Citat:
Ursprungligen postat av
Thornhill
Du trollar dåligt.
Han har inte klippt bort någonting. På Youtube saknas de 10 första minuterna och sändningen startar abrupt mitt i en diskussion om homofobi. Tror det var något tekniskt strul (ovanligt!) som gjorde att sändningen inte fungerade på Youtube till en början.
På Svegot.se kan man däremot fortfarande lyssna på/ladda ner det fullständiga avsnittet. Och utbrott skulle jag nog inte kalla det.
Okay, jag har inte hört det då jag inte lyssnar på dessa skojare längre. Tack för infon.
Jo, tekniskt strul är väl kotym när det gäller Conrad som är fullständigt oduglig

Kan inte passa en tid, planera eller organisera någonting alls, än mindre få tekniken att fungera efter alla dessa år.
Det gör dock inte min poäng gällande Carlqvist mindre sann. Kärringen tål ingen kritik, utan ser sig själv som totalt överlägsen och ofelbar, trots att hon de facto är fullständigt blåst inom de flesta områden.
Hon har krönt sig själv till drottning över svensk nationalism.
Kommer ihåg i en gammal I&C sändning där de gick igenom listan på Sveriges typ 25 mest inflytelserika kvinnor.
Ingrid var fly förbannad, inte för att hon inte ens var med på listan...utan för att hon inte låg på plats ETT som
Sveriges mest inflytelserika kvinna.
Hon hade ju minsann varit med i någon polsk nyhetskanal och blivit intervjuad av RT i något kort inslag.
Det säger en hel del om den människans syn på sig själv.
Som man säger...tomma tunnor skramlar mest.