2018-04-29, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JayJayAdams
Förstår heller inte varför hon envisas med att säga att hon är från Stockholm när hon bor och verkar ha bott i Halmstad ett längre tag.

Hon är uppvuxen i Halmstad kommun där hon även fortsättningsvis verkar vara folkbokförd. Sannolikt bor hon väl i någon andrahandslägenhet i någon förening i Stockholm där det inte är så poppis med andrahandsuthyrning. Det är dock lite märkligt för övriga deltagare verkar de ju ta direkt på folkbokföringsort. Jag kan väl liksom tänka mig att de är fler av deltagarna som flyttat runt lite. Det allra konstigaste är emellertid att produktionen inte föreslog att hon ska kalla sig något annat än "vd".

Något som har kommit lite i skymundan i kvällens avsnitt är att Jan blixtsnabbt räckte upp handen och sade "jag har barn!". De måste ju älska att se detta(om de finns)...
2018-04-29, 22:37
Medlem
JayJayAdamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heavenorlasvegas
Hon är uppvuxen i Halmstad kommun där hon även fortsättningsvis verkar vara folkbokförd. Sannolikt bor hon väl i någon andrahandslägenhet i någon förening i Stockholm där det inte är så poppis med andrahandsuthyrning. Det är dock lite märkligt för övriga deltagare verkar de ju ta direkt på folkbokföringsort. Jag kan väl liksom tänka mig att de är fler av deltagarna som flyttat runt lite. Det allra konstigaste är emellertid att produktionen inte föreslog att hon ska kalla sig något annat än "vd".

Något som har kommit lite i skymundan i kvällens avsnitt är att Jan blixtsnabbt räckte upp handen och sade "jag har barn!". De måste ju älska att se detta(om de finns)...

Precis. Hon bor hemma hos sin mor och far där även hennes fars företag som hon är "VD" i är registrerat tillsammans med ett par andra bolag som omsätter korvören. Samtliga verkar vara nåt hälsokostskit.

Haha reagerade också på Jan-banan. Det är skämskudde så fort han visas i rutan. Jag fick aldrig se att han ringde hem? Fick han något samtal den stackarn? Han har trots allt varit borta från sina barn i två veckor.

Edit: Såg nu att Rick var snabb och stoppade Jan. Vet inte om han är dum eller bara har otur när han tänker. En person med någorlunda social känsla hade förstått att Rick menade vem har barn FÖRUTOM Rick och Jan.
Senast redigerad av JayJayAdams 2018-04-29 kl. 22:45.
2018-04-29, 22:39
Medlem
SailorCalvins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JayJayAdams
Precis. Hon bor hemma hos sin mor och far där även hennes fars företag som hon är "VD" i är registrerat tillsammans med ett par andra bolag som omsätter korvören. Samtliga verkar vara nåt hälsokostskit.

Haha reagerade också på Jan-banan. Det är skämskudde så fort han visas i rutan. Jag fick aldrig se att han ringde hem? Fick han något samtal den stackarn? Han har trots allt varit borta från sina barn i två veckor.

Deltagarna själva misstänkte att han var inplacerad som joker och helt enkelt är fejk bara för att skapa lite drama.
2018-04-29, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrwong
Printscreen? Annars tänker jag att det är sammanslagning, därav den gemensamma och genuina glädjen.

Det står om du pausar, har ej datorn framför mig just nu. Men det stod något i stil med "Lag syd, än är inte det sista kortet lagt. Den senast utröstade medlemmen får återvända".
2018-04-29, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Det står om du pausar, har ej datorn framför mig just nu. Men det stod något i stil med "Lag syd, än är inte det sista kortet lagt. Den senast utröstade medlemmen får återvända".

Hur fan kan då jubla så dant när någon de själva röstat ut kommer tillbaka?

Nä, de där tror jag inte på att någon ska tillbaka till lag syd.
2018-04-29, 22:42
Medlem
Steinarrs avatar
Pascal valde att gå med i feministmaffian och blir sedan chockad över att han röstas ut?

Om man väljer att bli en cuck och går med i tjejgänget så får man också vara beredd på att man till slut är den som blir avrättad.

Till alla er som redan är cucks: Ta lärdom av detta och gör inte Pappscals misstag.
2018-04-29, 22:44
Medlem
Steinarrs avatar
Citat:

Någon som kan bekräfta?
2018-04-29, 22:45
Medlem
Citat:

Hoppas detta är ett skämt? Det FÅR inte vara sant/möjligt att puckot får återvända? Kommer idioten tillbaka är det en katastrof.
2018-04-29, 22:49
Medlem
SailorCalvins avatar
Citat:

Det enda som går att se är orden "gör er redo" vilket inte stämmer alls. Det är eventuellt sammanslagning på gång men det är inte möjligt att med de ord som står på pappret få in att någon skall tillbaks in. Du snackar skit...
2018-04-29, 22:56
Medlem
Ännu en gång röstade man ut den starkaste deltagaren, konstigt att man varit i så många öråd på raken.
2018-04-29, 22:57
Medlem
Kör de inte hemma-hos reportage hos deltagarna längre?
2018-04-29, 22:57
Medlem
PingPongZongs avatar
Äntligen åkte fjanten ut. Han lyckades förstöra laget TOTALT. Krävdes 2st nordare för att skicka hem fjanten. Nu är det bara tjejer kvar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in