2018-05-10, 13:31
Medlem
De som stalkar organiserat väljer ut människor som de vet har lätt att inbilla sig att det skulle finnas gåtfulla myndigheter eller avvikande grupper som satanister, frimurare etc. Men det stämmer inte de som stalkar väljer aktivt ut denna typ av människor för att de ska bli otrodda när de börjar anklaga myndigheter och grupper som är helt ointresserade av allt som heter stalking. De drabbade måste anklaga de som är skyldiga på riktigt, grupper av människor som inte är i lönearbete och stalkar när de har mycket fritid eller inget annat att göra som är viktigare för dem. Man bör organiserat etablera en kontakt med staten i detta ämne med syfte att påvisa att dessa brott mot mänskliga rättigheter är omfattande och har pågått i allt för många år på ofrivilliga personer.
Senast redigerad av Piratpartiet 2018-05-10 kl. 13:34.
Citera
2018-05-10, 17:11
Medlem
FreedomDeeps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rosalotus
FreedomDeep, antingen är du s k kontrollerad opposition i ämnet gangstalking eller så är du en verklig TI som saknar den livslånga erfarenhet som jag har av att vara omgiven av första gradens psykopater. Du har tidigare länkat till exempelvis Catherine Horton som totalt förlöjligar hur TI's framställs genom att sitta öppet med aluminiumfolie över hela rummet osv, du har länkat till dessa TI-konferenser som ju kryllar av kontrollerad oppositon och även så har du länkat till folk som har blivit intervjuade av Alex Jones, ännu en figur som jobbar för fel sida. Det behöver inte betyda att du själv tillhör dem, men jag hyser mina misstaknar.

Jag berättar sanningen om hur det är att vara en äkta TI född in i detta program, och ja, självklart så kan vissa familjemedlemmar göra något sådant ondskefullt som att sälja sitt eget barn till ett program som baserar sig på satanistiska offerritualer och trauma based mind control förutsatt att de är fullblodiga psykopater med avsaknad av samvete, eller möjligtvis lurade in i det på falska grunder, eller är under hot på något sätt.

För att få bekräftat att det finns sådana föräldrar (och andra familjemedlemmar) behöver du bara googla på "my parents are psychopaths" och du kommer att hitta tusentals med berättelser på nätet där folk berättar om sina erfarenheter av detta och hur de har tvingats bryta all kontakt med sina familjer - och det behöver nödvändigtvis inte vara TI's som berättar detta, oftast är det helt vanliga människor som genom egna erfarenheter har fått den smärtsamma insikten om att det existerar en annan sorts människor i den här världen som är funtade på ett helt annat sätt.

Har du själv inte accepterat att psykopater finns så kan jag förstå ifall du ställer dig frågande till hur man kan tro att den egna familjen kan göra något så ondskefullt, men i så fall har du en hel del kvar att vakna upp till.

Bara för att jag ställer en fråga till dig behöver jag såklart inte vara s.k. kontrollerad opposition. Nåja, de vill gärna försöka splittra oss...Alla kan ha dåligt omdöme, inte minst p.g.a. den situation man som "TI" befinner sig i - detta inkluderar även Katherine Horton. Du skall nog inte såga Horton bara för att hon har aluminium på huvudet. Med exempelvis en inflammerad hjärna p.g.a. av olika slags bestrålning är det inte konstigt om man tar felbeslut eller bryr sig mindre om hur man framställs. Gör hon mer skada än nytta kan du fråga dig? Här är en länk till några av de som hon samarbetar med bl.a. en visselblåsare och f.d. NSA -anställd (Karen Melton Stewart); https://jointinvestigation.org/about/ De verkar exempelvis ha förtroende för Horton.

Vad gäller konferenserna så behöver du inte ta del av innehållet om ingen av föreläsarna passar dig. Vet förresten inte vilka föreläsare som skulle vara kontrollerad opposition av de som talat på dessa konferenser - vet du? Vidare kan jag ju såklart inte ta ansvar för alla led och alla intervjuer som alla personer jag länkar till gör. Du glömmer att en person t.ex. kan göra 99 intervjuer med personer vilka du betraktar äkta och sedan en med Alex Jones (förresten har jag säkerligen nämnt vad jag anser gällande Alex Jones). Innehållet är därtill ofta viktigare än personen.

