Citat:
Ursprungligen postat av
greyhoundbus
Och hur stor är PMs trovärdighet? Du använder alltså en patologisk lögnare som källa? Okej....
Som sagt det finns otaliga exempel på seriemördare ingen har märkt någonting konstigt med.
Det som är konstigt är att du baserar din uppfattning på "men ingen såg nåt konstigt med honom" "han var snäll som ett lamm".
Var kom nu denna dyngan flygande ifrån?
Kunde du inte finna källa på att den upphittade skallen var ett misstänkt mordfall?
Vi leker alla detektiver här. När jag säger vänt på varje sten så har jag gjort precis detsamma som du själv har gjort. Dvs fantiserat,spekulerat och letat liknande fall.
Det har även polismyndigheter i hela norden samt även EU-området fast med bättre resurser än vi amatörer..
För att inte tala om grävande journalister på jakt efter ett scoop.
Men har NÅGON funnit något belägg eller minsta lilla koppling?
NIX. Och då får man ju tänka om.
Sedan kan man tro på sagor och myter om det ger en något. Men hitentills finns det inget bakåt i PMs historia. Inga mordfall som stämmer med MO. Inga DNA. Inga försvunna kvinnor som kan kopplas ihop med PM pga av att han bevisligen inte varit där.
När det gäller Dorthe. En historia som passar som handsken till handen. När något är för bra för att vara sant så är det kanske det. Trots att Polisen känner till Dorthe D så tog de det på allvar. Trots att hon inte ens vänt sig till dem så kom de hem och förhörde henne samt undersökte hennes telefon. Hade de funnit teknisk bevisning i mobilen så hade de självklart använt henne som vittne i rättegången.
Eller ska du bortförklara detta faktum med en konspiration från polismyndigheten mot Dorthe???
Det här är bara min åsikt: Om man inte finner något så är en trolig slutsats att det beror på att det inte finns något bakåt i PMs historia före detta klantiga mord.
Om PM styckat en kropp tidigare så hade han insett att en vattenslang för rengöring snabbt till havs inte skulle funka. Eller tror du att han hade rutin från tidigare styckningsmord?