Citat:
Ursprungligen postat av
staylucky
Robertson förtjänar alla hyllningar! Har presterat ruggigt bra, har en grym inställning och kämpaglöd. Känns väldigt sympatisk också. Har bara positiva saker att säga om karln.
Typisk spelare som verkligen förtjänar både sympatier och framgångar. Ofta är det just försvarsspelare som är sådana, upplever jag det som. Kan det bero på att anfallarna syns mer, och därmed får för mycket uppmärksamhet alldeles för tidigt? Det känns lite så, eftersom de mer arroganta spelarna tycks vara mer offensiva.
Hellre hjärta, som Robertson och Dunk!
Citat:
Ursprungligen postat av
Scamp
Sjukaste idag måste ju ändå vara Boltons vändning från 1-2 underläge och uttåg vid den punkten till 3-2 vinst under minut 87 och 88 och därmed säkra spel i Championship nästa år.
Riktigt sjukt, och väldigt tråkigt. Kul för Bolton givetvis, jag vill inte ta något ifrån dem. Det är däremot alltid roligt med lågbudgetlag. Burton kändes som Championships svar på Huddersfield den här säsongen. Jag hade gärna sett Burton klara sig kvar. Jag har väldigt svårt att se Burton gå upp igen nästa år. Sunderland hoppas jag på, men de är alldeles för långt nere i skiten just nu för att klara mer än playoff.