2018-05-06, 13:45
Medlem
Och där var Championships sista omgång igång, olidligt spännande. Stor dramatik både i toppen och i botten. Då jag hela tiden har tippat att Fulham kommer vara det lag som kniper andraplatsen bakom Wolves, får jag väl stå fast vid det även fast det nu känns rätt osannolikt. Cardiff måste klanta till det hemma mot Reading.

Vad gäller botten känns det som att Burton och Barnsley ligger skrynkligt till, givet dagens matcher. Tror att båda får svårt att ta poäng och då "räcker" det för Bolton att vinna hemma mot ett meningslöst Nottingham som verkligen inte har något att spela för.

Spännande!
Citera
2018-05-06, 14:02
Medlem
Andickys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarrokhBulsara
Och där var Championships sista omgång igång, olidligt spännande. Stor dramatik både i toppen och i botten. Då jag hela tiden har tippat att Fulham kommer vara det lag som kniper andraplatsen bakom Wolves, får jag väl stå fast vid det även fast det nu känns rätt osannolikt. Cardiff måste klanta till det hemma mot Reading.

1-0 till Birmingham känns inte så lovande för the Cottagers. Hade dock varit en fröjd om Fulham vunnit och Cardiff spelade kryss 0-0 så att Fulham går vidare på antal gjorda mål.
Citera
2018-05-06, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andicky
1-0 till Birmingham känns inte så lovande för the Cottagers. Hade dock varit en fröjd om Fulham vunnit och Cardiff spelade kryss 0-0 så att Fulham går vidare på antal gjorda mål.

Fasiken sysslar Fulham med? 2-0 i paus. Cardiff ger ju dem dessutom chansen genom att se fullkomligt panikslagna ut. Otroligt oväntat och svagt av Fulham om detta står sig.
Senast redigerad av FarrokhBulsara 2018-05-06 kl. 14:24.
Citera
2018-05-06, 14:27
Medlem
Andickys avatar
Citat:
Fasiken sysslar Fulham med? 2-0 i paus. Cardiff ger ju dem dessutom chansen genom att se fullkomligt panikslagna ut. Otroligt oväntat och svagt av Fulham om detta står sig.

Nä, det är inte likt det Fulham man sett sista halvan av säsongen.
Citera
2018-05-06, 14:57
Medlem
Citat:

Vad gäller botten känns det som att Burton och Barnsley ligger skrynkligt till, givet dagens matcher. Tror att båda får svårt att ta poäng och då "räcker" det för Bolton att vinna hemma mot ett meningslöst Nottingham som verkligen inte har något att spela för.

Spännande!

Just nu klarar sig Burton Albion kvar, fantastisk prestation med deras budget om det står sig då.

Edit; Precis när jag skrev det så gjorde Bolton mål såklart, jinx.
Edit; 2 Men nu kvitterade Forest så Burton upp över strecket igen!
Senast redigerad av Jason_Puncheon! 2018-05-06 kl. 15:01.
Citera
2018-05-06, 15:02
Medlem
foool13s avatar
3 snabba mål nu bara.. vem fan vill ha Cardiff i PL. Det blir nog Wales-lag som byter av varandra där då.
Citera
2018-05-06, 15:20
Medlem
Citat:

Spännande!

Bolton vände väldigt sent, tråkigt för Burton Albion.
Citera
2018-05-06, 15:33
Medlem
Burnley klara för europaspel. Mycket bra gjort.
Citera
2018-05-06, 15:41
Medlem
Hunden007s avatar
bra då var Cardiff klara blir ett kul playoff där jag ger Fulham favoritskapet.
Citera
2018-05-06, 15:57
Medlem
Skoj att Vincent Tan är tillbaka i PL.
Citera
2018-05-06, 17:40
Medlem
Snuskigt dramatiskt! Föredrar ändå Bolton framför både Barnsley och Burton.

Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
bra då var Cardiff klara blir ett kul playoff där jag ger Fulham favoritskapet.

Ja, Fulham måste ses som favoriter. Middlesbrough vill jag nog ha upp minst, de var sjukligt tråkiga förra säsongen.
Citera
2018-05-06, 17:53
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Snuskigt dramatiskt! Föredrar ändå Bolton framför både Barnsley och Burton.

Ja, Fulham måste ses som favoriter. Middlesbrough vill jag nog ha upp minst, de var sjukligt tråkiga förra säsongen.

kan dock gå hur som helst. Kolla när huddersfield gick upp förra året.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in