntade på honom i deras gemensamma bostad sedan förra sommaren eller något i den riktningen? Det faktum att hon skrev att hon åkte till L.A huset när hon fick reda på att han var borta, visar att det huset var inget hon bodde i längre!. Bara för att hans senaste ord till henne när de pratade var typ jag älskar dig, innebär inte att dessa ord varit de senaste månaderna eller att de var ihop alls.

Att hon kämpade mot nättroll hela tiden helt själv och att Tim inte beskyddade henne på något sätt eller ens lade upp en enda bild på social media, vilket han gjorde med tidigare flickvänner, visade att han inte stod för henne och senare att det var över när hon ensam kämpade troll och kanske kämpade för att vinna tillbaka honom på något konstigt sätt??

Tycker synd om henne, för hon sörjer sitt ex och någon hon inte riktigt kommit över när han gick bort. Tycker också synd att hon i sin sorg tar till alkohol som hon skrivit att det första hon gör när hon vaknar är tar en öl och när hon ger sig iväg någonstans trycker hon i sig 2 vinare först. Inte speciellt bra tjej som använder spriten, särskilt för Tim när han levde.

Hursomhelst, trollen har gått för långt! Ändå försvarar jag dom lite eftersom allt de vill är att Tereza slutar att insinuera saker om Tim genom att ljuga.

Alla ser igenom bilderna på deras tid ihop och alla ser igenom hennes osmarta brev. Ändå, RIP Tim och stackars Tereza som verkar helt förvirrad och utan någon som kan vägleda henne i sorgen på rätt sätt.

Om en inte kan berätta hur blir det bara ännu ett rykte.

Det du skriver bevisar inte på något sätt något.
Vem har sagt att de ens bodde tillsammans från början? Det verkar väldigt osannolikt om de gjorde det alls på så kort tid då hon här ett barn också. Att hon varit där mycket är en annan sak.

Svårt att se bilderna nu men vissa såg nya ut andra några månader gamla.

Anledningen att hon inte synts men att exen gjort de kan vara många. Bla att han var tog och oerfaren då och inte insåg vad de fick utstå genom att synas. Nu hade han insett att ett privatliv skulle vara just privat - både pga henne och barnet som var inblandat. Det blir ju då konstigt att han försvarar henne om de håller det hemligt.

Alkohol är tyvärr det lättaste och vanligaste att ta till när någon en älskar försvinner. Det tar bort lite smärta och tiden försvinner.

Jag säger inte att det jag säger stämmer. Men du du skriver bevisar inte heller något.

Dock är näthatet helt absurt! Att folk ens kan skriva sånt till någon annan oavsett vad de tror och tycker.
Inte konstigt att världen ser ut som den gör!
Citera
2018-05-13, 20:33
Medlem
Hittade ett foto på IG där Tim rider på en grusväg. En annan kille bakom.
Längst fram ser man Terezas ansikte och en bit av armén. Förstora det för det ser redigerat ut i efterhand. Mellan hennes arm och sidan ser det ut som asfalt-kullerstenar. Armén verkar vara avklippt liksom. Hoppas ni hittar den. Hon har bilden på IG
Citera
2018-05-13, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Resursteam
Precis vad jag satt o tänkte på..
Kollar just nu på serien o det måste vara en sån obeskrivlig sorg hon o hennes familj genomlider just nu så det är omänskligt.

Jag tänker på dom o Tim hela tiden, varje dag, varje timme... Det är så jävla tragiskt o tystnaden är total

Ja verkligen stackars föräldrar. Men de har säkert ett mycket proffsigt nätverk runt sig just nu, som vägleder dem i allt som händer och skall hända, Ingenting åt slumpen. Tänk så mycket som skall redas ut, rent praktiskt med hus, ekonomi, rättigheter mm.mm. Är helt övertygad om att i sinom tid när all chock lagt sig och världen har lugnat ner sig lite så kommer där mer information. Inte för att de är skyldiga någon det, men det blir nog bara helt naturligt. Skulle de släppa uppgifter nu om tex begravning mm skulle det bara bli kaos. Jag Misstänker dock att begravning redan varit och att det har varit en mycket privat sådan. Man vågar nog inte vänta om press och omvärlden skulle få reda på det. Så tror det skett rätt så snabbt. Tänk också bara på alla fans världen över som funderar på att följa hans fotspår. Därför total tystnad, tror jag..
Men som sagt bara spekulationer.
Citera
2018-05-13, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lunar56
Längst fram ser man Terezas ansikte och en bit av armén. Förstora det för det ser redigerat ut i efterhand. Mellan hennes arm och sidan ser det ut som asfalt-kullerstenar. Armén verkar vara avklippt liksom. Hoppas ni hittar den. Hon har bilden på IG
Ser vad du ser, men tror inte den är redigerad. Kan vara vad som helst som hon har i famnen.
Jag tror inte hon bluffar med bilder...varför skulle hon göra det?🙂
Citera
2018-05-13, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lunar56

Det är en del av en stråhatt eller liknande gissar jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in