Citat:
Ursprungligen postat av
ludde9601
Herregud, varför byta koder och lås för att obehöriga ska komma in? Är arvet redan skiftat och pengar och saker viktiga. Sorg måste väl gå före sånt skit. Det är ju inte så att huset kommer bli plundrat, personalen är ju fortfarande anställd och kvar i huset....vilket man också ser på dailymotion.
Btw, exet bröt sin inte in i huset utan det måste funnits respekt för Tims och hennes historia ihop.
Vilka idéer du har??
Fast det ÄR viktigt med allt det praktiska när en människa avlider. Många gånger får sorgen inte ta den plats den behöver förrän långt efteråt. Eller så har familjen agerat som en stark familj gör i kris, delat upp ansvar och praktiska saker där föräldrarna (antar jag) stannar hemma i Sverige och börjar ta hand om den avgrundsdjupt sorgliga uppgiften med begravning, medans en eller båda bröder befinner sig på den eller dom platser Tim har haft fastigheter, viktiga ägodelar och annat.
Vilka idéer DU har själv måste jag få säga. Det är vansinnigt mycket som behöver tas hand om när en människa avlider, och jag kan bara föreställa mig hur det måste se ut när den som avlider gör så hastigt och är dessutom en världkänd artist vars hem förmodligen innehåller många värdefulla ägodelar. Personligen tycker jag det är ett tecken på sunt förnuft och respekt för Tim att åka till hans LA hem och vårda det som behöver vårdas.