Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-09, 22:04
Medlem
Mr.Swedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Med den nya krönikan i Expressen besvarades två viktiga frågor. Nej, skattesmitarkurden är fortfarande Expressens husblatte och de tar inte sin hand från honom efter hans tvivelaktiga affärer med Akilov. Och ja, han tror fortfarande att anfall är bästa försvar och öser skit över svenskarnasom uppenbart borde skämmas för att jordens alla människor kan komma hit och få bidrag. Det är en mycket obehaglig typ, Özz.
Nja. Inte så säkert att ÖN fortfarande är Expressens husblatte, som du säger. Aggressiviteten i krönikan och de medvetet brända broarna anger att han redan är ute. Att redaktionen nyktrat till. Det här var sista krönikan. Folks reaktion efter detta kommer att kosta såväl klantomten som pk-mediet all återstående trovärdighet.
Citera
2018-05-09, 22:08
Medlem
zurfarns avatar
Sitter här och funderar på en sak. Hur vi än vrider och vänder på det så finns det ju helt acklimatiserade kurder i Sverige. Som jobbar och sköter sig. Dom måste ju tycka att den där jävla Özz är en förbannad idiot som får dom att känna sig jävligt obekväma. Känner vi några sådana? Jag gör det inte, men dristar mig att slänga ut ett namn; Kurdo Baksi, en samhällsdebattör även i de fina MSM-kretsarna. Om jag inte har fel så är han kurd och turkhatare. Vad tycker han om Özz eskapader? Jag tror jag ska skriva till honom och fråga.

Sen har vi alla turkar i Sverige. En hel del väletablerade och som har anammat den svenska livsstilen fullt ut. Och torde vara Özz-hatare. Ofta högt placerade i näringslivet och samhället i övrigt, men inte ofta som politiker. Förklarligt nog.

Vilken fraktion sätter en kula i Özz högra knä först? Tja.

Hans senaste alster i Exp är så inihelvete vidrig och måste ju uppröra även väletablerade kurder och turkar.

Min tes är alltså är alltså att det är inte bara vi ursprungliga svenskar som önskar Özz livstids fängelse och utvisning efter 25 år. Till Somalia eller liknande då. Det borde vara flera. Och är det säkert.

Thomas Matsson, läs nu vad jag skriver. Bert och JJ läser ju här. Du måste hänga med.

Vi är flera som polisanmält honom och dig för HMF. Det betyder Hets Mot Folkgrupp.

Edit: glömde några andra kurdiska namn: Nalin Pekul, Delsi Demirbag-Sten

Ta mig fan omöjliga att komma i kontakt med, allihopa. Dom håller alla låg profil i Özz-debaclet.
Senast redigerad av zurfarn 2018-05-09 kl. 22:40.
Citera
2018-05-09, 22:11
Moderator
Psilosophers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bighustler
Özz nujen är inte bara skattesmitare han är även kola-torsk, vet det till 100 procent, vill inte gå in på hur jag vet det men jag bara vet det, har träffat han ett antal ggr, gillar inte snubben, älskar sej själv överallt annat typ...
Kola är gjort för att du ska älska dig själv

Låter inte orimligt nånstans att Özz skulle dra linor. Han får byta till heroin nu när han ligger för döden.
Citera
2018-05-09, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psilosopher
Kola är gjort för att du ska älska dig själv

Låter inte orimligt nånstans att Özz skulle dra linor. Han får byta till heroin nu när han ligger för döden.

