2018-05-09, 18:31
Medlem
Mr.Grankvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
90-talet nån gång. Ingrids ålder varierade också (båda ljög). Tror det landade i att Ingrid var 32 år och skäggbarnet 20 år. Äktenskapet höll i fyra år för att inte tappa ansiktet. Migrationsverket fattade att det var något lurt med detta men Ingrids kontakter löste problemet. Det är åtminstone lite konstigt och rimmar illa med Ingrids uttalanden idag.

Bara det att Ingrid Carlquist ofta reser till ett muslimskt land idag är ju bisarrt. Har ju inte direkt nämnts i podden. Man får bara veta att Ingrid är på resande fot där det är varmt. Ytterst sällan ett ord om Marocko såklart

Det är förvisso tanken att folk ska kunna bättra sig men det är ändå en i sammanhanget intressant bakgrund hon har. Att det är just Marocko hon ständigt återvänder till gör ju att man börjar spekulera kring om det finns något ouppklarat där nere.
Citera
2018-05-10, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JarlL
Va? Jag tycker hon pratar om Marocko hela tiden, så fort hon nämner att hon har varit ute och rest.

Nu ja när det kommit upp till ytan. Det finns en anledning. Ingrid har rest frekvent till Marocko sedan 1992, det är väl inte riktigt den bilden man får om man lyssnar på henne? Tycker om henne ändå.
Citera
2018-05-10, 06:25
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Nu ja när det kommit upp till ytan. Det finns en anledning. Ingrid har rest frekvent till Marocko sedan 1992, det är väl inte riktigt den bilden man får om man lyssnar på henne? Tycker om henne ändå.
Och vilken anledning skulle det vara? Hon själv säger att det är på grund av vädret, de bra hotellen och den goda maten. Men du vet mer och menar att hon är sköka eller något, eller vad insinuerar du?

Hon har ju själv nyligen sagt att hon under 20 år har rest dit 2 gånger om året. Och varje gång det bär av till Marocko tycker jag hon är öppen med det. Så hur skulle man kunna få sig en annan bild av henne än att hon är marockan i själen?
Citera
2018-05-10, 14:28
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HedgeZero
Ingrid Carlqvist har rest till Marocko med en ökänd nöjesprofil i Malmö. På lyxhotellet har moraldrottningen och pedofilen skoj med unga manliga marockaner som kommer dit för att dansa och underhålla hotellgästerna. Unga manliga eskorter.

IC kanske säger att det är hårt arbetande unga marockaner som kommer till hotellet. Det är de ju förstås. De knullar för pengar. I Sverige driver jämnåriga marockaner omkring på gatorna. Då vet alla åldern på de knullande dansarna på lyxhotellet i Marocko.

Domänhajen föll hårt när det avslöjades att hen var just en domänhaj. En lurenbedragare. Dragqeenen tappade ansiktet när det kom fram att hen har tusen masker. Moraldrottningen faller på eget grepp när folk börjar luska i omoraliskt leverne med unga minderåriga marockaner på ett lyxhotell i Marocko.

Pedofilen heter L**s H*c**r

Imorgon har väl Ingrid & Conrad livesändning? Jag funderar på att ringa och fråga Ingrid om hon tycker att sexköp utomlands ska vara kriminellt. Svarar hon Ja då är det en urban legend att hon pussar på dansande marockaner på lyxhotellet. Svarar hon Nej då är hon skyldig och kommer aldrig resa mera till Marocko efter lagen börjar gälla för svenskar som köper horor utomlands.
Lol, var kommer den här dyngan ifrån? Är det något av vad du säger som är verifierbart? Och jag har ingen aning om vilken "pedofil" eller "nöjesprofil" du pratar om.
Citera
2018-05-10, 14:47
Medlem
Mr.Grankvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Lol, var kommer den här dyngan ifrån? Är det något av vad du säger som är verifierbart? Och jag har ingen aning om vilken "pedofil" eller "nöjesprofil" du pratar om.

