2018-05-12, 06:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thornhill
Du trollar dåligt.

Han har inte klippt bort någonting. På Youtube saknas de 10 första minuterna och sändningen startar abrupt mitt i en diskussion om homofobi. Tror det var något tekniskt strul (ovanligt!) som gjorde att sändningen inte fungerade på Youtube till en början.

På Svegot.se kan man däremot fortfarande lyssna på/ladda ner det fullständiga avsnittet. Och utbrott skulle jag nog inte kalla det.

Men den delen fanns ju med på Youtube tidigare.
Citera
2018-05-12, 06:54
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Du trollar dåligt.

Han har inte klippt bort någonting. På Youtube saknas de 10 första minuterna och sändningen startar abrupt mitt i en diskussion om homofobi. Tror det var något tekniskt strul (ovanligt!) som gjorde att sändningen inte fungerade på Youtube till en början.

På Svegot.se kan man däremot fortfarande lyssna på/ladda ner det fullständiga avsnittet. Och utbrott skulle jag nog inte kalla det.
Tekniskt strul för ovanlighetens skull.

Så man måste betala för Svegot för att kunna lyssna på Ingrids replik om Marocko-resorna? Hade varit intressant att höra.
Citat:
Ursprungligen postat av Landos
Kommer ihåg i en gammal I&C sändning där de gick igenom listan på Sveriges typ 25 mest inflytelserika kvinnor.
Ingrid var fly förbannad, inte för att hon inte ens var med på listan...utan för att hon inte låg på plats ETT som Sveriges mest inflytelserika kvinna.
Hon hade ju minsann varit med i någon polsk nyhetskanal och blivit intervjuad av RT i något kort inslag.

Det säger en hel del om den människans syn på sig själv.
Som man säger...tomma tunnor skramlar mest.
Det låter ju för dumt för att vara sant. Om hon sa det, så måste det ju ha varit ironiskt. Tror knappast att hon är så verklighetsfrånvänd.
Citera
2018-05-12, 07:00
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KarlKaviar
Men den delen fanns ju med på Youtube tidigare.
Videon som ligger uppe är den sparade live-strömmen. Asså, den sparas ju automatiskt av YouTube när man slutat sända, right? Då kan de inte ha laddat ner den, klippt i den och sedan laddat upp den, för då hade det ju i YouTubes gränssnitt inte sett ut som en f.d. live-sändning, vilket det gör nu.
Citera
2018-05-12, 09:34
Medlem
JonasIndes avatar
Citat:
Du trollar dåligt.

Oavsett hur det ligger till med eventuella tekniska strul så var det väsentliga som jag ville få fram i mitt inlägg det att Conrad är inne här och läser trots att han hävdat motsatsen.
Citera
2018-05-12, 11:26
Medlem
Thornhills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Så man måste betala för Svegot för att kunna lyssna på Ingrids replik om Marocko-resorna? Hade varit intressant att höra.
För helvete då. Sändningarna som går på måndagar och fredagar är fortfarande gratis att ladda ner i efterhand.

Ni är fan sämst här inne. Aldrig någon koll på någonting, lite som Conrad. För övrigt är inte detta ens den gamla I&C-tråden, utan Motgifts. Ni trollar dåligt hela högen.

Att Conrad läser tråden har jag svårt att förstå, så mycket dynga som skrivs här. Detta måste vara Flashbacks mest smutsiga tråd. Sällan har så många blivit så besatta av ett så litet och marginaliserat projekt som Svegot/DFS.
Citera
2018-05-12, 11:33
Medlem
Run3s avatar
Citat:
För helvete då. Sändningarna som går på måndagar och fredagar är fortfarande gratis att ladda ner i efterhand.
Jaha, schysst. Ska ta och lyssna på Marocko-snacket då. Här ligger det mycket riktigt ja: https://www.svegot.se/2018/05/11/arkitektur-kaninkokerskor-och-religion-gaster-maria-celander-och-fabian-fjalling-kvall-med-svegot-29 /

Citat:
Ni är fan sämst här inne. Aldrig någon koll på någonting, lite som Conrad. För övrigt är inte detta ens den gamla I&C-tråden, utan Motgifts. Ni trollar dåligt hela högen.
Du kanske har missat det, men I&C och Motgift som poddar existerar inte längre. Numera är det bara SveGot. Därför låstes I&C-tråden ( (FB) Ingrid & Conrad (2015-mars 2018)) och vidare diskussioner hänvisas numera till denna tråden. Denna tråden heter ju t.o.m. "Radio Svegot med Dan Eriksson, Ingrid Carlqvist, Daniel Frändelöv mfl", så jag förstår inte var ifrån du får att man bara får diskutera Dan och Magnus här.