Anledningen till att jag ställde frågan var att jag ansåg den befogad, det är viktigt att tänka (själv)kritiskt - är du inte helt bergsäker på att båda dina föräldrar är psykopater så är det liksom onödigt att helt bryta kontakten med dessa.
Med de avancerade vapen som finns idag kan man skapa många missförstånd, och man behöver inte precis involvera föräldrarna för att sätta en person i ett helvetiskt program.
Citera
2018-05-10, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FreedomDeep
Bara för att jag ställer en fråga till dig behöver jag såklart inte vara s.k. kontrollerad opposition. Nåja, de vill gärna försöka splittra oss...Alla kan ha dåligt omdöme, inte minst p.g.a. den situation man som "TI" befinner sig i - detta inkluderar även Katherine Horton. Du skall nog inte såga Horton bara för att hon har aluminium på huvudet. Med exempelvis en inflammerad hjärna p.g.a. av olika slags bestrålning är det inte konstigt om man tar felbeslut eller bryr sig mindre om hur man framställs. Gör hon mer skada än nytta kan du fråga dig? Här är en länk till några av de som hon samarbetar med bl.a. en visselblåsare och f.d. NSA -anställd (Karen Melton Stewart); https://jointinvestigation.org/about/ De verkar exempelvis ha förtroende för Horton.

Vad gäller konferenserna så behöver du inte ta del av innehållet om ingen av föreläsarna passar dig. Vet förresten inte vilka föreläsare som skulle vara kontrollerad opposition av de som talat på dessa konferenser - vet du? Vidare kan jag ju såklart inte ta ansvar för alla led och alla intervjuer som alla personer jag länkar till gör. Du glömmer att en person t.ex. kan göra 99 intervjuer med personer vilka du betraktar äkta och sedan en med Alex Jones (förresten har jag säkerligen nämnt vad jag anser gällande Alex Jones). Innehållet är därtill ofta viktigare än personen.

Anledningen till att jag ställde frågan var att jag ansåg den befogad, det är viktigt att tänka (själv)kritiskt - är du inte helt bergsäker på att båda dina föräldrar är psykopater så är det liksom onödigt att helt bryta kontakten med dessa.
Med de avancerade vapen som finns idag kan man skapa många missförstånd, och man behöver inte precis involvera föräldrarna för att sätta en person i ett helvetiskt program.

Hej, jag ber om ursäkt ifall jag uttryckte mig i lite väl hårda ordalag när jag svarade på ditt inlägg. Kämpar med en hel del frustration då jag nyligen har blivit tvungen att flytta igen till ännu en okänd plats med oro för ekonomin och allt annat som man måste försöka hitta sätt att hantera när man är utsatt för detta med GS. Som jag skrev så är det inte alls säkert att du är kontrollerad opposition pga vad du har länkat till. Men jag var ärlig och uttryckte tvivel. Jättesvårt att känna tillit till någon överhuvudtaget nuförtiden.

Jag tror att avancerade vapen av något slag används inom GS-programmet och jag har själv fått erfara många gånger hur jag blir fysiskt attackerad utifrån, men jag opponerar mig lite grann till att man fokuserar det mesta på det teknologiska när det för mig är helt uppenbart att inte allt har med det att göra. Massor av GS-förövare är fullt medvetna om vad de gör och de har satt i system att med flit och i ont uppsåt göra allt för att totalförstöra TI's hela existens och vår allra innersta essens. Detta vill jag få fram: att det handlar lika mycket om krigsföring från satanister och hemliga sällskap som teknologi. Gangstalking existerade långt före den moderna teknologin fanns så den utgör inte grunden för det hela utan är bara en vidare förlängning och en modern utveckling av GS. Jag är helt enig med det som Gotham City skrev i sina kommentarer här igår kväll. Enligt mina personliga åsikter så läggs det alltför mycket fokus på dessa vapen och för lite fokus på den andra delen av GS som handlar om den psykiska terrorn som kan sätta väldigt djupa spår i en person. Att man samlar in saker som jag har slängt i återvinningen exempelvis och sedan placerar ut dem på arbetsplatser som jag kommer till är ju ett tydligt tecken på att dessa är planerade medvetna handlingar som är organiserade av flera förövare och inte utförda pga avancerade vapen. Grunden till GS är trauma based mind control - denna information måste man också föra fram i ljuset.

