Citat:
Ursprungligen postat av
pewana
Javisst - och inte bara den här vintern och våren. Utan alla vintrar och vårar dessförinnan. "Chemtrails" finns nämligen inte.
De vita kondensstrimmorna har sett likadana ut och burit sig likadant åt i över femtio år.
Jag hoppas också att vi får en Riktig sommar, men är säker på en sak: Det är inget som "dom" bestämmer.
Till skillnad från dig använder jag mina sinnen, ögonen exempelvis, för att uppfatta min verklighet och skapa mig min verklighetsbild.
Jag antar att du läst det där om att chemtrails inte finns på internet, och så tror du på det
Jag har inte riktigt 50 år av erfarenhet än, men näst intill. Och mina ögon har då registrerat betydande skillnader i både hur himlen ser ut och hur vädret påverkats därefter.
Huruvida detta beror på någon medveten påverkan eller Vet jag såklart inte, jag spekulerar bara utifrån vad mina sinnen säger mig. Logik brukar det kallas.
Men fortsätt du med att låta någon blaska eller bok på biblioteket förklara för dig vad verkligheten är.