Citat:
Ursprungligen postat av
ludde9601
Vi svänger runt dina frågor eftersom jag vet sanningen men inte kan berätta hur!
Titta lite närmare på Terezas bilder tillsammans med Tim och då ser du hur hennes son Luka är betydligt yngre än de senaste månaderna. (jmfr med instagram ohsomaika och trentkgarrett) Sedan tänker du efter och funderar kring att varför är alla bilderna är från i höstas och runt jul? Varför är inga bilder från de senaste månaderna överhuvudtaget? Lägg ihop 1+1 och det blir 2.
Du kan också fundera kring att hon ingenstans skriver att hon var tillsammans med honom när han gick bort? Ingenstans att hon väntade på honom i deras gemensamma bostad sedan förra sommaren eller något i den riktningen? Det faktum att hon skrev att hon åkte till L.A huset när hon fick reda på att han var borta, visar att det huset var inget hon bodde i längre!. Bara för att hans senaste ord till henne när de pratade var typ jag älskar dig, innebär inte att dessa ord varit de senaste månaderna eller att de var ihop alls.
Att hon kämpade mot nättroll hela tiden helt själv och att Tim inte beskyddade henne på något sätt eller ens lade upp en enda bild på social media, vilket han gjorde med tidigare flickvänner, visade att han inte stod för henne och senare att det var över när hon ensam kämpade troll och kanske kämpade för att vinna tillbaka honom på något konstigt sätt??
Tycker synd om henne, för hon sörjer sitt ex och någon hon inte riktigt kommit över när han gick bort. Tycker också synd att hon i sin sorg tar till alkohol som hon skrivit att det första hon gör när hon vaknar är tar en öl och när hon ger sig iväg någonstans trycker hon i sig 2 vinare först. Inte speciellt bra tjej som använder spriten, särskilt för Tim när han levde.
Hursomhelst, trollen har gått för långt! Ändå försvarar jag dom lite eftersom allt de vill är att Tereza slutar att insinuera saker om Tim genom att ljuga.
Alla ser igenom bilderna på deras tid ihop och alla ser igenom hennes osmarta brev. Ändå, RIP Tim och stackars Tereza som verkar helt förvirrad och utan någon som kan vägleda henne i sorgen på rätt sätt.
Om en inte kan berätta hur blir det bara ännu ett rykte.
Det du skriver bevisar inte på något sätt något.
Vem har sagt att de ens bodde tillsammans från början? Det verkar väldigt osannolikt om de gjorde det alls på så kort tid då hon här ett barn också. Att hon varit där mycket är en annan sak.
Svårt att se bilderna nu men vissa såg nya ut andra några månader gamla.
Anledningen att hon inte synts men att exen gjort de kan vara många. Bla att han var tog och oerfaren då och inte insåg vad de fick utstå genom att synas. Nu hade han insett att ett privatliv skulle vara just privat - både pga henne och barnet som var inblandat. Det blir ju då konstigt att han försvarar henne om de håller det hemligt.
Alkohol är tyvärr det lättaste och vanligaste att ta till när någon en älskar försvinner. Det tar bort lite smärta och tiden försvinner.
Jag säger inte att det jag säger stämmer. Men du du skriver bevisar inte heller något.
Dock är näthatet helt absurt! Att folk ens kan skriva sånt till någon annan oavsett vad de tror och tycker.
Inte konstigt att världen ser ut som den gör!