2018-03-30, 17:53
Medlem
papa_smurfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 48an
Dom funkar inte idag, sitt&o funkan i alla fall.

Tack
Citera
2018-03-30, 22:01
Medlem
Broheims avatar
Ett par frågor ang. svenska spels klient:
1. Hur fan ändrar man fontstorlek? Har en stor skärm och texten är inte många mm stor.
2. Vad är det för fel på turneringsnamnen? Sardin, Kummel, Sej, etc.. Är det bara godtyckligt valda fisk-namn eller finns det någon sans och balans?

Vart ska man lira istället för svenska spel? Klienten är ju ett skämt.
Ser gärna att man kan kolla statistik över händer och liknande och att utbetalning är smidig. Gärna svensk sida pga det sistnämnda.
Citera
2018-04-05, 12:25
Medlem
PPEs avatar
Går det inte att spela på Svenska Spel längre från utomlands?
Citera
2018-04-17, 21:42
Medlem
Så det finns tydligen sätt för att få fungerande HM2/PokerTracker inklusive HUD (ej gratis). Att "ta bort" HUD har alltså bara gynnat regsen, ironiskt nog. De är ju iofs deras största kunder.. Tycker man bör göra handhistorik tillgänglig som vanligt så det blir mer rättvist. Jag behöver inte HUD men vill iallafall importera händer till trackern
Citera
2018-04-18, 01:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PPE
Går det inte att spela på Svenska Spel längre från utomlands?

Jodå, fungerar fint för mig.
Citera
2018-05-10, 01:07
Medlem
moment-of-truths avatar
ni som spelar och har spelat senaste dagarna på svs, har ni också märkt att nästan var tredje flop är parad? helt sjukt! - det är 18% chans och det förekommer vääldigt ofta..
Citera
2018-05-12, 14:25
Medlem
Dodgeits avatar
[quote=moment-of-truth|64008501]ni som spelar och har spelat senaste dagarna på svs, har ni också märkt att nästan var tredje flop är parad? helt sjukt! - det är 18% chans och det förekommer vääldigt ofta..[/QUOTE
Svenska spel har sina favoriter, händer oerhört mycket suspekt, har själv idag blivit utdragen på river idag vid 4 tillfällen mot samma spelare (50:- sitandgo) satt med stege på floppen och får en potthöjning mot mig, sätter den andre all in, det visar sig att han har 3 spridda hjärter, turn ger så klart ett hjärte, och även rivern... AA som mörka, floppar AKK..kåk..vad är oddsen att torska den..samma spelar har iofs 77 och 2 par, han satsar jag höjer..han all in..korten vänds upp...turn 7:a river sista 7:an..sjukt..
Får QQ går all in blir synad..2 6 off...torskar mot stege.. sen var det även ett 2 par där jag har 88/JJ och blir synad mot fortfarande samma spelare med par 33, och döm om min förvåning..en JÄVLA 3:a på river.
Och det sjukaste är att för någon vecka sen förlorade jag en hand i cashgames mot samma spelare, runda slängar 500:- den gången, på en hand där jag aldrig fick se utgången och spelet redovisades aldrig,
supportens svar på vad som hänt var en micro nedkoppling som gjorde att jag ej fick se utgången..tråkigt men tyvärr så kan vi inte redovisa handens utgång i efterhand, vi kan bara konstatera att du förlorade...det är svenska spel i ett nötskal, ingen support...och inga svar,
Citera
2018-05-12, 23:20
Medlem
[quote=Dodgeit|64028818]
Citat:
Ursprungligen postat av moment-of-truth
ni som spelar och har spelat senaste dagarna på svs, har ni också märkt att nästan var tredje flop är parad? helt sjukt! - det är 18% chans och det förekommer vääldigt ofta..[/QUOTE
Svenska spel har sina favoriter, händer oerhört mycket suspekt, har själv idag blivit utdragen på river idag vid 4 tillfällen mot samma spelare (50:- sitandgo) satt med stege på floppen och får en potthöjning mot mig, sätter den andre all in, det visar sig att han har 3 spridda hjärter, turn ger så klart ett hjärte, och även rivern... AA som mörka, floppar AKK..kåk..vad är oddsen att torska den..samma spelar har iofs 77 och 2 par, han satsar jag höjer..han all in..korten vänds upp...turn 7:a river sista 7:an..sjukt..
Får QQ går all in blir synad..2 6 off...torskar mot stege.. sen var det även ett 2 par där jag har 88/JJ och blir synad mot fortfarande samma spelare med par 33, och döm om min förvåning..en JÄVLA 3:a på river.
Och det sjukaste är att för någon vecka sen förlorade jag en hand i cashgames mot samma spelare, runda slängar 500:- den gången, på en hand där jag aldrig fick se utgången och spelet redovisades aldrig,
supportens svar på vad som hänt var en micro nedkoppling som gjorde att jag ej fick se utgången..tråkigt men tyvärr så kan vi inte redovisa handens utgång i efterhand, vi kan bara konstatera att du förlorade...det är svenska spel i ett nötskal, ingen support...och inga svar,