Det här med konferenserna är ju något som man får ta ställning till från person till person. Tycker man som TI att det ger något och man vill ta del av det så gör man det såklart. Jag ställer mig dock fortsatt skeptisk och väljer att inte inviolvera mig alls i det. Är väldigt skeptisk överlag gentemot auktoriteter, organisationer och liknande.

När det gäller mina föräldrar och psykopati så skulle det inte finnas något tvivel alls hos dig om du hade levt mitt liv och varit med om det som jag har varit med om. Kan inte gå mer in på det i detalj nu för det är alldeles för komplicerat men jag kan säga att den ena av mina föräldrar är definitivt fullt ut psykopatisk, den andra kan möjligtvis vara en TI precis som jag och har lurats av den andra att vända sig emot mig och smittats till viss del av psykopatin i så fall. Men att ha någon vidare kontakt med dem är i nuläget helt uteslutet för mig.

Jag vet som sagt inte om du är kontrollerad opposition eller inte, men jag hoppas så klart på att du inte är det. Jag kommer att fortsätta att berätta sanningen om hur det är att ha blivit född in i detta GS-program så där kommer vi nog att ha lite skilda erfarenheter då jag inte tror att du har varit i detta under hela ditt liv? Men du får rätta mig om jag har fel där.
Senast redigerad av rosalotus 2018-05-10 kl. 19:04.
Citera
2018-05-11, 06:42
Medlem
Rosalotus, jag vill bara tala om att jag skrivit en bok som heter Wisdom...... av Per-Erik Larsson som finns på Bokus och Adlibris. Dessutom vill jag påpeka att man inte kan fly från den hemliga organisation som förföljer och terroriserar en, den kontrolleras av samhället. Så finn en plats där du trivs och slå ner dina bopålar och ignorera all förföljelse av det du kallar oppositionen. That's it.
Citera
2018-05-11, 07:50
Medlem
FreedomDeeps avatar
Citat:
Hej, jag ber om ursäkt ifall jag uttryckte mig i lite väl hårda ordalag när jag svarade på ditt inlägg. Kämpar med en hel del frustration då jag nyligen har blivit tvungen att flytta igen till ännu en okänd plats med oro för ekonomin och allt annat som man måste försöka hitta sätt att hantera när man är utsatt för detta med GS. Som jag skrev så är det inte alls säkert att du är kontrollerad opposition pga vad du har länkat till. Men jag var ärlig och uttryckte tvivel. Jättesvårt att känna tillit till någon överhuvudtaget nuförtiden.

Ingen fara, vet hur det kan vara (sedan snart 7 år).

Citat:
Jag tror att avancerade vapen av något slag används inom GS-programmet och jag har själv fått erfara många gånger hur jag blir fysiskt attackerad utifrån, men jag opponerar mig lite grann till att man fokuserar det mesta på det teknologiska när det för mig är helt uppenbart att inte allt har med det att göra.

Vi har sannolikt olika erfarenhet vad gäller användning av fjärrvapen/teknik mot en, åtminstone drar vi helt olika slutsatser gällande dem. Hade jag inte varit utsatt för dem å det grövsta - herregud vilket brott jag är utsatt för - hade jag inte (heller) förstått detta. I mitt fall används olika slags vågor, manipulation, bestrålning och 'ljudöverföringar' konstant, dag som natt. Lägg därtill otaliga manipulerade 'drömmar' och 'bilder' som skickas varje natt samt hypnos - tror inte att jag har haft en enda riktig dröm sedan detta började. Manipulation av hjärttakten. Attacker mot hjärtat och andra kroppsdelar. Varje morgon/natt blir kroppen såpass bestrålad att den känns flammande, ofta följt av vaga smärtkänningar i överkroppen (extrema dagar sitter smärtan i ända tills eftermiddagen). Både hjärnan och kroppen känns full av inflammation och fria radikaler. Ständiga väckningar och sömnstörningar, olika kraftiga och olika antal (extrema nätter mer än 10 ggr, ofta 3-5 ggr). Värme, svettningar. Hög puls när man vaknar, ibland mer än 100. Snart har drygt 2300 nätter blivit negativt påverkade (ingen överdrift). Etc etc. Kalla duschar ā la holländaren Wim Hof och en antiinflammatorisk kost rekommenderas.

