[quote=Dodgeit|64040928]
Citat:
Ursprungligen postat av
Anno1891
Inte utan att man ruttnar på svenskaspel, man torskar bord efter bord mot någon som chansar hej vilt utan att ha got ”drag” eller knappast ett par...ess hög är så sjukt att syna en all in med..men inte på Svs...känns så märkligt att dessa vildhjärnor ska belönas det sättet...
Sitter du på cashgames och spelar avvaktande och lägger in dina stötar när du har riktigt bra händer kan du vinna lite grand...men fortsätter ditt flyt byts en spelare ut och då är river karusellen igång hand efter hand och som jag skrev tidigare...fråga inte supporten....då kommer det garanterat (om möjligt) att gå än sämre... jag säger inte att det är riggat...men Svs är ta mig fan lika goda kålsupare som andra bolag.
Ni kommer få varians tugget kastat i ansiktet med såna här anklagelser

Jag har nästan slutat spela online då klienterna är så dåligt programmerade. Det där med "frön" som slumpar ut kort är en enormt dålig myt påstår jag.
Jag spelar fortfarande men det är som ni säger, i en 4-5 veckor sedan vinner man inte vad man än spelar, därefter rushar man i ett par dagar och därefter är det "koma" igen. Man vet vilket "moode" som gäller när man knappt floppar en triss (spelar 5 bord) och om man gör det så gular man bordet.
Internetpokern är döende.