Citat:
Ursprungligen postat av
Kattenx
Gäsp. Jag har fört fram en massa forskning tidigare i tråden som visade på ett minskat stigma. Då var det fel på forskningen. Jag har visat massa artiklar men då var det fel på media. Det går liksom inte att diskutera med dig. Oavsett vad jag kommer skriva kommer du skriva om en kompis-kompis som inte svarar i underöskningar men som röstar på SD. Därav ett stort mörkertal.
Jag rör mig mycket i samhället. Jag läser i stort sätt det mesta från hela det politiska spektrat. En sak är mer än säker den där åsiktskorridoren som ni gastar om är ändrad. Stigmat är också det. SDs problemformuleringar har vunnit. Kan inte bara acceptera det, istället för att vara offer för stora onda PK-Sverige. Kommer ni sitta och säga samma sak när ni har makten med? Blir löjligt.
Vad jag kan minnas har du inte hänvisat till eller visat mig någon forskning i några tidigare diskussioner här om stigma och mörkertal eller nåt annat? Och jag har aldrig varit involverad i något snack om någon forskning med dig överhuvudtaget...??? Har vi ens haft en diskussion om mörkertal och stigma före nu??? Var har du fått det ifrån? Blandar du ihop mig med någon annan?
Du verkar vara en grälsjuk, envis jävel på så många plan. Du tror inte att det finns varken ett mörkertal längre och all stigma när det gäller SD är borta nu. Bra, då vet vi det. Som jag skrev tidigare: det är din rätt att tro det, men det är definitivt INTE min (och andras) uppfattning. Tvärtom tror jag att just mörkertalet för SD blir det som kommer att vara det stora samtalsämnet i eftervalsdebatten.
Varför skulle jag känna mig som ett "offer för det stora onda PK-Sverige"??? Fan, vad du yrar. Sätt dig i skuggan och håll dig borta från solen ett tag.
Har följt dina s k "diskussioner" med andra i denna tråd. Vi får väl se vem som hade mer eller mindre rätt, valet är snart här. Kanske ligger sanningen någonstans mitt emellan det du och jag skriver?
Vad menar du med: "...när ni har makten..." ??? Du är ju mer än lovligt snurrig i bollen.