Märkliga kommentarer från människor förekommer, inte minst från barn då det är lättare att plantera ord och meningar i dessa med fjärrvapen. Ofta kan okända objekt läs drönare ses vid skymning och natt utanför min balkong, de kan även ibland flyga i samma riktning som jag när jag rör mig ('tillfälligheter'). Plan såsom privatflygplan tenderar väldigt ofta att föra oljud där jag vistas. Jag har hundratals bilder och ett flertal ljudinspelningar på dessa sistnämnda saker. Jag har även inspelningar på hur t.ex. elektromagnetiska vågor pulserar kraftigt och onormalt nattetid framför min säng (i en rad olika mönster). Jag har även andra bevis på det som jag utsätts för. Generellt har människor ingen aning om hur långt det har gått vad gäller 'utveckling' av denna slags vapen - tror att detta utan tvivel är en av de största mörkläggningarna någonsin.

Citat:
Massor av GS-förövare är fullt medvetna om vad de gör och de har satt i system att med flit och i ont uppsåt göra allt för att totalförstöra TI's hela existens och vår allra innersta essens. Detta vill jag få fram: att det handlar lika mycket om krigsföring från satanister och hemliga sällskap som teknologi. Gangstalking existerade långt före den moderna teknologin fanns så den utgör inte grunden för det hela utan är bara en vidare förlängning och en modern utveckling av GS. Jag är helt enig med det som Gotham City skrev i sina kommentarer här igår kväll. Enligt mina personliga åsikter så läggs det alltför mycket fokus på dessa vapen och för lite fokus på den andra delen av GS som handlar om den psykiska terrorn som kan sätta väldigt djupa spår i en person. Att man samlar in saker som jag har slängt i återvinningen exempelvis och sedan placerar ut dem på arbetsplatser som jag kommer till är ju ett tydligt tecken på att dessa är planerade medvetna handlingar som är organiserade av flera förövare och inte utförda pga avancerade vapen. Grunden till GS är trauma based mind control - denna information måste man också föra fram i ljuset.

Det här med konferenserna är ju något som man får ta ställning till från person till person. Tycker man som TI att det ger något och man vill ta del av det så gör man det såklart. Jag ställer mig dock fortsatt skeptisk och väljer att inte inviolvera mig alls i det. Är väldigt skeptisk överlag gentemot auktoriteter, organisationer och liknande.

När det gäller mina föräldrar och psykopati så skulle det inte finnas något tvivel alls hos dig om du hade levt mitt liv och varit med om det som jag har varit med om. Kan inte gå mer in på det i detalj nu för det är alldeles för komplicerat men jag kan säga att den ena av mina föräldrar är definitivt fullt ut psykopatisk, den andra kan möjligtvis vara en TI precis som jag och har lurats av den andra att vända sig emot mig och smittats till viss del av psykopatin i så fall. Men att ha någon vidare kontakt med dem är i nuläget helt uteslutet för mig.

Jag vet som sagt inte om du är kontrollerad opposition eller inte, men jag hoppas så klart på att du inte är det. Jag kommer att fortsätta att berätta sanningen om hur det är att ha blivit född in i detta GS-program så där kommer vi nog att ha lite skilda erfarenheter då jag inte tror att du har varit i detta under hela ditt liv? Men du får rätta mig om jag har fel där.

Trauma-based mind control kan numera (även) åstadkommas med fjärrvapen. Gangstalking i all ära, tror som sagt inte att gangstalking är det primära även om det är det synliga så att säga. Givetvis kan man vara utsatt för olika saker men viktigt att komma ihåg att man med dessa vapen kan skapa bilden av gangstalking, att fler är inblandade än vad som är fallet (och komma ihåg att de som beter sig märkligt kan vara manipulerade och oskyldiga). Därtill kan man som sagt - i viss mån - påverka hur den utsatte reagerar och tänker kring det som händer.

