2018-05-12, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av byggare bob
Skulle du vilja att ditt barn hängde i den här typen av kretsar? Oavsett vad M själv gör så måste ju hennes mamma tycka att allt det här är förjävligt det som sker kring T. Att sedan M inte är många tändstickor rikare i sin tändsticksask, det kan en mor bortse ifrån.

Haha, nej, men nu är ju modern i princip lika kriminell som både T och M. Även M:s mormor har ju varit involverad i stölder och bedrägerier. Lika barn leka bäst...
2018-05-12, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmygarBerit
Ja, det ser så ut att kanske Therese kommer undan denna gång...
Gryningspyromanen kom undan med flera hundra bränder, enligt honom själv.
2018-05-12, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LilyhAmmer
Haha, nej, men nu är ju modern i princip lika kriminell som både T och M. Även M:s mormor har ju varit involverad i stölder och bedrägerier. Lika barn leka bäst...
Jaha ...

Ja någonstans ska ju inspirationen komma från. Sociala mönster som går i arv.

Inte en frisk individ i det här gänget.
2018-05-12, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LilyhAmmer
Mal*n/K*mpas morsa Car*na W*klund har nyss fått ett utbrott på T på Facebook:

”Thresse Tessan Lindgren Kvick nu jävlar lämna du mig o Malin o Pernilla . Du kan fan inget annat än ljuga hela tiden. O på stå att du aldrig gör något. Du är ju dömd för id stöld av ditt ex Joel när du mord hotat över 400 st på Fb o sen tre bränder i Jörn . Som dom int har av skrivit dig i från.”

Undrar vad som nu hänt?? Är Mal*n och T osams nu igen? Deras sanvänskap ändras typ var tredje dag känns det som...

*=i

Om två dagar är dom bästaste sanvänner igen.

Och therese svarar genom att låtsas vara jimmy. Skulle va intressant att veta hur många polisanmälningar tessan gjort totalt sett😀
2018-05-12, 13:58
Medlem
GalenSkånings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naturligt-urval
Om två dagar är dom bästaste sanvänner igen.

Och therese svarar genom att låtsas vara jimmy. Skulle va intressant att veta hur många polisanmälningar tessan gjort totalt sett😀

Det skulle också vara intressant att veta vad polisen tänker när hon knallar in på polisstationen och gör en anmälan för sjuttioelfte gången... Förstår hon inte själv hur jävla orimligt det är att anmäla folk för precis allting? Speciellt när hon är fälld för att ha gjort falska anmälningar... Ja herre min skapare.
2018-05-12, 15:47
Medlem
Hälsningar till alla på Flashback, på avsevärt bättre svenska än i tidigare inlägg, från Jimmy att det minsann är HAN som skriver på kontot jimmy.terese och inte hans kriminella fru.

"Hej Alla IDIOTER på Flashback som TROR att det är Tessan som skriver , Ni måste vara totalt tomma i Kålroten för det är inte hon som skriver här, det är Jag Jimmy som skriver från denna sida så sluta ljuga o tro en massa Skit använd erat så kallade huvud om ni har något vilket Jag betvivlar IDIOTER !!"

Mvh
2018-05-12, 15:51
Medlem
Inte bara på FB de tjafsar och hävdar sin oskuld hit och dit:

mamma4barn9286Att folk är så korkade och håller på ringa dolda nr till mig o hotas och jävlas skaffa er ett liv barn rumpor ni ha inget vettigt för er mer än att ringa terrasera folk om nätter dagarna 😒less idioter ska anklaga mig för saker jag INTE gör
Lägg av sprida lögner falska saker om mig nu ha inget vettigt för er
kimmsan_Hahaha de är ju du som busringer oss lägg ner skit snacket som tur är har både jag å Pernilla laddat ner appen så vi ser när du ringer oss sluta skyll ifrån dig hela tiden och börja stå för sanningen nån djävla gång snarare du Tessan som terrar och hotar folk med dina fake konton men du tror ju att du är Guds bästa barn du gör ju aldrig nått
lunndmark91Vilka menar du
mamma4barn9286Om jag gör något står jag för det men jag har inte ringt er men jag ha fått massa dolda nr o busringningar som någon gjort vet vilka idioterna är o de vet polisen med så jag säger sanningen folk hotar jävlas ringer mig less på folk ska hålla på jävlas. Men den som gjort de är anmäld finns mkt bevis
mamma4barn9286Och du Malin ha ju visa mig massa som pernilla skrivit o sakt
2018-05-12, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cajwar
Inte bara på FB de tjafsar och hävdar sin oskuld hit och dit:

mamma4barn9286Att folk är så korkade och håller på ringa dolda nr till mig o hotas och jävlas skaffa er ett liv barn rumpor ni ha inget vettigt för er mer än att ringa terrasera folk om nätter dagarna 😒less idioter ska anklaga mig för saker jag INTE gör
Lägg av sprida lögner falska saker om mig nu ha inget vettigt för er
kimmsan_Hahaha de är ju du som busringer oss lägg ner skit snacket som tur är har både jag å Pernilla laddat ner appen så vi ser när du ringer oss sluta skyll ifrån dig hela tiden och börja stå för sanningen nån djävla gång snarare du Tessan som terrar och hotar folk med dina fake konton men du tror ju att du är Guds bästa barn du gör ju aldrig nått
lunndmark91Vilka menar du
mamma4barn9286Om jag gör något står jag för det men jag har inte ringt er men jag ha fått massa dolda nr o busringningar som någon gjort vet vilka idioterna är o de vet polisen med så jag säger sanningen folk hotar jävlas ringer mig less på folk ska hålla på jävlas. Men den som gjort de är anmäld finns mkt bevis
mamma4barn9286Och du Malin ha ju visa mig massa som pernilla skrivit o sakt

Alltså jösses! Visade det här för min sambo. Hon sa att det påminner om barnen på dagiset hon arbetar på.
2018-05-12, 18:03
Medlem
Tror Tessans mående försämras när hon ligger i konflikt med Kimpa. Var det inte när hon var osams med Kimpa sist som hon förmodligen tände på huset?

Kimpa verkar för övrigt vara i ett nytt förhållande nu, med en 24-åring ifrån Karlskoga, Robert Fotbollskungen :-D
2018-05-12, 18:44
Medlem
Och om man kollar vem Robert har haft som vänner tidigare, från kommentarerna på FB, är det Benita från Långshyttemordet...
2018-05-12, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Violent-whispers
Och om man kollar vem Robert har haft som vänner tidigare, från kommentarerna på FB, är det Benita från Långshyttemordet...

Vem är Robert?
2018-05-12, 18:48
Medlem
GalenSkånings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Vem är Robert?

Verkar vara Malins nya kärlek

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto