Förr så sa man om de här musslorna att de hade varit med om en svår förlossning eftersom hela fittan sitter kvar i ansiktet på dem
Man kan ju nu gissa att
The Amazing Nujens måste nu sätta ihop en fiktiv bokföring som de kan presentera för myndigheterna ?
Inte så lätt att göra faktiskt
Citat:
Ursprungligen postat av
Klannationell
Özzbeken fortsätter med sin (ovetande parodi på) damage control-aktivitet på Twitter. Dag efter dag försöker @ozznujen genom noggrant utvalda RT-tweet profilera sig som "pk-rätt" och The show must go on-mupp.
I själva verket är ÖN endast en dryg fulclown och en förbannat livrädd pk-tomte på Twitter.
Emellanåt försöker han säga något med egna ord. Blir bara fånigt och flamsrasifierat då.
Som igår när han skrev:
Sverigedemokraterna sitter redan i regeringen. De styr redan agendan och vad som är symboliskt viktigt. De heter numera Socialdemokraterna. Skamligt. Ingen pratar välfärd, miljö, sjukvård bara invandring och flyktingar. #svpol #flyktingpolitik #migpol
Okej så om man skattefuskar så går Välfärden bättre ? Snyggt jobbat
Solkonungen Özz ?
Citat:
Ursprungligen postat av
CapsLock99
Skatteverkets tipssida. Du kan även anonymt lägga in ett tips. Väldigt enkelt. Skatteverket
https://www.skatteverket.se/omoss/ko...21e9a9561.html
Redan gjort ja
Citat:
Ursprungligen postat av
Midsommardagen
Jo i min värld för att få en 100 år gammal nedsliten skola på 600 kvm i anständigt skick så går det nog lös på över 5 mkr. Jag ville bara ligga lite lågt med mitt belopp.
Jo, det är så mycket pengar att det är ju inte så vettigt att äga sådana som privatbostäder precis.
Särskilt inte en sommarstuga heller
Men teater nää, jag vet inte...
Fy fan vad korkat må jag säga -- Haha vilken fårskalle och teaterapa
The Amazing Nujens kommer väl att få stora problem med att få byggnaderna försäkrade eftersom de inte kan visa några kvitton och fakturor på tex elektrikerjobben.
I och för sig så kan ju de uppvisa hittepåfakturor ifrån något byggbolag som bara har existerat i typ 14 dagar och som en dryg månad senare sätts i konkurs, vilket är lite typiskt Rinkeby-företagande, när det behövs fakturor alltså....
Citat:
Ursprungligen postat av
vallero
Jag övertygad om att detta tippat över till en sak som måste utredas.
....
Nu är han och sin familj slut. Och gud vet hur mycket familjen Nujen skattefuskat.
Gissningsvis så har det bara runnit pengar in i det där bygget, förmodligen många bankkonton inblandade. Varje asylant innebär ju en vandrande målvakt för den ekonomiskt finurlige, att använda hens bankkonton som tvättinrättning för "svarta/gråa" pengar typ...
Eller att göra inköp av byggmaterial med, typ...