Annars tycker jag att det är modigt av dig att berätta gällande det som händer dig. Var stark.
Senast redigerad av FreedomDeep 2018-05-11 kl. 07:54.
Citera
2018-05-11, 09:33
Medlem
GothamCitys avatar
Ni som är TI är egentligen krigare på den goda sidan i det biologiska kriget och ska därmed oskadliggöras. Ni är troligen oftast "blommor" som är en jordängel som kommer att "väckas" och få information om den sjuka verkligheten vi lever i. Blommor har uppdraget att så ett frö och få något att växa, ett stort hot mot eliten.

Änglar har inget med övernaturliga varelser med vingar att göra. Ängel kommer från grekiskans angelos och betyder budbärare. Satanisterna anser att blommor är farligare än terrorister och hela massövervakningen som underrättelsetjänster sysslar med går ut på att finna blommor och eliminera dessa. Det är därför man vill ha "Svenssons" data. Underrättelse ska egentligen utläsas under rättelse då man försöker få jordänglar att överge sitt uppdrag. Det ni ser utspelar sig framför era ögon är kriget mellan Gud och djävulen och Illuminati, eliten, är djävulsdyrkare.

När det gäller TI angriper man ekonomi och psyke. Helst ska personens trovärdighet skrotas vilket görs bäst genom att få in personen på psyket och sjukförklara som psykotisk. Psykvården går egentligen djävulens ärenden.

Mitt råd till TI: Skriv ner allt och analysera vem du verkligen är, vad ditt uppdrag är. Har du tics ger ofta ticset hintar. Tics betyder att klockan tickar för uppdragets genomförande. Musik som du gillar kan också hinta om uppdraget. Musik är egentligen skaparinformation och inte underhållning. Är du spårad vet redan fienden vem du egentligen är, men du får aldrig reda på det från dem. Du måste komma underfund själv.
Citera
2018-05-11, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GothamCity
Ni som är TI är egentligen krigare på den goda sidan i det biologiska kriget och ska därmed oskadliggöras. Ni är troligen oftast "blommor" som är en jordängel som kommer att "väckas" och få information om den sjuka verkligheten vi lever i. Blommor har uppdraget att så ett frö och få något att växa, ett stort hot mot eliten.

Änglar har inget med övernaturliga varelser med vingar att göra. Ängel kommer från grekiskans angelos och betyder budbärare. Satanisterna anser att blommor är farligare än terrorister och hela massövervakningen som underrättelsetjänster sysslar med går ut på att finna blommor och eliminera dessa. Det är därför man vill ha "Svenssons" data. Underrättelse ska egentligen utläsas under rättelse då man försöker få jordänglar att överge sitt uppdrag. Det ni ser utspelar sig framför era ögon är kriget mellan Gud och djävulen och Illuminati, eliten, är djävulsdyrkare.

När det gäller TI angriper man ekonomi och psyke. Helst ska personens trovärdighet skrotas vilket görs bäst genom att få in personen på psyket och sjukförklara som psykotisk. Psykvården går egentligen djävulens ärenden.

Mitt råd till TI: Skriv ner allt och analysera vem du verkligen är, vad ditt uppdrag är. Har du tics ger ofta ticset hintar. Tics betyder att klockan tickar för uppdragets genomförande. Musik som du gillar kan också hinta om uppdraget. Musik är egentligen skaparinformation och inte underhållning. Är du spårad vet redan fienden vem du egentligen är, men du får aldrig reda på det från dem. Du måste komma underfund själv.
Det du kallar blommor är individer som identifieras tidigt i livet av läkare genom att dom har förhudsförträngning.

Du snackar om satanister men verkligheten är att läkare och speciellt då psykiatriker ägnar sig åt att förfölja blommorna genom hela livet. Blommorna tror att dom kommit till en trygg och förstående person när dom träffar en psykiater. Sanningen är den motsatta, dom befinner sig nu helt under kontroll av det system som jagat dom hela livet.

