Citat:
Ursprungligen postat av
rosalotus
Hej, jag ber om ursäkt ifall jag uttryckte mig i lite väl hårda ordalag när jag svarade på ditt inlägg. Kämpar med en hel del frustration då jag nyligen har blivit tvungen att flytta igen till ännu en okänd plats med oro för ekonomin och allt annat som man måste försöka hitta sätt att hantera när man är utsatt för detta med GS. Som jag skrev så är det inte alls säkert att du är kontrollerad opposition pga vad du har länkat till. Men jag var ärlig och uttryckte tvivel. Jättesvårt att känna tillit till någon överhuvudtaget nuförtiden.
Ingen fara, vet hur det kan vara (sedan snart 7 år).
Citat:
Ursprungligen postat av
rosalotus
Jag tror att avancerade vapen av något slag används inom GS-programmet och jag har själv fått erfara många gånger hur jag blir fysiskt attackerad utifrån, men jag opponerar mig lite grann till att man fokuserar det mesta på det teknologiska när det för mig är helt uppenbart att inte allt har med det att göra.
Vi har sannolikt olika erfarenhet vad gäller användning av fjärrvapen/teknik mot en, åtminstone drar vi helt olika slutsatser gällande dem. Hade jag inte varit utsatt för dem å det grövsta - herregud vilket brott jag är utsatt för - hade jag inte (heller) förstått detta. I mitt fall används olika slags vågor, manipulation, bestrålning och 'ljudöverföringar' konstant, dag som natt. Lägg därtill otaliga manipulerade 'drömmar' och 'bilder' som skickas varje natt samt hypnos - tror inte att jag har haft en enda riktig dröm sedan detta började. Manipulation av hjärttakten. Attacker mot hjärtat och andra kroppsdelar. Varje morgon/natt blir kroppen såpass bestrålad att den känns flammande, ofta följt av vaga smärtkänningar i överkroppen (extrema dagar sitter smärtan i ända tills eftermiddagen). Både hjärnan och kroppen känns full av inflammation och fria radikaler. Ständiga väckningar och sömnstörningar, olika kraftiga och olika antal (extrema nätter mer än 10 ggr, ofta 3-5 ggr). Värme, svettningar. Hög puls när man vaknar, ibland mer än 100. Snart har drygt 2300 nätter blivit negativt påverkade (ingen överdrift). Etc etc.
Kalla duschar ā la holländaren Wim Hof och en antiinflammatorisk kost rekommenderas.
Märkliga kommentarer från människor förekommer, inte minst från barn då det är lättare att plantera ord och meningar i dessa med fjärrvapen. Ofta kan okända objekt läs drönare ses vid skymning och natt utanför min balkong, de kan även ibland flyga i samma riktning som jag när jag rör mig ('tillfälligheter'). Plan såsom privatflygplan tenderar väldigt ofta att föra oljud där jag vistas. Jag har hundratals bilder och ett flertal ljudinspelningar på dessa sistnämnda saker. Jag har även inspelningar på hur t.ex. elektromagnetiska vågor pulserar kraftigt och onormalt nattetid framför min säng (i en rad olika mönster). Jag har även andra bevis på det som jag utsätts för. Generellt har människor ingen aning om hur långt det har gått vad gäller 'utveckling' av denna slags vapen - tror att detta utan tvivel är en av de största mörkläggningarna någonsin.
Citat:
Ursprungligen postat av
rosalotus
Massor av GS-förövare är fullt medvetna om vad de gör och de har satt i system att med flit och i ont uppsåt göra allt för att totalförstöra TI's hela existens och vår allra innersta essens. Detta vill jag få fram: att det handlar lika mycket om krigsföring från satanister och hemliga sällskap som teknologi. Gangstalking existerade långt före den moderna teknologin fanns så den utgör inte grunden för det hela utan är bara en vidare förlängning och en modern utveckling av GS. Jag är helt enig med det som Gotham City skrev i sina kommentarer här igår kväll. Enligt mina personliga åsikter så läggs det alltför mycket fokus på dessa vapen och för lite fokus på den andra delen av GS som handlar om den psykiska terrorn som kan sätta väldigt djupa spår i en person. Att man samlar in saker som jag har slängt i återvinningen exempelvis och sedan placerar ut dem på arbetsplatser som jag kommer till är ju ett tydligt tecken på att dessa är planerade medvetna handlingar som är organiserade av flera förövare och inte utförda pga avancerade vapen. Grunden till GS är trauma based mind control - denna information måste man också föra fram i ljuset.
Det här med konferenserna är ju något som man får ta ställning till från person till person. Tycker man som TI att det ger något och man vill ta del av det så gör man det såklart. Jag ställer mig dock fortsatt skeptisk och väljer att inte inviolvera mig alls i det. Är väldigt skeptisk överlag gentemot auktoriteter, organisationer och liknande.
När det gäller mina föräldrar och psykopati så skulle det inte finnas något tvivel alls hos dig om du hade levt mitt liv och varit med om det som jag har varit med om. Kan inte gå mer in på det i detalj nu för det är alldeles för komplicerat men jag kan säga att den ena av mina föräldrar är definitivt fullt ut psykopatisk, den andra kan möjligtvis vara en TI precis som jag och har lurats av den andra att vända sig emot mig och smittats till viss del av psykopatin i så fall. Men att ha någon vidare kontakt med dem är i nuläget helt uteslutet för mig.
Jag vet som sagt inte om du är kontrollerad opposition eller inte, men jag hoppas så klart på att du inte är det. Jag kommer att fortsätta att berätta sanningen om hur det är att ha blivit född in i detta GS-program så där kommer vi nog att ha lite skilda erfarenheter då jag inte tror att du har varit i detta under hela ditt liv? Men du får rätta mig om jag har fel där.
Trauma-based mind control kan numera (även) åstadkommas med fjärrvapen. Gangstalking i all ära, tror som sagt inte att gangstalking är det primära även om det är det synliga så att säga. Givetvis kan man vara utsatt för olika saker men viktigt att komma ihåg att man med dessa vapen kan skapa bilden av gangstalking, att fler är inblandade än vad som är fallet (och komma ihåg att de som beter sig märkligt kan vara manipulerade och oskyldiga). Därtill kan man som sagt - i viss mån - påverka hur den utsatte reagerar och tänker kring det som händer.
Annars tycker jag att det är modigt av dig att berätta gällande det som händer dig. Var stark.