Känna så ofta, 8 av 10 gånger när ja har AA kommer de par på bordet och 5 av 10 så har någon träffat de.

spelat 8 timmar idag. sett AA VS KK 11 gånger totalt på alla bord. inte QQ VS KK en enda. känns skevt
Citera
2018-05-13, 14:27
Medlem
Banangurkazzs avatar
Fungerar statistik på Poker för Er? för mig bara nollor. Inte heller kan jag få dealer på summering. Jag ser antingen allt eller inget. Man vill gärna få info om den vinnande handen men inte mer.
Citera
2018-05-13, 14:29
Medlem
Banangurkazzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moment-of-truth
ni som spelar och har spelat senaste dagarna på svs, har ni också märkt att nästan var tredje flop är parad? helt sjukt! - det är 18% chans och det förekommer vääldigt ofta..
Kommer du även ihåg alla gånger det kommit en knekt och en sjua på floppen? Nej precis. Det är din hjärna som har en förmåga att minnas sådant som negativt för din hand och dina egna sjuka utdragningar. Du kommer ju knappast ihåg hur andra torskat på runner-runner men du kommer ihåg dina egna bad-beats.
Citera
2018-05-13, 16:32
Medlem
Dodgeits avatar
[quote=Anno1891|64034393]
Citat:
Ursprungligen postat av Dodgeit

Känna så ofta, 8 av 10 gånger när ja har AA kommer de par på bordet och 5 av 10 så har någon träffat de.

spelat 8 timmar idag. sett AA VS KK 11 gånger totalt på alla bord. inte QQ VS KK en enda. känns skevt
Inte utan att man ruttnar på svenskaspel, man torskar bord efter bord mot någon som chansar hej vilt utan att ha got ”drag” eller knappast ett par...ess hög är så sjukt att syna en all in med..men inte på Svs...känns så märkligt att dessa vildhjärnor ska belönas det sättet...
Sitter du på cashgames och spelar avvaktande och lägger in dina stötar när du har riktigt bra händer kan du vinna lite grand...men fortsätter ditt flyt byts en spelare ut och då är river karusellen igång hand efter hand och som jag skrev tidigare...fråga inte supporten....då kommer det garanterat (om möjligt) att gå än sämre... jag säger inte att det är riggat...men Svs är ta mig fan lika goda kålsupare som andra bolag.
Citera
2018-05-14, 08:28
Medlem
[quote=Dodgeit|64040928]
Citat:
Ursprungligen postat av Anno1891
Inte utan att man ruttnar på svenskaspel, man torskar bord efter bord mot någon som chansar hej vilt utan att ha got ”drag” eller knappast ett par...ess hög är så sjukt att syna en all in med..men inte på Svs...känns så märkligt att dessa vildhjärnor ska belönas det sättet...
Sitter du på cashgames och spelar avvaktande och lägger in dina stötar när du har riktigt bra händer kan du vinna lite grand...men fortsätter ditt flyt byts en spelare ut och då är river karusellen igång hand efter hand och som jag skrev tidigare...fråga inte supporten....då kommer det garanterat (om möjligt) att gå än sämre... jag säger inte att det är riggat...men Svs är ta mig fan lika goda kålsupare som andra bolag.

Ni kommer få varians tugget kastat i ansiktet med såna här anklagelser
Jag har nästan slutat spela online då klienterna är så dåligt programmerade. Det där med "frön" som slumpar ut kort är en enormt dålig myt påstår jag.
Jag spelar fortfarande men det är som ni säger, i en 4-5 veckor sedan vinner man inte vad man än spelar, därefter rushar man i ett par dagar och därefter är det "koma" igen. Man vet vilket "moode" som gäller när man knappt floppar en triss (spelar 5 bord) och om man gör det så gular man bordet.

Internetpokern är döende.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in