2018-05-09, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av endagitaget
Så fick Hughes sin revansch efter sparken i Stoke. Byter in en spelare som avgör fighten mot Swansea, jävligt starkt av So'ton att ta tre blytunga poäng i Wales. Att Swansea tar in nio mål i sista matchen kan jag aldrig tänka mig. Men Hudds ligger risigt till nu, måste nog ta en pinne mot antingen Chelsea eller Arsenal medan Swansea har Stoke hemma. Vinner Chelsea ikväll blir det spännande både där uppe och där nere på söndag.

Inte så troligt men inte heller omöjligt att Swansea slår Stoke med 3-4 mål samtidigt som City piskar Southampton med 7-6 mål.

Sen så har Huddersfield två matcher på sig att ta poäng, eller försämra sin målskillnad ordentligt, då man möter både Chelsea och Arsenal.

Citat:
Ursprungligen postat av bananjukka
Jag har fått för mig att det är antal gjorda mål som räknas först, inte målskillnaden. Låter iof lite märkligt så jag kan ha fel.

Det är målskillnad först, doc så har Southampton gjort tio mer mål så det blir tio mål man måste hämta in.
Citera
2018-05-09, 14:20
Medlem
Samizdats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pmatt
Sen så har Huddersfield två matcher på sig att ta poäng, eller försämra sin målskillnad ordentligt, då man möter både Chelsea och Arsenal.
Huddersfield måste förlora båda sina matcher samtidigt som Swansea vinner mot Stoke för att walesarna ska gå förbi. Med tanke på att Huddersfield redan nu har sämre målskillnad än Swansea spelar resultaten (målmässigt alltså) ingen roll.
Citera
2018-05-09, 15:35
Medlem
Hunden007s avatar
är inte Chelsea fans men hoppas de vinner idag då lever verkligen saker inför sista omgången annars är de risk allt är dött.
Citera
2018-05-09, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av endagitaget
Så fick Hughes sin revansch efter sparken i Stoke. Byter in en spelare som avgör fighten mot Swansea, jävligt starkt av So'ton att ta tre blytunga poäng i Wales. Att Swansea tar in nio mål i sista matchen kan jag aldrig tänka mig. Men Hudds ligger risigt till nu, måste nog ta en pinne mot antingen Chelsea eller Arsenal medan Swansea har Stoke hemma. Vinner Chelsea ikväll blir det spännande både där uppe och där nere på söndag.

Var inte direkt överraskande att Gabby var segerskytt.Svaret på ekvationen kanske är att växla Redmond och Gabbiadini då båda nuförtiden verkar göra sina bästa insatser från bänken.
Citera
2018-05-10, 03:13
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Mest mål, mest vunna matcher, mest poäng. Vilken fotboll Pep bjudit på, 100 poäng kan det bli till helgen, undrar om det någonsin kommer spräckas.
Citera
2018-05-10, 07:17
Medlem
Hunden007s avatar
roliga dagar för Swansea.

först i söndags går deras rival upp till PL sen på tisdag förlorar man mot Southampton och igår åker man i prakten ut.
Citera
2018-05-10, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Mest mål, mest vunna matcher, mest poäng. Vilken fotboll Pep bjudit på, 100 poäng kan det bli till helgen, undrar om det någonsin kommer spräckas.

Och ändå ingen "Invincibles"
Jag undrar om vi någonsin får se ett nytt obesegrat lag i PL, för många dopade klubbar nu för det tror jag.
Citera
2018-05-11, 17:25
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jason_Puncheon!
Och ändå ingen "Invincibles"
Jag undrar om vi någonsin får se ett nytt obesegrat lag i PL, för många dopade klubbar nu för det tror jag.

Nopp inga invincibles denna säsong och tror nog chansen inte är så stor att det händer igen på ett jävla tag

Inte ett City rekord men Edersson hamnade i Guniess rekord bok i dagarna då han gjorde världens längsta utspark. Coolio
Citera
2018-05-11, 22:01
Medlem
Jävligt starkt av Terriers att klara sig kvar.
Arsenal of the 20´s...jag hoppas att Huddersfield hushållar med det massiva pengaregnet nu.
Borde kunna etablera sig långsiktigt i Championship.
Jag gillar Huddersfield..nuff respect.
Citera
2018-05-11, 23:37
Medlem
bananjukkas avatar
Att Cameron Jerome avgör första matchen för Derby mot Fulham känns fräscht.
Citera
2018-05-12, 10:51
Medlem
Stabil insats av Derby igår, måste jag säga. Försvaret var solitt och när chansen väl kom tog de den. Fulham å andra sidan imponerade inte särskilt. Underbarnet Sessegnon underpresterade och nu får Fulham verkligen kämpa för att vända detta.

Gäller bortamål såsom i CL?
Citera
2018-05-12, 15:19
Medlem
Viktig kvittering för Scunthorpe! Inget dåligt tillfälle att sätta sitt första för klubben.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in