Citat:
Ursprungligen postat av
Onkel-Ben-ny
Instämmer, Henrik har visat sig vara en riktig man, tar befälet på ett ödmjukt sätt när det behövs och leder gruppen genom hur han agerar själv. Det här "priset" han fick för att vinna en tävling varje ju mera av ett straff trots att han skötte fördelning på det bästa sätt som ingen annan kunnat göra fick han större delen av gruppen emot sig.
Intressant att vi verkar se det på helt olika sätt.
Jag tycker sämre om honom sen avsnittet när han skulle dela ut maten.
Han verkade be om ursäkt för hela sin existens bara för att han fick ge ut en "dålig" banan och ett par "dåliga" gurkskivor.
Allt var bättre än inget alls , jag hade gladeligen satt i mig stekta syrsor om jag hade bott på en "öde ö" utan att ens titta på vad grannen hade fått.Allt protein är bättre än inget i den situationen.
Jag trodde han var bättre än så och kunde peka med hela handen.
Att sen krypa omkring och vrida sig av ursäkter fick mig att tappa respekten för honom.
Citat:
Ursprungligen postat av
-NeverLookBack-
Verkligen!
Folk är väl mestadels vita män i denna tråd med ett flertal rasistiska åsikter, därmed är det inte så konstigt att en vacker mörkhyad kvinna som är såpass klok och duktig i tävlingar sticker i fleras ögon..
Väx upp.
Så..Du menar att vi "vita män" måste respektera Lillemor för färgen på hennes skinn annars är vi rasister.
Det där får du nog fundera vidare på.
Personligen har jag har inget emot Lillemor,förutom just faktumet att hon
verkar extremt falsk,det tycker jag för övrigt Johan verkar vara med,och Dessi och Nick och Jim och ett par till. Fast det har inte med deras hy att göra.