2018-05-08, 20:03
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D.Yster.Quist
30s med rakkniv, inklusive raktvålande och varm handduk eller kör du utan?
Och hur ser du ut efteråt?
Jag ser ut Johan nertill i ny söt frisyr upptill
https://christinahojlarsen.wordpress.com/
30's med rakhyvel direkt mot läderhuden ja, det är bara bögar & småbarn som behöver raktvål &
våtvarma grötomslag

Johan röstar på Victoria, och ska samtidigt vara kompis, stark jobbat
Senast redigerad av Enmansdemo 2018-05-08 kl. 20:11.
2018-05-08, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ronille
Förmodligen för att kroppen gått ner i svältläge och då fryser man.

Tror du har rätt! Sen är det ju inte så jävla skönt när det regnat i timmar även fast det är runt 20-25 grader...
2018-05-08, 20:30
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faceback
Jan och Pascal ett nytt radarpar, vem hade kunnat tro.

Ha, ha Eller hur, det var oväntat.
Jag tycker annars att Lillemor faktiskt fick gå och leta frukt och äta själv. Folk får väl ge sig ut och leta då. Värst vad Jan har blivit viktig och roddig, när han inte har så mycket socialt motstånd längre.
Huw, hans klämkäcka, muppighet är påfrestande även när han är uppåt.
Det är en sån där karl man minst av allt vill påträffa irl, som kvinna. En sån man tar i med tång.
Jan gillar kvinnor. Ryser.

Victoria är stelt, tillgjord där hon spelar någon annan än sig själv, precis non stop. Hur orkar hon? Att hela tiden lägga på sitt teatraliska utlevande när hon pratar? Skulle inte slappna av en sekund med den människan. Lider av de osympatiska människorna som nu slår sig samman och smider pakter.
Nu åker väl någon av de vettiga ut, typ Marie, Henke eller DK bara för allt paktande, beroende på vem som får immunitet.
2018-05-08, 20:33
Medlem
Ronilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roaming
Tror du har rätt! Sen är det ju inte så jävla skönt när det regnat i timmar även fast det är runt 20-25 grader...
Precis, verkar fuktigt och kladdigt. Många variabler som gör att man blir kall.

Alltså DK, han verkar naiv och tafatt när det gäller ”kärringarna” tänker att han ändå är säsongare och bör ha lite erfarenhet.
2018-05-08, 20:39
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Exakt så har jag också tänkt! Och den brännan dom har fick dom ju innan dom kom dit. Kommer ihåg att jag reagerade på det.
Ja förutom Marie då som solat sig till ett russin!

Vissa ser ju helt brännskadade ut. Inte fräscht att bli sönderbränd.
Ganska dumt att brunbränna är eftertraktat när man egentligen studerar hur brännskadade folk blir.
Dessi skyddar sig ju (med solkräm, det är jag säker på att de som vill får)för att hon är rödlätt? Det är klokt när man ser hur fult bruna och brännskadade folk är som håller på och solar.

Jag tycker folk irl också märker försent hur de fått konstiga pigmentfläckar av solande, i ansiktet. Samt att de blivit rynkiga. Jag har ju varit avundsjuk på min syster, som varit så brun senare uppväxtåren (på grund av att hon har en så härligt, solig altan) men nu är hon superrynkig (och vi är typ jämngamla) och jag har knappt några rynkor alls.
2018-05-08, 20:40
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BreEEeev
Vet du vad ... något som slog mig under dagens avsnitt ... Ida gillar nog inte killar.
Tatueringar, piercingar, rastaflätor, ”pojkiga” intressen samt jobbar inom det militära.
Tror DK är rökt där. Lina däremot hade nog haft goda chanser till lite cunnilingus.
Var hon inte undersköterska? eller vad doserar hon sin bazooka med egentligen, är hon medic?

Vad då för pojkiga intressen?=det militära?

Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
.Huw, hans klämkäcka, muppighet är påfrestande även när han är uppåt.
Det är en sån där karl man minst av allt vill påträffa irl, som kvinna. En sån man tar i med tång.
Jan gillar kvinnor.
Och hur? är motsatsen till Jan som man vill påträffa irl, som kevinna...en sån man tar i med sidavbitare
Senast redigerad av Enmansdemo 2018-05-08 kl. 20:46.
2018-05-08, 20:42
Medlem
Jan är vit som en krita efter 6 veckor,sen såg jag att han har vita knästrumpor i sandalerna.
2018-05-08, 20:49
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Jan är vit som en krita efter 6 veckor,sen såg jag att han har vita knästrumpor i sandalerna.

Ha, ha, okej då Det är inte heller så attraktivt. Grundfärg är alltid snyggt.
2018-05-08, 20:54
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo

Och hur? är motsatsen till Jan som man vill påträffa irl, som kevinna...en sån man tar i med sidavbitare

Vad tror du? En som har självkännedom, människokännedom, social, trevlig, intelligent, intellektuell, attraktiv, är sympatisk, är ödmjuk mm mm. ALLT som inte Jan är.
Vad är det man ska rada upp mer så att även du ska förstå?
2018-05-08, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Vissa ser ju helt brännskadade ut. Inte fräscht att bli sönderbränd.
Ganska dumt att brunbränna är eftertraktat när man egentligen studerar hur brännskadade folk blir.
Dessi skyddar sig ju (med solkräm, det är jag säker på att de som vill får)för att hon är rödlätt? Det är klokt när man ser hur fult bruna och brännskadade folk är som håller på och solar.

Jag tycker folk irl också märker försent hur de fått konstiga pigmentfläckar av solande, i ansiktet. Samt att de blivit rynkiga. Jag har ju varit avundsjuk på min syster, som varit så brun senare uppväxtåren (på grund av att hon har en så härligt, solig altan) men nu är hon superrynkig (och vi är typ jämngamla) och jag har knappt några rynkor alls.

Ja det verkar som att dom får solkräm och vatten obegränsat. För det måste ju ha varit solkräm Marie hade på läpparna i ett antal avsnitt?
Jag solar som en dåre när jag är utomlands och är dålig på att använda solkräm. Har fått några fläckar här och där men inga rynkor (än) iaf ;D
2018-05-08, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BreEEeev
Vet du vad ... något som slog mig under dagens avsnitt ... Ida gillar nog inte killar.
Tatueringar, piercingar, rastaflätor, ”pojkiga” intressen samt jobbar inom det militära.
Tror DK är rökt där. Lina däremot hade nog haft goda chanser till lite cunnilingus.

Haha nu när du säger det, plus att Dessie sa att ”hon inte gillar honom”!
2018-05-08, 21:27
Medlem
Citat:
Ja det verkar som att dom får solkräm och vatten obegränsat. För det måste ju ha varit solkräm Marie hade på läpparna i ett antal avsnitt?
Jag solar som en dåre när jag är utomlands och är dålig på att använda solkräm. Har fått några fläckar här och där men inga rynkor (än) iaf ;D
Tror fortfarande mer på zinkpasta än solkräm på Maries läppar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in