Citat:
Ursprungligen postat av
Motorprinsen
Den här formuleringen från en man som haft så stora problem med att betala skatt genom åren är ju inte alls provocerande:
”Din gamla mamma belastar vår gemensamma välfärd liiite för mycket just nu. Kan du göra något åt det? Eller har ni inte träffats och hörts av på ett halvår?”
Snart offrar någon nöjesarrangör sig och anmäler honom till SKV...
Efter uppvisningen i UG är det f.ö. underligt att Expressen inte sparkar ut honom.
Ja, det är faktiskt
heelt obegripligt att Thomas Mattsson väljer att fortsätta upplåta plats åt denne vidrige lille rasist!
Hoppas nu Aftonbladet vågar fortsätta att peta på varbölden Özz Nujen och att man inte ger sig förrän den spruckit offentligt och all dess stinkande innehåll smetats ut. AB har all anledning att fortsätta att ge igen för gammal ost. Özz Nujens usla moral stinker som en gammal limburgare.
Att som ÖN i sin senaste (sista?) krönika gör, håna svensken för att den inte besöker sin gamla mamma gör mig illamående. Özz Nujen fullkomligt pöser över av sin självgodhet.
En extremt obehaglig krönika. Han försöker dessutom framställa vår befogade kritik mot honom och hur han tjänat ihop sina pengar, som ett missunnsamt utslag av svensk avundsjuka. Jag är vare sig särskilt svensk eller fattig, snarare det motsatta, men anser mig ha rätten att kunna kritisera en annan invandrare, Özz Nujen.
ÖN
saboterar genom sina krönikor för hedervärt folk med invandrarbakgrund, men det bryr han sig inte om i sin upphöjda narcissism, referens-kulturkurden däruppe i sitt elfenbenstorn.