2018-05-12, 23:13
Medlem
Skriver hon något om Eurovision Song Contest idag på sina sociala medier?
Citera
2018-05-13, 00:27
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puma69
Tunnan har aldrig klarat att handskas med pengar, R sköter ekonomin och portionerar ut pengar till Tunnan, Tunnan har beskyllt sin egen mor för att ha förskingrat Tunnans enorma förmögenhet som hon tjänat som stor tonårsidol 🤣 skulle vara intressant och vet hur det står till med domar på Tunnan och Lill tunnan och sonen då både stor och Lill tunnan åkt dit för snatteri och vilka straff detta resulterat i 🙄

Du kan ringa tingsrätten och fråga.
Citera
2018-05-13, 01:26
Medlem
Vad i hela har människan gjort med ögonbrynen??
Ser ju helt galet ut
Ser på reprisen av
Breaking News
Citera
2018-05-13, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Har jag fått rätt uppfattning om frun så är hon säkert på den nivån att hon anser att hon inte borde behöva betala sagda parkering eller tv,-licens.. eller ens skatt.

...man måste ha någon form av inkomst för att få betala skatt...
Citera
2018-05-13, 12:42
Medlem
Zoom008s avatar
Jag tror att familjen Tolelado slutat att betala TV-licensen i protest. Hon är inte med i program längre och sånt kan ju få dom att ilskna till?
Citera
2018-05-13, 12:48
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jongari
Skriver hon något om Eurovision Song Contest idag på sina sociala medier?
Är inte klanen Wahlgren/Ingrosso konkurrenter till familjen Book/Tolelado? Samma sorts tokskallar som syns och hörs överallt.
Citera
2018-05-13, 13:36
Medlem
Minkybabys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puma69
Tunnan har aldrig klarat att handskas med pengar, R sköter ekonomin och portionerar ut pengar till Tunnan, Tunnan har beskyllt sin egen mor för att ha förskingrat Tunnans enorma förmögenhet som hon tjänat som stor tonårsidol 🤣 skulle vara intressant och vet hur det står till med domar på Tunnan och Lill tunnan och sonen då både stor och Lill tunnan åkt dit för snatteri och vilka straff detta resulterat i 🙄

Inga träffar på lexbase iallafall:
https://www.lexbase.se/personsok?Sea...5Bcity%5D=&_=&
Citera
2018-05-13, 15:35
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Är inte klanen Wahlgren/Ingrosso konkurrenter till familjen Book/Tolelado? Samma sorts tokskallar som syns och hörs överallt.
De är också idioter, dock så verkar de liiiite smartare med pengar än Tunna-klanen. Tunnan lär ju vara duktigt avis i alla fall.
Citera
2018-05-13, 16:05
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
De är också idioter, dock så verkar de liiiite smartare med pengar än Tunna-klanen. Tunnan lär ju vara duktigt avis i alla fall.
Jag hade hellre sett familjen Book värld än hakfamiljen. Så fort man ser något som är brett och smalare upptill så är det en Whalgrenare. I family Book/Tolelado är det nästan tvärtom.
Citera
2018-05-13, 16:57
Medlem
godboys avatar
Citat:
Jag hade hellre sett familjen Book värld än hakfamiljen. Så fort man ser något som är brett och smalare upptill så är det en Whalgrenare. I family Book/Tolelado är det nästan tvärtom.

Ha ha! Ja undrar hur en korsning på dessa skulle bli, antingen hade det blivit jättekonstigt, eller normalt. Men huvudena hade väl blivit som ett sträck eller som en ballong.
Citera
2018-05-13, 17:55
Men enligt Anna så betalade hon sina skulder i oktober...och i april finns hon hos fogden igen.
Det brukar ju ta ett antal månader innan skulden registreras hos fogden, vet tyvärr av egen låååång erfarenhet. Först får man ju 30 dagar på sig att betala skulden, sen kommer en eller två påminnelser vilket i tid handlar om iaf en månad eller mer, sen går skulden till inkasso med efterföljande process på någon eller några månader med påminnelser. Här är vi ju uppe i 3-4 månader redan, och sedan har man två eller tre veckor på sig att bestrida skulden innan den klubbas hos fogden så det kan ju knappt ha gått en vecka innan hon sket i att betala räkningar efter det att hon löste fogden sist!?!??
Alltså jag hade väldigt mycket större skulder än så men jag lovar att det kommer dröja extremt länge (om det ens händer igen) innan en räkning ens hinner gå till inkasso för min del. Aldrig mer fogden säger jag.

Hon platsar ju absolut i Lyxfällan. Problemet är ju att hon kommer att njuta av det, fler minuter i rampljuset....
Citera
2018-05-13, 18:21
Citat:
Hur vet man att siffrorna stämmer från Kronofogden? Om så är fallet visar det på en dysfunktionell familj med stora svårigheter. Om nu Book betalar all sin skönhet med egna medel och skiter i både böter och TV-avgift borde skulderna vara större än så. Är inte ute efter att förminska Book med skvaller i detta fall utan är realist. Då lär det bli höstens avsnitt i Lyxfällan förmodligen? Hon måste också uppdatera sin kändisstatus så det vore önskvärt att få delta och gagna en Linas matkasse några veckor senare. Eller en liten resa till fjällen för hela familjen? Hon kan nog blinka med lösfransarna och få den goe programledarveteranen på fall?

Realist?
Inte lätt att förminska tunnan med skvaller.
Isåfall hade hon nog varit pinnsmal idag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in