2018-07-08, 17:29
Medlem
provisions avatar
Molins och Romain Gall. https://www.expressen.se/kvallsposten/sport/fotboll/allsvenskan/nara-mff-kan-bli-klar-redan-i-veckan/
Citera
2018-07-08, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kostymnisse
Ur akademisynpunkt är det ju väldigt konstigt att Nygren får ledigt idag, speciellt när Tobbe inte är med. Idag var det ju som gjort för ett inhopp för hans del.
Kan givetvis vara så att ledigheten är för nåt personligt som bröllop, dop, begravning etc men annars vore det bra att direkt nu visa att vi satsar än mer på akademispelarna och därmed visar än mer vilken väg vi kommer ta nu.
Tänkte precis detta med. Var väldigt förvånad
Citera
2018-07-11, 15:42
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Jag förstår inte hur en spelare som Markus Rosenberg säger att han ska sluta efter detta året.

Av Sydsvenskan får Rösler frågan om det är dags för honom att försöka övertyga Rosenberg att fortsätta.
- Jo, du kan tro att jag har redan börjat, svarar den tyske tränaren.

Jag hoppas att han lyckas. Mackan var bäst igår speciellt hans motläggsfint innan det tredje målet var suverän.
Citera
2018-07-12, 11:34
Medlem
eternussermos avatar
Barny på gång till Bajen, förhoppningsvis för en väldigt billig penning....

https://www.expressen.se/sport/fotboll/allsvenskan/just-nu-han-ar-klar-for-hammarby/
Citera
2018-07-12, 13:31
Medlem
Malmö, AIK och DIF spänner musklerna. Bajen värvar Barny...
Citera
2018-07-12, 14:05
Medlem
Bajen behöver inte balasera Europaspel och Allsvenskan vilket är historiskt svårt för allsvenska lag.

Med det sagt tror jag det kommer landas nått större namn som går in i startelvan då Barney är en truppspelare som främst ska täcka upp på mittfältet.
Citera
2018-07-12, 14:28
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av einsteincrew
Bajen behöver inte balasera Europaspel och Allsvenskan vilket är historiskt svårt för allsvenska lag.

Med det sagt tror jag det kommer landas nått större namn som går in i startelvan då Barney är en truppspelare som främst ska täcka upp på mittfältet.

Hur är läget med Facebookraggaren, blir han kvar eller sticker han?
Citera
2018-07-12, 21:32
Medlem
Mix ser ut att lämna och Gustav Svensson kan nobba IFK. Är Superettan närmare än vad man tror?
Citera
2018-07-12, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Hur är läget med Facebookraggaren, blir han kvar eller sticker han?
Hamad du tänker på?
Citera
2018-07-12, 22:15
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy Roenick
Hamad du tänker på?

Japp. Jag läste på Fotbollskanalen "att grekiska AEK Aten visade intresse för Hamad.
Nu kommer uppgifter om att Hamad troligen stannar säsongen ut för att sedan flytta till Zlatan Ibrahimovics Los Angeles Galaxy. Om Hamad lämnar Bajen för Zlatans Galaxy sägs Bajen få en mindre övergångssumma".

Kan ha vara så jäklig att han blåser Bajen på pengar bara för att få spela med Zlatan?
Citera
2018-07-12, 22:49
Medlem
Citat:
Japp. Jag läste på Fotbollskanalen "att grekiska AEK Aten visade intresse för Hamad.
Nu kommer uppgifter om att Hamad troligen stannar säsongen ut för att sedan flytta till Zlatan Ibrahimovics Los Angeles Galaxy. Om Hamad lämnar Bajen för Zlatans Galaxy sägs Bajen få en mindre övergångssumma".

Kan ha vara så jäklig att han blåser Bajen på pengar bara för att få spela med Zlatan?
Fast det är ju inte så att han väntar ut sitt kontrakt och blåser Bajen så sätt. Om det står mellan två olika länder och kontinenter, och han föredrar staterna, så tycker jag inte man kan anklaga honom för att blåsa bajen.

Tvärtom kan man ju se det som att han hjälper Bajen genom att stanna säsongen ut. Svårt för Bajen att hitta en fullvärdig ersättare, och när man har chans på SM-guld så kan det vara värt att få ha kvar Hamad säsongen ut istället för att få sig en slant.
Citera
2018-07-13, 00:03
Medlem
Citat:

Jag tror att AIK ligger etta med Norrköping som närmaste utmanare. På utsidan finns MFF.
Så jag tror att det gör detsamma om pedofilen lämnar nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in