Hehe konsumtionen är nog rätt hög vid det här laget...
Citera
2018-05-09, 22:44
Medlem
Tsarevitjs avatar
Intervjun i Uppdrag Granskning samt den förvirrade krönikan i Expressen visar bara en sak. Özz är slut. Han har gjort bort sig inför hela svenska folket. Han inser det troligen själv och det vi ser är en slags panikreaktion. Förhoppningsvis är det nu slut med vidare krönikor i Expressen, om inte så är denna blaska vidrigare än jag tidigare trott. Jag kom i kontakt med nyhetsorganet redan på 90-talet i samband med en tragisk olycka och insåg redan då hur lågt de kan gå för att publicera sina sensationsartiklar. Men även för Bonnier borde det finnas en gräns, om inte annat för att man riskerar att förlora pengar, om man fortsätter publicera denne tomtes alster.
Det är viktigt att behålla trycket på Skatteverket så att det granskar familjen Nujens skumma transaktioner. Jag har inte gillat Bert så mycket tidigare men kan han få denna myndighet att agera på det sätt den borde, så är han värd all heder. Nujengate fortsätter.
Citera
2018-05-09, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fiskmånglaren
Han är en bidragande orsak till den sjunkande IQ-nivån i det här landet.
Han tycker att Sverige ska ha en klump i magen som vågar ifrågasätta invandringens lönsamhet.
Själv har han visat sig vara en simpel skattesmitare med terroristkopplingar.
Man läser ganska lätt mellan raderna vem som egentligen har en klump i magen.
Jag håller med dig. Texten i Expressen uppvisar desperation, en desperation sprungen ur det faktum att ÖN inser att han nu tappat kontrollen/makten över ärendet med Akilov. Även om journalisterna som genomskådat bluffaren ÖN till antalet är få, så kan han inte längre få tillbaka katten i säcken eller anden i flaskan som man också säger. ÖN ser nu att marken rämnar under honom.

Som nån skrev i tråden: först gav sig ÖN på JJ, en svenska folkets journalist, och nu med krönikan i Expressen har ÖN gått till attack mot självaste svenska folket. Det var dumt gjort.
Fast intressant att ledningen för Expressen lät ÖN begå denna sociala harakiri. De behöver inte ge honom silkessnöret. Vi ser honom nu förblöda. Helt självförvållat.

Sign 'bighustler' garanterar att ÖN tar kokain. Jag är beredd att tro på det.
Citera
2018-05-09, 23:24
Medlem
zurfarns avatar
App app, det här coke-spåret dyker alltid upp på FB av nån som inte har en susning.

Och om det vore så, så är det nån slags frikännande av att delinkventen ifråga har spårat ur totalt.

Jag köper aldrig sånt skitsnack. Özz är en idiot, ett svin, en dum jävla kurd. Rasist. Det räcker. Vad han dricker och vilka droger han eventuellt tar är såinihelvte ointressant, Flytta inte fokus.

Killen ska lagföras. Punkt slut.

Om nån annan kurd eller turk har en annan uppfattning så är det ok för mig. Men inte sitter de här och påstår nåt som de inte kan stå för, typ drogskvaller. Mera tänker de på att få tyst på den där jävla kurden.

Skärp er. Özz ska in i buren. För skattefusk, HMF, byggfusk, terrorfinansiering etc etc.

Han, syrran och svågern ska få näringsförbud i minst 10 år. Utmätning av sådant som kan ha anskaffats på olaglig väg, bilar, hus, taxibilar, och alla andra saker.
Citera
2018-05-09, 23:37
Medlem
Passepartouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tsarevitj
Intervjun i Uppdrag Granskning samt den förvirrade krönikan i Expressen visar bara en sak. Özz är slut. Han har gjort bort sig inför hela svenska folket. Han inser det troligen själv och det vi ser är en slags panikreaktion. Förhoppningsvis är det nu slut med vidare krönikor i Expressen, om inte så är denna blaska vidrigare än jag tidigare trott. Jag kom i kontakt med nyhetsorganet redan på 90-talet i samband med en tragisk olycka och insåg redan då hur lågt de kan gå för att publicera sina sensationsartiklar. Men även för Bonnier borde det finnas en gräns, om inte annat för att man riskerar att förlora pengar, om man fortsätter publicera denne tomtes alster.
Det är viktigt att behålla trycket på Skatteverket så att det granskar familjen Nujens skumma transaktioner. Jag har inte gillat Bert så mycket tidigare men kan han få denna myndighet att agera på det sätt den borde, så är han värd all heder. Nujengate fortsätter.

Hur kan ni tro att det är en panikreaktion? Människor med psykopatiska drag blir aggressiva när de möter motstånd. Det här är en väsentlig fråga, för den ger en hint om hur Özz kommer att agera när han ställs till svars på riktigt.

