Citat:
Ursprungligen postat av
seykalajast
Huruvida hon är konstig ger ingen anledning till att ge sig på henne, eller någon annan.
Jag tolkade inte alls hennes brev som att de var tillsammans. Tvärtom läste jag ord från en tjej som var fullkomligt förstörd över att någon hon älskat tagit sitt liv. Jag har själv känt den sorgen, och själv vänt mig till sociala medier för att på något konstigt sätt göra minnen verkliga igen, för det är så det känns när andra kan läsa om dem och dela dem med en.
Du väljer att tolka hennes reaktioner från DIN synvinkel.. och den synvinkeln har faktiskt noll koll på något alls. När man har noll koll låter man bli att kasta skit. Det är inte svårare än så.
Kan man inte vara schysst är det bättre att vara tyst.
De som faktiskt vet kan däremot reagera, men det är få av oss som vet något alls.
Snarare du som projicerar din egna fjortis-världsbild och känner igen dig i Tereza.
Tereza har garanterat någon personlighetsstörning och min gissning är fortsatt att hon var en del i att Tim valde att avsluta just där och då.
Informationen vi har:
- Enligt goaldigger så insåg Tim i Oman att hans nära vänner bara utnyttjar honom.
- Sean la upp 2 olika poster via Mode som involverar Tereza. Den sista just den 20/4.
- Tereza la upp bilder i samband med det på sig själv, sin son och sitt ex (pappan).
- Tim tar sitt liv.
- Tereza lägger upp osmakliga poster med intima detaljer som Tim uppenbarligen inte ville att världen skulle få ta del av.
- Tereza fortsätter posta intima detaljer och bilder in i absurdum.
- Tereza väljer att bli tillsammans med en bekant till Tim och även en DJ som är från norden.
Ändå sitter du här och försvarar henne bara för att i förlängningen försvara ditt egna tankesätt och beteende. Hoppas du förstår att du skämmer ut dig själv.