2018-05-01, 15:14
Medlem
Redladys avatar
Det verkar som deltagarna bara får vistas på en mycket begränsad del av ön. Förut har deltagare gått omkring och utforskat ön. Jag tänker att annars kunde någon hittat Gränslandet och odlingen.

Nu blev förstås Leif Svensson 2012 stoppad från att röra sig fritt och när han byggde en flotte och gav sig ut till havs beslagtog Paolo Roberto den. Han fångade också en varanödla och sa att han skulle slå ihjäl den, om deltagarna inte fick kött att äta.
2018-05-01, 15:46
Medlem
nittontrettons avatar
Tackar samtliga deltagare i Robinsson att ni röstade ut Pascal. Bästa som kunnat hända . Vidrig människa och så egenkär..

Jan leker förhoppningsvis trög men vem vet kanske sån han är. Lite smårolig farbror.
2018-05-01, 15:57
Medlem
Fick fram ett 8 år gammalt avsnitt igår på Youtube från Robinson 2010 med Paolo Roberto. Inledningstävlingen där ledarna skulle välja vilka de ville ha i laget och sen klättra över en 4 m hög vägg med lera och gyttja nedanför, känns som om tävlingarna då var betydligt tuffare än nu, tyckte Paolo var bra då men man blir ganska less på hans skrik snabbt, Anders är betydligt bättre programledare.

Hoppas nu Jan slår ut Pascal ikväll, men chansen för det är väl obefintlig, var livrädd att DK skulle ramla ner som nummer 3 igår, han är min favorit att vinna tillsammans med Lillemor som stigit i mina ögon, en lagspelare och inte så dålig i tävlingar. Vinner någon annan blir jag besviken, ska vara Henke då.
2018-05-01, 16:07
Medlem
rikastistorstans avatar
Skandal att tv4 inte körde om tävlingen! Vem som helst kunde ju se att det kom en rejäl vindputs just där Jan stod! Hade det inte varit för den så hade han kunnat stå i minst 45 minuter!
2018-05-01, 16:44
Medlem
Eatkebabwithbreads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joi
Negermor har rätt skapliga lökar. Sillisar garanterat. Nån mer som tänkt på att när hennes nipples är styva så ser man att dom sitter sjukt högt upp?
Bild?

---

Var det ingen annan som noterade förförandet i senaste tävlingen när de skulle stå på ett ben? Vissa stod ju med foten ovanpå den andra och andra skiftade ben med jämna mellanrum. Att stå som Johaneh med ena foten ovanpå och sedan skifta ben kan man ju hålla på i evigheter. Däremot att stå Som Jan med foten i luften (som jag tycker är det korrekta tillvägagångssättet för en sådan tävling) är ju betydlig svårare.

---

Redigt besviken på att inte gamla deltagare fick vara med i gränslandet. Bara väntade och väntade på att Månsson och gänget skulle dyka upp med ett flin.
Senast redigerad av Eatkebabwithbread 2018-05-01 kl. 16:48.
2018-05-01, 19:20
Medlem
Giggsys avatar
Blir intressant att se hur dom grupperar sig nu i sammanslagningen. DK bör även få med sig Henrik och Norrland då dom kommit varandra nära. Siktet är nog inställt på Johan men produktionen skänker väl honom en immunitet till. Oklart var man har Marie.

DK
Dessi
Victoria

Henrik
Norrland

Marie

Johan
Lillemor
2018-05-01, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eatkebabwithbread
Bild?

---

Var det ingen annan som noterade förförandet i senaste tävlingen när de skulle stå på ett ben? Vissa stod ju med foten ovanpå den andra och andra skiftade ben med jämna mellanrum. Att stå som Johaneh med ena foten ovanpå och sedan skifta ben kan man ju hålla på i evigheter. Däremot att stå Som Jan med foten i luften (som jag tycker är det korrekta tillvägagångssättet för en sådan tävling) är ju betydlig svårare.

---

Redigt besviken på att inte gamla deltagare fick vara med i gränslandet. Bara väntade och väntade på att Månsson och gänget skulle dyka upp med ett flin.

Jag tänkte också på det att några använde den andra foten som stöd ovanpå den andra foten eller på sidan av pelaren, och det kan säkert underlätta en del, speciellt att ta stöd på sidan av pelaren. Att byta fot fick de säkert göra, då så många gjorde det.
2018-05-01, 19:34
Medlem
Enmansdemos avatar
Kukemor bytte efternamn i samband med sammanslagningen *symbal*

T.o.m krypen och fåglar upplever Pascal i ett gränsland att han bär upp på sina späda axlar
(man ska vara hög & mager som en fågelskrämma)

Janne myntar nya ord till SAL "gilla läget som jag brukar säga"

har alla indier vitt hår på bröstet?
Senast redigerad av Enmansdemo 2018-05-01 kl. 19:42.
2018-05-01, 19:37
Medlem
Pascal verkar tro att han ska bo i gränslandet i all evighet.
2018-05-01, 19:41
Medlem
Paktscal drar igång direkt med att planera och värva Lina.
2018-05-01, 19:42
Medlem
JerryCottons avatar
Jag skulle orka med att bo på samma ställe som Jan i max två sekunder. Kan man verkligen vara så korkad och egenkär?
2018-05-01, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JerryCotton
Jag skulle orka med att bo på samma ställe som Jan i max två sekunder. Kan man verkligen vara så korkad och egenkär?
Finns inga lagar som förhindrar det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in