2018-05-08, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Commissary
Andraplats i transfersumma? Vem ska bajen sälja? Tankovic kan man säkert byta mot något fräsigt rabattkupongshäfte.
Märker att du inte sett Sveriges bästa lag spela i år. Tankovic har varit en av våra bästa spelare.
Citera
2018-05-08, 20:58
Medlem
Commissarys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Märker att du inte sett Sveriges bästa lag spela i år. Tankovic har varit en av våra bästa spelare.

Jag har sett hans nickar när han fått stå i två sekunder och måtta/sikta. Ingen kioskvältare i anfallarväg tyvärr.
Citera
2018-05-08, 21:31
Medlem
Citat:
Jag har sett hans nickar när han fått stå i två sekunder och måtta/sikta. Ingen kioskvältare i anfallarväg tyvärr.
Som sagt, du har sett våra mål i sammandragen men inte våra matcher. Tankovic har varit en av våra bästa spelare. Men fortsätt du uttala dig om spelare du inte har sett spela.
Citera
2018-05-08, 21:45
Medlem
Eldarn.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tiddlywank
Vilka syftar du på då? Ni har sålt en spelare för de pengarna och det var en supertalang som hörde till de bättre i Allsvenskan som 17-åring. Anfallare dessutom vilket alltid ger mer deg.
Syftar självklart på de globala transfersummorna. Tror dock inte själv på ett pris på 70 miljoner.
Citera
2018-05-08, 22:21
Medlem
Commissarys avatar
Citat:
Som sagt, du har sett våra mål i sammandragen men inte våra matcher. Tankovic har varit en av våra bästa spelare. Men fortsätt du uttala dig om spelare du inte har sett spela.

Tro't eller ej, har jag sett flertalet. Men som sagt han kommer inte bräcka något transferrekord ens för Bajen.
Citera
2018-05-08, 22:33
Medlem
Citat:
Tro't eller ej, har jag sett flertalet. Men som sagt han kommer inte bräcka något transferrekord ens för Bajen.
Vem har sagt att han kommer slå transferrekord för oss? Allt är inte svart eller vitt. Förstår inte hur du kan kritisera Tankovic säsong om du nu sett flera av våra matcher.

Han är som en helt ny spelare från förra året.
Citera
2018-05-08, 22:51
Medlem
Commissarys avatar
Citat:
Han är som en helt ny spelare från förra året.

Håller med. Förra året höll han Badjiklass. I år är han ganska bra. Men det finns många anfallare som är bättre i allsvenskan.
Citera
2018-05-09, 12:30
Medlem
Plebeiis avatar
Citat:
Håller med. Förra året höll han Badjiklass. I år är han ganska bra. Men det finns många anfallare som är bättre i allsvenskan.
Om du har sett flera matcher måste du ändå ha sett att han inte spelar anfallare, så att det finns många bättre anfallare i AS råder det ingen tvekan om.
Citera
2018-05-10, 21:40
Medlem
321js avatar
Vem vill du ha som tränare i MFF?
Citera
2018-05-10, 21:55
Medlem
OleYellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 321j
Vem vill du ha som tränare i MFF?
Magnus Pehrsson är ett spännande namn, tycker jag. Ge honom tid. Har varit kul att följa sen han lämnade DIF.
Citera
2018-05-10, 22:32
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OleYeller
Magnus Pehrsson är ett spännande namn, tycker jag. Ge honom tid. Har varit kul att följa sen han lämnade DIF.

Pelle Olsson är också intressant namn. Han har väl också varit i DIF?

Grattis till cupguldet! Tur att var oss och inte BP ni mötte.
Citera
2018-05-10, 22:37
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Pelle Olsson är också intressant namn. Han har väl också varit i DIF?

Grattis till cupguldet! Tur att var oss och inte BP ni mötte.

Ja, då hade det blivit grisigt.. Det hade kunnat vara vilket lag som helst från Stockholm, Frej hade antagligen också spelat ut oss.. Men ni från låglandet visa er från er bästa sida, tack för idag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in