Citat:
Ursprungligen postat av
Anabella
Nu får det vara nog!
Är det verkligen så att ingen har hittills fattat att personen har dyslexi?! Googla gärna ni som inte begriper vad det är.
Rockkungen är inte dummare än vi men har svårare att klä sina tankar i ord. H*n har iaf ngt att komma med (det tror jag) till skillnad från vissa tråddeltagare som lider av en svårartad kronisk orddiarré utan någon som helst substans i sina verbala eruptioner, förutom att de luktar illa.
Sluta förolämpa och kränka Rockkungen!
H*n skriver det han vill och hur h*n kan. Punkt slut.
Har all förståelse för alla problem som t.ex. dyslektiker ställs inför. Problemet i detta fall är att den då skulle inträtt helt hastigt nu i slutet, samtidigt med tankestreckens uppkomst.
I början på tråden var det hyfsad svenska och sammansatta meningar. Helt läsbara. Vad förändringen beror på vet inte jag, men det är knappast dyslexi.
Det du kallar mobbing var en vänlig skribent som föreslog att han skulle skippa tankestrecken så det blev en mening. Han ville kunna ta till sig texten. Det kallar inte jag mobbing, det var ett tips.
Posthistoriken drygt ett år tillbaka visar inte heller på dyslexi. Men Rockkungen kan säkert själv svara på vad detta förändrade skrivsätt beror på.