Det undrar jag med

Jag hittar efter en snabb sökning namnet på nöjesprofilen som tydligen varit i Marocko, och efter ytterligare en hittar jag Ingrid och denne på samma bild vid något intervjutillfälle i Malmö 2012. Det är allt.
Citera
2018-05-10, 15:02
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Grankvist
Det undrar jag med

Jag hittar efter en snabb sökning namnet på nöjesprofilen som tydligen varit i Marocko, och efter ytterligare en hittar jag Ingrid och denne på samma bild vid något intervjutillfälle i Malmö 2012. Det är allt.
Själv lyckas jag inte hitta någonting när jag googlar. Men bilderna du hittat – som jag litar på dig finns någonstans på nätet även om jag själv inte kan hitta dem – är ju klockrena bevis för att Ingrid Carlqvist åker till Marocko två gånger om året för att ha orgier med barn. Visst visst, HedgeZero talar säkert sanning.
Citera
2018-05-10, 17:28
Medlem
Någonting är fuffens med Ingrids kärlek för Marrocko och Marrockaner, då hon t.o.m gifte sig med en som hon importerade till Sverige.
Att åka till Marocko 40 gånger för att man "gillar landet" för att det är varmt och skönt är givetvis bara ett påhitt. Det finns bra mycket trevligare resmål än Nordafrika om man vill ligga vid poolen och slapp på någon resort.

Jag har varit i Marrocko en gång, det var det värsta rövhålet jag besök av det 40 länder jag varit i.
Inget, inte ens afrikanska länderna jag varit i kommer i närheten av detta helvete.

Åkte bus från resorten in till Marakech genom öknen. Smutsiga, svettiga araber som stank bajs drog i en. Ungar sket på gatorna och försökte lura in en i gränder precis hela tiden.
Käkade någon gryta till lunch och började kaskadspy och fick 40 grader feber.
Halvägs hem till hotellet på den 5 timmar långa bussresean, mitt i öknen satt jag och frossade, då kom en står kolsvart arab-neger och slängde av mig ur bussen vid någon liten besinstation klockan 1 på natten.
Min polare sov på bussen och missade vad som hände.

Dödssjukt fick jag givetvis ingen hjälp av araberna vid bensinstationen.
De tog 50 dollar för att ringa en "taxi" som bestod i att de själva körde fram en bil. Sedan körde de mig ett par hundra meter från hotellet där de rånade mig genom att vägra släppa mig ut ur bilen om jag inte gav dem min plånbok och billiga skitklocka.

De sista 100-metrarna fram till det femstjärniga hotellet blev jag spottad på av skrattande araber.
Marrocko är helvetet på jorden.

Säger inte att Ingrid åker och "knullar barn" därnere, men någonting drar henne dit gång på gång.
40 gånger.....inte fan är det den arabiska gästvänligheten eller värmen.

Det rimmar illa att sitta och beklaga sig över arabisk kultur och MENA i Radio SveGot, samtidigt som man semestrar i MENA flera gånger om året.
Att hon gift sig med en muslimsk Marrockan ger väl en fingervisning om syftet med resorna.
En gammal svensk, fet blond nucka får väl säkert en hel del uppmärksamhet därnere kan tänkas.
Citera
2018-05-11, 01:46
Medlem
Vargfars avatar
Ingrid vill nog inte att det skulle avslöjas än. Men anlednigen till varför hon har åkt ner så mycket till Marocko dom senaste åren är för att hon har startat ett projekt för dom stackars utsatta marrockanska gatubarnen. Kallat marockanernas hus i Marrocko med sin yngre marrockanska älskare
Citera
2018-05-11, 23:48
Medlem
JonasIndes avatar
Haha! Conrad har klippt bort början där var det en i chatten som skrev: "Har hört att Ingrid har en massa fuffens för sig nere i Marocko". Därefter får fylle-Ingrid ett utbrott mot budbäraren av ryktet. Conrad sa något i stil med att det är "någon från" Flashback som läst här i tråden. Då vet vi det Conrad: Du läser här börja posta i tråden, försvara dig du din tölp!
Citera
2018-05-12, 01:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JonasInde
Haha! Conrad har klippt bort början där var det en i chatten som skrev: "Har hört att Ingrid har en massa fuffens för sig nere i Marocko". Därefter får fylle-Ingrid ett utbrott mot budbäraren av ryktet. Conrad sa något i stil med att det är "någon från" Flashback som läst här i tråden. Då vet vi det Conrad: Du läser här börja posta i tråden, försvara dig du din tölp!
Conrad är en ynkrygg.