Özz beteende talar för sig själv, om han svettas är det av ilska. Kom ihåg att han sa (intervju med Wicklin, SR) att det som smärtade honom mest var att "Akilov ville mörda kurder på Drottninggatan". Det är uppenbart att han inte har alla hästar hemma, och jag ser honom som en farlig person om han ballar ur.

Özz ger sig inte frivilligt.
Citera
2018-05-10, 00:13
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bighustler
Özz nujen är inte bara skattesmitare han är även kola-torsk, vet det till 100 procent, vill inte gå in på hur jag vet det men jag bara vet det, har träffat han ett antal ggr, gillar inte snubben, älskar sej själv överallt annat typ...

Under intervjun med JJ fick jag intrycket att han var på något uppåt. Så speedad, så i sig själv, uppblåst självbild.

Kanske någon som sålt till honom kan komma fram och outa honom?
Citera
2018-05-10, 00:23
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Simmaellersjunk
Uppenbarligen är Adjözz totalt groggy över det berättigade pitbulldrevet, eftersom "krönikan" även med Özz-mått mätt är en total katastrof. En massa märkliga frågor som spottas ut åt alla håll, kryddat med några märkliga utsagor som att han skrattar hela vägen till banken.

Givetvis skrivs inget konkret som t ex anmärkningar mot svenskens skattemoral, eftersom det är omöjligt t.o.m. för haverikurden Adjözz i det här läget. Snarare gällde det väl att fylla ut ett visst antal ord i texten så att han kan få sitt honorar in på bankkontot.

Jag kan inte se annat än att Expopressen snart dumpar dåren. A total waste of space.

Men Expressen måste ju inte publicera det han skriver. Redaktören eller vad det heter har sista ordet. Exp måste ha tyckt att texten var ok. Men så klart även en hatad text ger många klick. Och kanske lättare att dumpa ÖN ju fler konstiga artiklar han skriver?
Citera
2018-05-10, 01:26
Medlem
Utflyttads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Passepartout
Hur kan ni tro att det är en panikreaktion? Människor med psykopatiska drag blir aggressiva när de möter motstånd. Det här är en väsentlig fråga, för den ger en hint om hur Özz kommer att agera när han ställs till svars på riktigt.

Özz beteende talar för sig själv, om han svettas är det av ilska. Kom ihåg att han sa (intervju med Wicklin, SR) att det som smärtade honom mest var att "Akilov ville mörda kurder på Drottninggatan". Det är uppenbart att han inte har alla hästar hemma, och jag ser honom som en farlig person om han ballar ur.

Özz ger sig inte frivilligt.
Psykopatiska drag? Nej, vad vi ser är ett instinktivt beteende hos en person som sprungen ur klansamhället.
UG internvjun visade hur Özz försvarade sin familjs (klans) heder på det sätt som Özz fan hedervärt, samtidigt som Svenskar blir paffa över att han beter sig om en idiot då han utan skäl blir aggressiv.
Hade Özz varit Svensk och uppfostrad av Svenska föräldrar så hade vi omedelbart sett fanskapet som en psykopat.
Men nu är det Özz och då faller bitarna på plats om vi jämför hans agerande med män som bär på klantraditioner.
Citera
2018-05-10, 01:42
Moderator
Psilosophers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Utflyttad
Psykopatiska drag? Nej, vad vi ser är ett instinktivt beteende hos en person som sprungen ur klansamhället.
UG internvjun visade hur Özz försvarade sin familjs (klans) heder på det sätt som Özz fan hedervärt, samtidigt som Svenskar blir paffa över att han beter sig om en idiot då han utan skäl blir aggressiv.
Hade Özz varit Svensk och uppfostrad av Svenska föräldrar så hade vi omedelbart sett fanskapet som en psykopat.
Men nu är det Özz och då faller bitarna på plats om vi jämför hans agerande med män som bär på klantraditioner.
Men han har en hel klase med potentiella diagnoser, om inte de facto. Har inte tillgång till hans journaler. Han var enligt egen utsago mutist som barn. Sedan började han prata och har inte kunnat hålla käften since. Nåt är defekt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in