Jag skulle också i detta inlägg vilja ta upp användandet av suggestioner. En suggestion är en mening eller påstående som infekterar ditt psyke och inte vill försvinna. I tid och otid tänker man på det som är suggestionen. När man märker att något sådant händer då vet man att personen som levererade meddelandet (meningen eller påståendet) spelar i motståndarlaget. Det bästa sättet att bli av med en suggestion är att över en längre tid endast upprepa en positiv tanke i medvetandet. Man sår så att säga en positiv suggestion för att motverka fiendens negativa påverkan på en.
Citera
2018-05-11, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PelleSaga
Det du kallar blommor är individer som identifieras tidigt i livet av läkare genom att dom har förhudsförträngning.

Du snackar om satanister men verkligheten är att läkare och speciellt då psykiatriker ägnar sig åt att förfölja blommorna genom hela livet. Blommorna tror att dom kommit till en trygg och förstående person när dom träffar en psykiater. Sanningen är den motsatta, dom befinner sig nu helt under kontroll av det system som jagat dom hela livet.

Jag skulle också i detta inlägg vilja ta upp användandet av suggestioner. En suggestion är en mening eller påstående som infekterar ditt psyke och inte vill försvinna. I tid och otid tänker man på det som är suggestionen. När man märker att något sådant händer då vet man att personen som levererade meddelandet (meningen eller påståendet) spelar i motståndarlaget. Det bästa sättet att bli av med en suggestion är att över en längre tid endast upprepa en positiv tanke i medvetandet. Man sår så att säga en positiv suggestion för att motverka fiendens negativa påverkan på en.
I tillägg till detta skulle jag säga att kanske den största fördelen med att använda sig av en positiv suggestion är att det ger tillfälle att i lugn och ro att rationellt analysera motståndarlagets suggestion.
Citera
2018-05-11, 17:54
Medlem
GothamCitys avatar
Jag var för 6 månader sen en ateist och har jobbat med vetenskap i 20+ år. Jag var säker på att det var mänskligt genererade ting jag blev utsatt för, typ mind control. Nu vet jag till 100% att det inte är det. Jag fick ett sånt uppvaknande och sån information så det förändrade allt. GS är andligt även om Illuminati försöker hjälpa djävulen på traven. Jag har varit med om det mesta som TI:s skriver om i tråden.
Citera
2018-05-11, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FreedomDeep
Ingen fara, vet hur det kan vara (sedan snart 7 år).

Vi har sannolikt olika erfarenhet vad gäller användning av fjärrvapen/teknik mot en, åtminstone drar vi helt olika slutsatser gällande dem. Hade jag inte varit utsatt för dem å det grövsta - herregud vilket brott jag är utsatt för - hade jag inte (heller) förstått detta. I mitt fall används olika slags vågor, manipulation, bestrålning och 'ljudöverföringar' konstant, dag som natt. Lägg därtill otaliga manipulerade 'drömmar' och 'bilder' som skickas varje natt samt hypnos - tror inte att jag har haft en enda riktig dröm sedan detta började. Manipulation av hjärttakten. Attacker mot hjärtat och andra kroppsdelar. Varje morgon/natt blir kroppen såpass bestrålad att den känns flammande, ofta följt av vaga smärtkänningar i överkroppen (extrema dagar sitter smärtan i ända tills eftermiddagen). Både hjärnan och kroppen känns full av inflammation och fria radikaler. Ständiga väckningar och sömnstörningar, olika kraftiga och olika antal (extrema nätter mer än 10 ggr, ofta 3-5 ggr). Värme, svettningar. Hög puls när man vaknar, ibland mer än 100. Snart har drygt 2300 nätter blivit negativt påverkade (ingen överdrift). Etc etc. Kalla duschar ā la holländaren Wim Hof och en antiinflammatorisk kost rekommenderas.

