2018-05-08, 18:27
Medlem
Ser inte årets Robinson väldigt kallt ut? Dom går ju mest runt med tjocktröjor och grejer. Känns fel när man ser miljön dom är i. Nån som har koll på Fiji?
2018-05-08, 19:05
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roaming
Ser inte årets Robinson väldigt kallt ut? Dom går ju mest runt med tjocktröjor och grejer. Känns fel när man ser miljön dom är i. Nån som har koll på Fiji?
Ja och de borde vara extremt brunbrända vi det här laget oavsett temperatur. Vet inte vad men det mesta känns fake med årets Robinson.
2018-05-08, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roaming

De går alltid omkring i tjocka kläder på Robinson. Det är inte unikt för denna säsong. Förstår inte heller varför. Någon som kan bringa klarhet?
2018-05-08, 19:19
Medlem
Ronilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mitt-namn
De går alltid omkring i tjocka kläder på Robinson. Det är inte unikt för denna säsong. Förstår inte heller varför. Någon som kan bringa klarhet?
Förmodligen för att kroppen gått ner i svältläge och då fryser man.
2018-05-08, 19:21
Medlem
Jackxasss avatar
Alltså vad håller TV4 på med? Idag har ALLA veckans kvarvarande avsnitt läckt.

Så se upp för folk som säkert kommer spoila nu.
2018-05-08, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jackxass
Alltså vad håller TV4 på med? Idag har ALLA veckans kvarvarande avsnitt läckt.

Så se upp för folk som säkert kommer spoila nu.

var hittar man dem?
2018-05-08, 19:27
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mitt-namn

Fast Johan har bara sina kalsonger.

Men usch ja, de ser slitna ut. Desiree har munvinkelragader (en typ av munsår man får i munvinkeln vid näringsbrist. Kan få såna själv.)
Om man jämför piggheten med första avsnitten så kan man studera hur de blir hängigare (och grinigare. Även Lag Nord blev det) allteftersom.
Inget vidare att delta i Robinson för hälsans skull.

Jag reagerade på att Marie sa när hon pratade med sin sambo i telefonen: "Jag har det jättebra."
Jag tycker livet verkar så slitsamt i Robinson.
2018-05-08, 19:31
Medlem
dialektikers avatar
Egentligen bör jag inte gå in i den här tråden innan avsnitten har varit. Det är så mycket spoilande. När folk reagerar Hej Hopp på en spoiler vilken deltagare som åkt ut, så fattar man ju att Lillemor skulle åka.
Och när folk hela tiden uppmärksammar vad de sett i trailer där tv själv spoilar, får man också veta saker som gör avsnitten mindre spännande.
2018-05-08, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Jan är afrofob, han hade inte raggat på Kukemor i en bar,
hon är däremot listig och tänker mee-toa honom som andra medsystrar

jag rakar mig på 30 sekunder, inte i 30 minuter, att inte barberare skäms för sitt yrke är skamligt

Ida är otrevlig..hon skiter i om DK delar sig till andra tjejor
Janne kanske har lika dåligt mörkerseende som social kompetens så att det är därför han inte stöter på henne i en bar.
Hon måste le mot honom för att han ska se henne i den dunkla belysningen.

30s med rakkniv, inklusive raktvålande och varm handduk eller kör du utan?
Och hur ser du ut efteråt?

Ida kan inte göra så mycket åt DKs val så hon gillar väl bara läget.
2018-05-08, 19:54
Medlem
DK är bara så skön!
”Jag är inte så bra på det där med käringar.”
2018-05-08, 19:58
Medlem
Facebacks avatar
Jan och Pascal ett nytt radarpar, vem hade kunnat tro.
2018-05-08, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Ja och de borde vara extremt brunbrända vi det här laget oavsett temperatur. Vet inte vad men det mesta känns fake med årets Robinson.

Exakt så har jag också tänkt! Och den brännan dom har fick dom ju innan dom kom dit. Kommer ihåg att jag reagerade på det.
Ja förutom Marie då som solat sig till ett russin!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in