Flashback dög jävligt bra tills folk började kritisera honom och Ingrid genom att ställa relevanta frågor knutna till deras hyckleri och förflutna. Då var han helt plötsligt för fin för Flashback, och försvann från tråden han själv startat för att promota I&C.

Han klippte alltså bort något vredesutbrott från Ingrid? Det förvånar mig inte alls. Conrad propagerar för yttrandefrihet och debatt, men tiger ihjäl kritik och går under jorden när han möter på minsta motstånd.

Inte det minsta förvånad att fyllkajan Ingrid skjuter budbäraren och blir vansinnig.
Hon lider av grav narcissism, och självhävdelsebehovet som gammal, barnlös, överviktig nucka är stort.

Om någon vååååågar yttra ifrågasättande ord riktat mot "första vågens dissident" och nationalismens självkrönte drottning Ingrid "Gatestone" Carlqvist...då jävlar blir det liv i lådan..lådvinslådan haha

Åker man till Marocko 40 gånger är det någonting skumt. Fan, ingen åker ens till Grekland eller Italien så många gånger.
Är det billig charter "till värmen" man är efter så finns det mängder med billiga Europeiska alternativ.

Nordafrika...njaaa.
Hon tänder tydligen på arabiska män, annars hade hon för fasen inte gift sig med en sådan och tagit honom till Sverige. Klart som fan att folk undrar vad fan som händer där nere.
Citera
2018-05-12, 01:54
Medlem
Thornhills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JonasInde
Du trollar dåligt.

Han har inte klippt bort någonting. På Youtube saknas de 10 första minuterna och sändningen startar abrupt mitt i en diskussion om homofobi. Tror det var något tekniskt strul (ovanligt!) som gjorde att sändningen inte fungerade på Youtube till en början.

På Svegot.se kan man däremot fortfarande lyssna på/ladda ner det fullständiga avsnittet. Och utbrott skulle jag nog inte kalla det.
Citera
2018-05-12, 06:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thornhill
Du trollar dåligt.

Han har inte klippt bort någonting. På Youtube saknas de 10 första minuterna och sändningen startar abrupt mitt i en diskussion om homofobi. Tror det var något tekniskt strul (ovanligt!) som gjorde att sändningen inte fungerade på Youtube till en början.

På Svegot.se kan man däremot fortfarande lyssna på/ladda ner det fullständiga avsnittet. Och utbrott skulle jag nog inte kalla det.

Okay, jag har inte hört det då jag inte lyssnar på dessa skojare längre. Tack för infon.
Jo, tekniskt strul är väl kotym när det gäller Conrad som är fullständigt oduglig Kan inte passa en tid, planera eller organisera någonting alls, än mindre få tekniken att fungera efter alla dessa år.

Det gör dock inte min poäng gällande Carlqvist mindre sann. Kärringen tål ingen kritik, utan ser sig själv som totalt överlägsen och ofelbar, trots att hon de facto är fullständigt blåst inom de flesta områden.
Hon har krönt sig själv till drottning över svensk nationalism.

Kommer ihåg i en gammal I&C sändning där de gick igenom listan på Sveriges typ 25 mest inflytelserika kvinnor.
Ingrid var fly förbannad, inte för att hon inte ens var med på listan...utan för att hon inte låg på plats ETT som Sveriges mest inflytelserika kvinna.
Hon hade ju minsann varit med i någon polsk nyhetskanal och blivit intervjuad av RT i något kort inslag.

Det säger en hel del om den människans syn på sig själv.
Som man säger...tomma tunnor skramlar mest.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in