2018-05-07, 20:17
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lilabanan
Det var ungefär det här jag förväntade mig som svar. Nej, Jag förväntar mig inte att Mossad kommer och dödar de.

Som jag skrev i ett inlägg någon sida bak (inte ordagrant) så är alla vi pjäser på några få människors shackbräde. Där har judarna kontroll genom pengar och ränta. Detta är vad som har skapat hela samhället, och ni mods får säkert betalt för ert jobb. Det ska ni ha. Men ni, precis som alla "mellanchefer" har direktiv och riktlinjer, med all respekt, de flesta, om inte alla av er är nyttiga idioter.

Det gör att ingen kan redovisa vad som försiggår bakom kulisserna, då får man applicera lite kritiskt tänkande.
Du hittar våra direktiv i regelverket och nej, vi får inte betalt.
Citera
2018-05-07, 20:19
Medlem
Lilabanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Varför skulle inte en avhoppad/avpolletterad gammal Mod kunna avslöja dessa gömda direktiv om nu inte Mossads mördarstyrkor väntar bakom hörnet? Är det ekonomiska påtryckningar som kan förekomma, svårigheter att få lån osv?
Vad tror du faktiskt väntar den Mod som avslöjar "sanningen"?

Som jag skrev något inlägg upp, (troligtvis) ingen mod på flashback har nån större aning om allt som är snedvridet med dagens samhälle än vad du eller jag har. Allt jag vet är att ingen religion besitter så mycket makt, med så mycket skydd, så mycket pengar och så otroligt mycket inflytande, som judar. Inte kristna, inte buddhister, inte muslimer och inte ateister. Judendomen är OND.

Alla mods här är bara små, ja, moderatorer. För ett forum. Ni sitter inte med ens i Bilderberg mötena, och det går djupare än så.

Hur många moderatorer är ens frimurare? Frimurarna är knappast ens en konspirationsteori längre. De finns, och det finns det bevis för. Men de är också bara "mellanchefer".
Senast redigerad av Lilabanan 2018-05-07 kl. 20:33.
Citera
2018-05-07, 20:23
Medlem
Lilabanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Hamilton
Du hittar våra direktiv i regelverket och nej, vi får inte betalt.

Det tvivlar jag på.

Ni har interna regelverk också, det fattar vem som helst. Dessa är inte "judiska" det är bara regler, sätta från högre upp, upp upp i hierarkin. Missförstå mig absolut inte för någon feminist nu
Senast redigerad av Lilabanan 2018-05-07 kl. 20:27.
Citera
2018-05-07, 20:26
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Det tvivlar jag på.

Ni har interna regelverk också, det fattar vem som helst.
Vad menar du att de skulle gå ut på?
Citera
2018-05-07, 20:29
Medlem
Lilabanans avatar
Citat:
Vad menar du att de skulle gå ut på?

Jag gjorde en Edit på mitt tidigare inlägg. Men, jag kan tänka mig att de innefattat hur flashback styrs, till den grad av insyn ni har, då det är ett "anonymt" forum. Hur regler tolkas, såsom Trams och off topic m.m.
Citera
2018-05-07, 20:32
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Jag gjorde en Edit på mitt tidigare inlägg. Men, jag kan tänka mig att de innefattat hur flashback styrs, till den grad av insyn ni har, då det är ett "anonymt" forum. Hur regler tolkas, såsom Trams och off topic m.m.
Givetvis diskuterar vi hur regler ska tolkas eller ändras. Det är ju självklart och reglerna har skrivits om ett antal gånger och det har tillkommit nya regler.
Citera
2018-05-07, 20:35
Medlem
Lilabanans avatar
Citat:
Givetvis diskuterar vi hur regler ska tolkas eller ändras. Det är ju självklart och reglerna har skrivits om ett antal gånger och det har tillkommit nya regler.

Jag har ett företag, jag visar inte bara det förpliktigade ekonomiska, utan även hur mitt företag styrs internt! Jag är helt öppen med allt om mitt företag som är nordens största forum!

Och mina anställda vet inte heller mina planer!

Arbetslösa och folk som inte jobbat lär inte förstå, andra BÖR förstå.. .
Senast redigerad av Lilabanan 2018-05-07 kl. 20:37.
Citera
2018-05-07, 20:39
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Jag har ett företag, jag visar inte bara det förpliktigade ekonomiska, utan även hur mitt företag styrs internt! Jag är helt öppen med allt om mitt företag som är nordens största forum!

Alltså, vad är det du försöker skriva?
Citera
2018-05-07, 20:46
Medlem
Dofternas avatar
Citat:

Nu kanske det är min efterblivenhet som spökar igen, har som bekant ett IQ på ca 80, men... vad menar du?
Citera
2018-05-07, 20:50
Medlem
Lilabanans avatar
Citat:
Nu kanske det är min efterblivenhet som spökar igen, har som bekant ett IQ på ca 80, men... vad menar du?

Då borde du kankse sitta mindre på flashback.

Att alla företag har interna hemligheter vet alla. Tänk bara Flashbacks.
Senast redigerad av Lilabanan 2018-05-07 kl. 20:54.
Citera
2018-05-07, 21:23
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Då borde du kankse sitta mindre på flashback.

Att alla företag har interna hemligheter vet alla. Tänk bara Flashbacks.

Men hur implementeras då tankarna om att skydda juden utan att Modsen ens märker detta?
Citera
2018-05-07, 21:33
Medlem
Lilabanans avatar
Citat:
Men hur implementeras då tankarna om att skydda juden utan att Modsen ens märker detta?

Såklart du tror jag menar alla judar. Nej, jag menar judar som följer Talmuden, sionister som sätter Israel först, nyttiga idioter som tror Israel är den enda demokratin i MÖ m.m...
Senast redigerad av Lilabanan 2018-05-07 kl. 21:41.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in