Citat:
Ursprungligen postat av
RexNemorensis
Vad yrar du om egentligen? Motgift har under en längre tid agerat som propagandister för NWO:s och världsjudenhetens intressen. Även om de inte är medvetet illasinnade och korrupta så är de åtminstone i vissa avseenden korkade, ohederliga och delvis helt knäppa. De har spridit vilseledande information och orsakat helt onödig splittring och förvirring inom svensk nationalism. Vilka intressen som gynnas av det kan man ju fråga sig.
Lugna sig nu Rex, nu pratade jag generellt om motgift, varför de har så tydliga åsikter som de gör osv.
Från det så går du på en sanslös motattack när jag inte ens kommenterade ukrainafrågan?
Du pratar om onödig splittring men det är ju du som är grovt polariserande i en fråga som man uppenbarligen kan tolka olika eftersom Svoboda i alla fall har varit nationalistiskt. Är det så svårt att i så fall bara påpeka att jag har fel? Men vänta jag tog inte ens upp frågan
Att sen förena NWO med Svoboda, är förmodligen idag korrekt, men att påstå att motgift stödde NWO är ju helt galet, de identifierade dem första gången det togs upp. De enda de har stött är Svoboda och endast Svoboda. Varför sprider du vilseledande information?
Oavsett ukraina-frågan så är de helt klart den mest underhållande trion jag någonsin lyssnat på. Och det betyder inte att jag kommer stödja Svoboda oavsett vad de säger, som de för övrigt inte stödjer längre.