Märkliga kommentarer från människor förekommer, inte minst från barn då det är lättare att plantera ord och meningar i dessa med fjärrvapen. Ofta kan okända objekt läs drönare ses vid skymning och natt utanför min balkong, de kan även ibland flyga i samma riktning som jag när jag rör mig ('tillfälligheter'). Plan såsom privatflygplan tenderar väldigt ofta att föra oljud där jag vistas. Jag har hundratals bilder och ett flertal ljudinspelningar på dessa sistnämnda saker. Jag har även inspelningar på hur t.ex. elektromagnetiska vågor pulserar kraftigt och onormalt nattetid framför min säng (i en rad olika mönster). Jag har även andra bevis på det som jag utsätts för. Generellt har människor ingen aning om hur långt det har gått vad gäller 'utveckling' av denna slags vapen - tror att detta utan tvivel är en av de största mörkläggningarna någonsin.

Trauma-based mind control kan numera (även) åstadkommas med fjärrvapen. Gangstalking i all ära, tror som sagt inte att gangstalking är det primära även om det är det synliga så att säga. Givetvis kan man vara utsatt för olika saker men viktigt att komma ihåg att man med dessa vapen kan skapa bilden av gangstalking, att fler är inblandade än vad som är fallet (och komma ihåg att de som beter sig märkligt kan vara manipulerade och oskyldiga). Därtill kan man som sagt - i viss mån - påverka hur den utsatte reagerar och tänker kring det som händer.

Annars tycker jag att det är modigt av dig att berätta gällande det som händer dig. Var stark.

Tack för att du berättar. Modigt av dig också. Jag tror dig och är så hemskt ledsen att du och så många andra TI's tvingas leva med all denna fruktansvärda smärta. Jag har gråtit massor det senaste dygnet över att denna ondska får finnas och har själv blivit attackerad ganska så rejält efter att jag skrev i tråden här igen. Mår riktigt uselt nu men ska försöka skriva lite ändå.

Jag känner faktiskt igen de flesta av de symptom som du beskriver och antar att även jag har varit, och ännu är, under attack på liknande sätt men kanske inte riktigt lika mycket som du i dagsläget. Har förr om åren haft det där med att kroppen känns som den nästan brinner, samt svettningar och att vakna med hög puls. Sömnstörningar, väckningar och inducerade drömmar har jag fortfarande.

När du skriver om det här med att hjärnan och kroppen känns inflammerad så blir jag fundersam för jag upplever nog samma sak just nu men går runt och försöker förtränga det och bara hoppas på att det ska försvinna snart. Men jag har haft ringningar och ett tjutande ljud i ena örat i mer än två månader nu samt att hörseln delvis är blockerad och huvudet på den sidan känns faktisk inflammerad och även vissa andra delar av kroppen.

Återkommer snart igen ... måste göra en liten paus här.
Citera
2018-05-11, 22:49
Medlem
Till FreedomDeep: Jag vet inte vad jag skriva mer just nu, men jag har läst noga vad du berättar och uppskattar att ta del av din kunskap när det gäller allt detta med fjärrvapen.

Jag tror att det som har fått samlingsnamnet gangstalking innefattar en attack på de som krigar för den goda sidan i den här världen (så som GothamCity också skriver) och jag tror att vi är attackerade på samtliga plan: fysiskt; psykiskt, känslomässigt och andligt. Det är en kombination av alltihop på en och samma gång

Var stark du med och var rädd om dig, min vän ❤ Kärlek och omtanke till dig och till alla andra TI's
Senast redigerad av rosalotus 2018-05-11 kl. 23:07.
Citera
2018-05-11, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GothamCity
Jag var för 6 månader sen en ateist och har jobbat med vetenskap i 20+ år. Jag var säker på att det var mänskligt genererade ting jag blev utsatt för, typ mind control. Nu vet jag till 100% att det inte är det. Jag fick ett sånt uppvaknande och sån information så det förändrade allt. GS är andligt även om Illuminati försöker hjälpa djävulen på traven. Jag har varit med om det mesta som TI:s skriver om i tråden.

Jag håller med om väldigt mycket av det som du skriver i alla dina inlägg. Jag tror dock att det här med gangstalking är både mänskligt genererat och andligt genererat, men att grunden till det är andlig krigsföring.
Senast redigerad av rosalotus 2018-05-11 kl. 23:09.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in