2018-05-05, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Commissary
Han är väl från Eskilstuna. Har svårt att tänka mig att han skulle signa för loserklubben ifk Göteborg. De är väl panka dessutom.

Han kommer signa för Grindif, Bajen eller Gnaget.

Rimligtvis borde personen som inte kan stava till looser korrekt vara en looser.
Citera
2018-05-05, 13:24
Medlem
Pallestroms avatar
Vilken klubb var det Zengin skrivit på för?

Tror ni Hamad är kvar i Bajen även efter sommarfönstert?
Han har ju ändå varit tydlig med att detta förhoppningsvis ska vara en språngbräda
Ut i Europa igen.
Citera
2018-05-05, 13:34
Medlem
Commissarys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intellectuo
Rimligtvis borde personen som inte kan stava till looser korrekt vara en looser.

Är detta något avancerat skämt eller är du så dum som jag misstänker att du är?

Looser=lösare

Loser=förlorare
Citera
2018-05-07, 10:27
Medlem
Otto Flicks avatar
Ryktas om att en allsvensk toppklubb (samt klubbar i Holland) är intresserad av ÖSK:s mittback Brendan Hines-Ike (som varit riktigt bra i säsongsupptakten). Min spontana tanke om "allsvensk toppklubb" förde direkt tankarna till Malmö FF. Tror ni det kan ligga något i det eller har MFF högre ambitioner vad gäller ev. nyförvärv än så?

https://www.fotbollskanalen.se/allsvenskan/mittbacken-pa-vag-att-lamna-osk-vi-for-samtal-med-en-hollandsk-klubb/

(NA:s ursprungsaritkel är pluslåst så länkar till Fotbollskanalens omskrivning)
Citera
2018-05-07, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Samizdat
Kan du fixa länken så man kan läsa?
Jag ska göra ett försök, länken funkar inte för mig heller längre. Jag är hemma i Sverige igen och vet inte om det påverkar mina googlesökresultat?
Senast redigerad av MrOrdonnee 2018-05-07 kl. 18:03.
Citera
2018-05-07, 18:58
Medlem
Samizdats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
Jag ska göra ett försök, länken funkar inte för mig heller längre. Jag är hemma i Sverige igen och vet inte om det påverkar mina googlesökresultat?
Jag försökte googla och letade även på själva hemsidan men hittade inget Olsson-relaterat. Min ryska är inte särskilt bra men kyrilliskan har jag koll på.
Citera
2018-05-08, 15:34
Medlem
Eldarn.s avatar
Det råder väldigt stort intresse kring Kristoffer Olsson och lär bli ett budkrig om honom. 70-80 miljoner är inte omöjligt om man tar transfersummorna de senaste åren i tanke. Spelare som Ebenenzer Ofori och Sebastian Larsson är tänkbara ersättare. Vilken säsong detta kan bli för AIK!
Citera
2018-05-08, 16:35
Medlem
Plebeiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eldarn.
Det råder väldigt stort intresse kring Kristoffer Olsson och lär bli ett budkrig om honom. 70-80 miljoner är inte omöjligt om man tar transfersummorna de senaste åren i tanke. Spelare som Ebenenzer Ofori och Sebastian Larsson är tänkbara ersättare. Vilken säsong detta kan bli för AIK!
Ja, en andraplats bakom Bajen ska ni nog kunna knipa och det är ju inte fy skam.
Citera
2018-05-08, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eldarn.
Vilka syftar du på då? Ni har sålt en spelare för de pengarna och det var en supertalang som hörde till de bättre i Allsvenskan som 17-åring. Anfallare dessutom vilket alltid ger mer deg.
Citera
2018-05-08, 20:10
Medlem
Commissarys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plebeii
Ja, en andraplats bakom Bajen ska ni nog kunna knipa och det är ju inte fy skam.

Andraplats i transfersumma? Vem ska bajen sälja? Tankovic kan man säkert byta mot något fräsigt rabattkupongshäfte.
Citera
2018-05-08, 20:22
Medlem
InnesIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallestrom
Tror ni Hamad är kvar i Bajen även efter sommarfönstert?

Jag tror inte att han är kvar efter sommaren.

Det jag önskar är dock att han har så pass lust att han vill stanna och hjälpa Bajen nu när vi ligger så bra som vi gör, kritar på ett nytt kontrakt likt Junior gjort (bryta det gamla och skriva på ett annat) som gör att han kan gå i vinter istället och för en större peng (alltså varken som bosman eller för den där utköpsklausulen han har nu).
Citera
2018-05-08, 20:42
Medlem
Osvuret är kanske bäst men att någon skulle betala 70-80 miljoner för en 23 år gammal central mittfältare som knappt gör några poäng i Allsvenskan låter lika trovärdigt som det absurda snacket om att Christiansen skulle gå för 40.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in