2018-05-06, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
kan dock gå hur som helst. Kolla när huddersfield gick upp förra året.

Givetvis. Extremt spännande playoff att vänta.
Citera
2018-05-06, 18:00
Medlem
Svarta-Skatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarrokhBulsara

Ja, Fulham måste ses som favoriter. Middlesbrough vill jag nog ha upp minst, de var sjukligt tråkiga förra säsongen.

Det har nog inte blivit bättre med tanke på att dom nu har Tony Pulis som tränare....
Citera
2018-05-06, 19:55
Medlem
Scamps avatar
Sjukaste idag måste ju ändå vara Boltons vändning från 1-2 underläge och uttåg vid den punkten till 3-2 vinst under minut 87 och 88 och därmed säkra spel i Championship nästa år.
Citera
2018-05-06, 20:41
Medlem
Synd att Cardiff knep direktplatsen, även om de gjort sig förtjänta av den. Wolverhampton, Fulham och Aston Villa är de tre lag jag helst hade velat se i Premier League. Fulham hade chansen och sumpade den men är väl ändå ganska klara favoriter i play-off?
Citera
2018-05-07, 11:35
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av radiopanna
Synd att Cardiff knep direktplatsen, även om de gjort sig förtjänta av den. Wolverhampton, Fulham och Aston Villa är de tre lag jag helst hade velat se i Premier League. Fulham hade chansen och sumpade den men är väl ändå ganska klara favoriter i play-off?

som jag sagt innan i tråden kan playoff gå hur som helst.

hoppas också Fulham saknar deras arena i PL.
Citera
2018-05-07, 18:34
Medlem
Millwall i PL hade ju inte varit helt fel haha
Citera
2018-05-07, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av supersuarez
Millwall i PL hade ju inte varit helt fel haha

Dom missade playoff, men nästa säsong kanske dom kan gå upp.
Citera
2018-05-07, 18:58
Medlem
Tenedors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av staylucky
Robertson förtjänar alla hyllningar! Har presterat ruggigt bra, har en grym inställning och kämpaglöd. Känns väldigt sympatisk också. Har bara positiva saker att säga om karln.

Typisk spelare som verkligen förtjänar både sympatier och framgångar. Ofta är det just försvarsspelare som är sådana, upplever jag det som. Kan det bero på att anfallarna syns mer, och därmed får för mycket uppmärksamhet alldeles för tidigt? Det känns lite så, eftersom de mer arroganta spelarna tycks vara mer offensiva.

Hellre hjärta, som Robertson och Dunk!

Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Sjukaste idag måste ju ändå vara Boltons vändning från 1-2 underläge och uttåg vid den punkten till 3-2 vinst under minut 87 och 88 och därmed säkra spel i Championship nästa år.

Riktigt sjukt, och väldigt tråkigt. Kul för Bolton givetvis, jag vill inte ta något ifrån dem. Det är däremot alltid roligt med lågbudgetlag. Burton kändes som Championships svar på Huddersfield den här säsongen. Jag hade gärna sett Burton klara sig kvar. Jag har väldigt svårt att se Burton gå upp igen nästa år. Sunderland hoppas jag på, men de är alldeles för långt nere i skiten just nu för att klara mer än playoff.
Citera
2018-05-07, 22:08
Medlem
Stort promotionparty i Wolverhampton idag.
Över 120.000 kantade stadens gator och största park när spelarna och tränare körde öppen buss med Championship pokalen,den som var pokalen att vinna innan Premier Leagues tid.

Ruben Neves var på strålande humör och svarade på direkt fråga att han vill spela för Wolves även nästa säsong.

Ryktas fortfarande om framförallt Milans Andre Silva och Stokes keeper Jack Butland.

Det kommer att bli en spännande Pre season denna sommar.
Citera
2018-05-08, 13:48
Medlem
Tenedors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lookalike
Stort promotionparty i Wolverhampton idag.
Över 120.000 kantade stadens gator och största park när spelarna och tränare körde öppen buss med Championship pokalen,den som var pokalen att vinna innan Premier Leagues tid.

Ruben Neves var på strålande humör och svarade på direkt fråga att han vill spela för Wolves även nästa säsong.

Ryktas fortfarande om framförallt Milans Andre Silva och Stokes keeper Jack Butland.

Det kommer att bli en spännande Pre season denna sommar.

Butland hade varit spännande att se i Wolves. Han är för bra för Championship, och av klubbarna på övre halvan i PL lär det bara vara Arsenal (och möjligtvis Liverpool) som är ute efter en ny målvakt. Wolves känns som ett passande steg i hans karriär, särskilt om deras satsning lönar sig.

Jag håller verkligen med dig om att deras sommar blir rolig att följa! Conor Coady, som aldrig fick en ärlig chans i Liverpool, är lite av en personlig favorit. Lyckas Wolves behålla sina nyckelspelare och plocka in ett par smarta namn kommer allt gå bra nästa säsong.
Citera
2018-05-09, 10:00
Medlem
Så fick Hughes sin revansch efter sparken i Stoke. Byter in en spelare som avgör fighten mot Swansea, jävligt starkt av So'ton att ta tre blytunga poäng i Wales. Att Swansea tar in nio mål i sista matchen kan jag aldrig tänka mig. Men Hudds ligger risigt till nu, måste nog ta en pinne mot antingen Chelsea eller Arsenal medan Swansea har Stoke hemma. Vinner Chelsea ikväll blir det spännande både där uppe och där nere på söndag.
Citera
2018-05-09, 11:14
Medlem
bananjukkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av endagitaget
Så fick Hughes sin revansch efter sparken i Stoke. Byter in en spelare som avgör fighten mot Swansea, jävligt starkt av So'ton att ta tre blytunga poäng i Wales. Att Swansea tar in nio mål i sista matchen kan jag aldrig tänka mig. Men Hudds ligger risigt till nu, måste nog ta en pinne mot antingen Chelsea eller Arsenal medan Swansea har Stoke hemma. Vinner Chelsea ikväll blir det spännande både där uppe och där nere på söndag.

Jag har fått för mig att det är antal gjorda mål som räknas först, inte målskillnaden. Låter iof lite märkligt så jag kan ha fel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in