2018-04-30, 20:04
Medlem
tastass avatar
Var det önsketänkande eller ropade Lina "Pappskall" när hon kom in i gränslandet?

edit. Pucktvåa
Senast redigerad av tastas 2018-04-30 kl. 20:05. Anledning: Pucktvåa
2018-04-30, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Satan vad sämst Jan är. Han verkligen suger.😅

Jan har inte sämre balans än nån annan. Det bara råkade komma en vindpust just där han stod.
2018-04-30, 20:12
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjungelJens
Ropade Lina: "Pappskall" efter Pascal när hon kom till gränslandet?

Ja det tyckte jag med!!
Har vi månne haft sällskap av Lina i tråden tidigare kanske?
Medlem
Ganonitos avatar
Efter att ha haft en riktigt jävlig dag så blir den ännu jävligare av att se att Pappskallen är kvar. Varför ska just han få en ny chans när ingen annan fick det? Uppenbart att äckliga Tv4 favoriserar honom.

Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
Att man tog Ricks och Jans immunitet var rätt klart, men att man tog Johans var lite konstigt.

Varför var det konstigt? Ska man favorisera honom för att han är bög eller?
Medlem
JayJayAdamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brstd
Jan har inte sämre balans än nån annan. Det bara råkade komma en vindpust just där han stod.

Hade jag varit Jan hade jag krävt att det blir omme och att han får göra det på badrumströskeln istället utan vind och ingen får titta på honom, press är nog inget Jan kan hantera så bra.
2018-04-30, 20:14
Medlem
mr.demons avatar
Citat:

Självklart är det så.😀
2018-04-30, 20:15
Medlem
Citat:
Eller ett lokalt jordskalv......om han nu inte tömde lungorna och uppfattade det som en storm.
2018-04-30, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BreEEeev
Inte sedan 1998.

Citat:
Ursprungligen postat av BreEEeev
Jo, jag förstår. Diffar ett år, skitsamma.
Min poäng var att klargöra för individen, som undrar ”gör de inte hemma hos-reportage LÄNGRE?”, att det var inget de slutade med alldeles nyligen.
Vi pratar om 20 år ...
Vi pratar om 19 år.
2018-04-30, 20:19
Medlem
Nicoline, Desi, Johan och Viktoria var förvånande duktiga idag.

Jag blandar jämt ihop Ida och Lina, det är Ida jag småhejar på, inte Lina.

På sistone hade jag en egen teori, ifall Jan (som skrev att han var en bra strateg) kanske fejkade att han var sämst på allt som någon slags strategi för att inte åka ut. Och att han skulle blomma ut och var stark individuellt. Meh den teorin var visst fel. Så jäkla synd att Rick inte klarade sig, han är i för dåligt skick för att vara med i Robinson med tanke på sina skador och ålder.

Angående gränslandet hade man förstås gärna sett att samtliga utröstade deltagare fick samma chans. Alexandra gillade jag och hon hade kunnat kanske komma långt.
Senast redigerad av Liljor 2018-04-30 kl. 20:21.
2018-04-30, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Efter att ha haft en riktigt jävlig dag så blir den ännu jävligare av att se att Pappskallen är kvar. Varför ska just han få en ny chans när ingen annan fick det? Uppenbart att äckliga Tv4 favoriserar honom.

Varför var det konstigt? Ska man favorisera honom för att han är bög eller?

Nä, för att han hittade den. Han fick den inte till skänks för att han bytte lag.
2018-04-30, 20:27
Medlem
Om sessan börjar föreläsa om mindset så är risken att han tråkar ihjäl Rick och Lina.
Sedan sitter Borat där och funderar på vad som hände och herr mindset går ut som vinnare.
2018-04-30, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Liljor
Nicoline, Desi, Johan och Viktoria var förvånande duktiga idag.

Jag blandar jämt ihop Ida och Lina, det är Ida jag småhejar på, inte Lina.

På sistone hade jag en egen teori, ifall Jan (som skrev att han var en bra strateg) kanske fejkade att han var sämst på allt som någon slags strategi för att inte åka ut. Och att han skulle blomma ut och var stark individuellt. Meh den teorin var visst fel. Så jäkla synd att Rick inte klarade sig, han är i för dåligt skick för att vara med i Robinson med tanke på sina skador och ålder.

Angående gränslandet hade man förstås gärna sett att samtliga utröstade deltagare fick samma chans. Alexandra gillade jag och hon hade kunnat kanske komma långt.
Ja Rick är inte i skick för reality-TV ala Robinson men jag tror han skulle vara i topp 3 om man satte in honom i någon serie ala Bear Grylls.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/The_Island_with_Bear_Grylls

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in