Citat:
Att Conrad läser tråden har jag svårt att förstå, så mycket dynga som skrivs här. Detta måste vara Flashbacks mest smutsiga tråd. Sällan har så många blivit så besatta av ett så litet och marginaliserat projekt som Svegot/DFS.
Började precis lyssna på SveGott-avsnittet och det framgår att han läser den här Flashback-tråden.
Citera
2018-05-12, 11:43
Medlem
Thornhills avatar
Citat:
Du kanske har missat det, men I&C och Motgift som poddar existerar inte längre. Numera är det bara SveGot. Därför låstes I&C-tråden ( (FB) Ingrid & Conrad (2015-mars 2018)) och vidare diskussioner hänvisas numera till denna tråden. Denna tråden heter ju t.o.m. "Radio Svegot med Dan Eriksson, Ingrid Carlqvist, Daniel Frändelöv mfl", så jag förstår inte var ifrån du får att man bara får diskutera Dan och Magnus här.
Jaja, jag försökte bara vara lite raljant! Många som påpekar att detta är "tråden som Conrad själv startade", vilket det inte är. Klart man får diskutera Conrad här med dock. Obviously.
Citera
2018-05-12, 11:54
Medlem
Run3s avatar
Intressant reaktion från Ingrid när de pratar om Marocko-frågan i https://www.svegot.se/2018/05/11/arkitektur-kaninkokerskor-och-religion-gaster-maria-celander-och-fabian-fjalling-kvall-med-svegot-29 / (det är precis i början). Hon tar väldigt illa åt sig och det verkar uppenbarligen vara en öm punkt hos henne. Ingen rök utan eld?
Citera
2018-05-12, 14:36
Avslutad
Citat:
Intressant reaktion från Ingrid när de pratar om Marocko-frågan i https://www.svegot.se/2018/05/11/arkitektur-kaninkokerskor-och-religion-gaster-maria-celander-och-fabian-fjalling-kvall-med-svegot-29 / (det är precis i början). Hon tar väldigt illa åt sig och det verkar uppenbarligen vara en öm punkt hos henne. Ingen rök utan eld?

Alltså jag förstår mig inte på Ingrid Carlqvist. Hon verkar se sig själv som en av världens främsta "islamofober", men hennes favoritland är Marocko? Det är lite som om jag, som hyllar kapitalism, skulle ha Nordkorea som favoritland.

Det här klippet är ju fantastiskt...Ingrid & Conrad är som en invandringskritisk version av Stefan & Krister.
Citera
2018-05-12, 14:46
Medlem
Citat:
Det låter ju för dumt för att vara sant. Om hon sa det, så måste det ju ha varit ironiskt. Tror knappast att hon är så verklighetsfrånvänd.
Hon var dead serious när hon tyckte att hon var Sveriges mest inflytelserika kvinna.

Motivationen var att hon intervjuades i utländsk media som RT och någon polsk nyhetkanal gällande läget i Sverige, och att han var med hos Molyneux har jag för mig.
Därför ansåg hon sig bra mycket mer inflytelserik än övriga kvinnor på listan, då hon var en internationell spelare till skillnad från dessa...
Citera
2018-05-12, 14:56
Medlem
Det var ju faktiskt något av ett utbrott hon hade, lyssnade precis.

Hon högg DIREKT på ett inlägg i chatten som sa "jag har hört att Ingrid har haft något fuffens för sig nere i Marocko". Öm punkt minsann.

Hon sa att de har en användare i chatten som kan "bli ett problem" och ber moderatorn att hålla koll på denna.
Conrad sa typ "vi hanterar väl det som alltid, genom att totalt ignorera honom"...haha nu surprise there! Precis som när Conrad lämnade tråden han själv skapat när det blev kritik istället för ryggdunk.

Han sa även att någon varit inne och läst "tramset" i flashbacktråden".
Förstår att han viftar bort det som trams då hela hans ynklighet och hycklande exponerats här.
Mannen med 4 identiteter.

Frågan var totalt oskyldig, killen i chatten hade kanske hört detta och ville ha en kommentar.
Den var inte vulgär på något sätt, tvärtom. Inga detaljer presenterades.
Ingrid Carlqvist blev fly förbannade och påstod att personen spred rykten, sedan krävde disident-drottningen att personen skulle be om ursäkt om denne skulle vara kvar i chatten.

Wow....snacka om att trampa på en öm tå haha..
Conrad är inne och läser tråden, men håller sig som alltid inom sin bubbla av SD2018 typer.
Fan så patetiskt.
Citera
2018-05-12, 16:21
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av countolaf
Det här klippet är ju fantastiskt...Ingrid & Conrad är som en invandringskritisk version av Stefan & Krister.
Tycker inte det var något konstigt med det klippet. De var väl normala? Tittade inte på allt dock. Stefan och Krister vet jag inte vilka det är.

Måste dock säga att Conrad är bra snygg i det klippet, seriöst. Frissan, solbrillorna, tishan och Torshammaren. Det klär honom. Föredrar den frisyren mer än nu när han kör skinhead. Skulle vara kul att se honom någon gång med undercut (Hitlerjugend-frisyr) också, den frisyren tycker jag i alla fall är riktigt snygg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in