Citat:
Ursprungligen postat av
heavenorlasvegas
Hon är uppvuxen i Halmstad kommun där hon även fortsättningsvis verkar vara folkbokförd. Sannolikt bor hon väl i någon andrahandslägenhet i någon förening i Stockholm där det inte är så poppis med andrahandsuthyrning. Det är dock lite märkligt för övriga deltagare verkar de ju ta direkt på folkbokföringsort. Jag kan väl liksom tänka mig att de är fler av deltagarna som flyttat runt lite. Det allra konstigaste är emellertid att produktionen inte föreslog att hon ska kalla sig något annat än "vd".
Något som har kommit lite i skymundan i kvällens avsnitt är att Jan blixtsnabbt räckte upp handen och sade "jag har barn!". De måste ju älska att se detta(om de finns)...

Precis. Hon bor hemma hos sin mor och far där även hennes fars företag som hon är "VD" i är registrerat tillsammans med ett par andra bolag som omsätter korvören. Samtliga verkar vara nåt hälsokostskit.
Haha reagerade också på Jan-banan. Det är skämskudde så fort han visas i rutan. Jag fick aldrig se att han ringde hem? Fick han något samtal den stackarn? Han har trots allt varit borta från sina barn i två veckor.
Edit: Såg nu att Rick var snabb och stoppade Jan. Vet inte om han är dum eller bara har otur när han tänker. En person med någorlunda social känsla hade förstått att Rick menade vem har barn FÖRUTOM Rick och Jan.