Citat:
Ursprungligen postat av
tfalken
Det märkliga uttalandet kommer från dig, det var ditt svar till Memstar, kolla ovanstående svartmarkering. Du säger: "I princip inget du skrev var sant." men sen säger du att han blandar "...egna förhoppningar och åsikter med fakta..." vilket går emot det första du skrev, att allt han skrev var lögn. Om vi struntar i det första du skrev så är vi kvar med ett uttalande som passar in på ditt inlägg om deepstate. Du får själv räkna ut resten.
Tycker det är dags för en grundläggande svenska-lektion med dig.
I princip antyder
i stort sett; när ett inlägg blandas med en liten del fakta och en stor andel egna förhoppningar och åsikter som presenteras som ett självklart-fakta-inlägg är det
i princip ett lögnaktigt inlägg.
Vidare var min statistik grundad på källor från kända nyhetsstationer i USA och du börjar ifrågasätta det utan att ge någon som helst grundad orsak eller källor. Vidare hade mitt uttalande angående "deepstate" inte varit någon en redovisning för dig om att så är fallet, utan jag frågade varför det kan uteslutas. Jag har öppna tankegångar gällande Syrienkonflikten och goda kunskaper i de motiv som föreligger i respektive part, vilket inte kan sägas om dig verkar det som. Sluta upp med tramset, om jag inte svarar på ytterligare citationer från dig beror det på att jag prioriterar min tid på ett annat, förhoppningsvis bättre, sätt.
Mitt ursprungliga inlägg.