2018-05-03, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trngw
Jo, det gör rättsläkaren. Du får läsa igen och fundera över vad det som står faktiskt innebär!
Hur tolkar du detta som att lesionerna omöjligt kan vara uppkomna före döden? Obs direkt citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Seoghoer 22 mars
Anklageren spørger, om nogle læsioner også kan være opstået før døden, når der i rapporten står, at "det kan være opstået efter dødens indtræden". Retsmedicineren siger ja.”
Citera
2018-05-03, 00:36
Medlem
trngws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meteormaker
Hur tolkar du detta som att lesionerna omöjligt kan vara uppkomna före döden? Obs direkt citat:

Du avfärdar en lång radda direkta citat från EB's liverapportering som att de kan vara "misstag i rapporteringen".

Och sedan drar du fram ett gammalt flashback-citat från okänd källa och kallar det för ett "direkt citat", som motargument....

Håhåjaja

Vad är detta, trollens afton?
Citera
2018-05-03, 00:40
Medlem
kugutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Källa på att PM har avhumaniserat offret genom att skalpera av henne allt håret med kniv.
PÅ tal om lustmordsporr fantasier.
EDIT: Förlåt att jag raljerar. Men du får hålla dig till fakta och inte skriva så att folk missförstår?

Vart kom skalpera ifrån? Du får inte gå helt bananas här nu otto.
Citera
2018-05-03, 00:49
Medlem
Citat:
Vad fasiken. Du är ett troll! Det har jag inte märkt innan.

Du hittar ju bara på mer och mer saker som är mer och mer galna.

Ingen vet vid vilken tidpunkt KW avled, utom PM. Det kan ha varit när som helst under kvällen och natten. Att sedan den samlade expertisen tycks eniga i att hon avled innan midnatt, är så klart inget du fäster någon som helst vikt vid.

Däremot vet vi att döden och styckningen kan ha varit åtskilda av många timmar, även det framgår av rättsläkarens vittnesmål. Läs gärna det, vettja!

Att du går så bestämda uttalanden om vad en sexualsadist som PM skulle och inte skulle göra, visar bara att du verkligen är ett troll, alternativt en sexualsadist. Och ja, efter alla dina fantasier, är det ju inte utan att man börjar luta åt det senare.

Vilken expertis? GW.

Åklagaren har varit klar med att både mord/styckning skedde i Köge Bukt. OM jag inte fattat allt fel.
Citera
2018-05-03, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kugutt
Vart kom skalpera ifrån? Du får inte gå helt bananas här nu otto.
Nej det bad jag ju om ursäkt för att jag raljerade. Men man får vara försiktig med vad man skriver.
Om man tex skriver att PM skurit av offret hennes hår med en kniv.
Tänker du då av dig själv,-Aha. PM har skurit bort hår i hennes nacke under håret. Antingen oavsiktligt med sågen. Eller med flit för att det satt i vägen.

Jag tror nog att man kan tolka/missförstå det väldigt illa. Om man inte vet att det bara var i nacken.
Citera
2018-05-03, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Vilken expertis? GW.

Åklagaren har varit klar med att både mord/styckning skedde i Köge Bukt. OM jag inte fattat allt fel.
Det stod att PM varit inne på mobilen kl 00.35 och sökt efter halsskärningsvideon.
Det kan finnas många olika alternativ till det.
Ett alternativ är att offret mördades kl 00.35 tiden. Men det finns inga säkra bevis.
Citera
2018-05-03, 00:58
Medlem
trngws avatar
Citat:
Vilken expertis? GW.

Ja, det verkar som du har fattat precis allting fel.

Nåja, återigen, jag frågar väl in vain som vanligt, men men, here goes again, du kan väl citera åklagaren då, där han lägger fram bevisen för detta? Kan vi få se det citatet, med källhänvisning?
Citera
2018-05-03, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Det stod att PM varit inne på mobilen kl 00.35 och sökt efter halsskärningsvideon.
Det kan finnas många olika alternativ till det.
Ett alternativ är att offret mördades kl 00.35 tiden. Men det finns inga säkra bevis.

Förklara gärna vilka alternativ du ser.
Citera
2018-05-03, 01:02
Medlem
trngws avatar
Citat:
Förklara gärna vilka alternativ du ser.

Alternativen är i det närmaste oändliga, därför kan de inte räknas upp!
Citera
2018-05-03, 01:03
Medlem
Citat:
Ja, det verkar som du har fattat precis allting fel.

Nåja, återigen, jag frågar väl in vain som vanligt, men men, here goes again, du kan väl citera åklagaren då, där han lägger fram bevisen för detta? Kan vi få se det citatet, med källhänvisning?

Motbevisa mig.
Citera
2018-05-03, 01:05
Medlem
Citat:
Du avfärdar en lång radda direkta citat från EB's liverapportering som att de kan vara "misstag i rapporteringen".

Och sedan drar du fram ett gammalt flashback-citat från okänd källa och kallar det för ett "direkt citat", som motargument....

Håhåjaja

Vad är detta, trollens afton?
”Gammalt Flashbackcitat”? Vet du vad Seoghør är?

Och som jag sa, inget av dina citat stöder din hypotes att KW inte skulle ha kunnat var vid liv när skadorna uppstod, mer än något enstaka, och det kan som sagt bero på en miss i rapporteringen. Tolkningen motsägs iaf av rättsläkarens egna utsagor, som jag har visat dig med flera citat.
Citera
2018-05-03, 01:09
Medlem
trngws avatar
Citat:
Motbevisa mig.

Och där bekräftade du att du är ett troll!

Bara troll för argumentationen att "mina vilda påståenden är sanna ända tills någon annan bevisat motsatsen".

KW mördades av PM inom 15 minuter efter att ubåten påbörjat det första dyket, och styckades kort därefter.

Motbevisa mig!

Jag trodde verkligen inte att du var så puckad Remark! Sorry, men faktiskt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in