2018-04-29, 21:26
Medlem
Enmansdemos avatar
Dessi smickrar & sänker förväntningarna på sopan Nicoline

ÄR Henriks fru Indiska?
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
fan va kassa de verkar va göra eld?

skulle jag va lina & ida skulle jag inte ens bry mig. vafan kämpar för att immuniteten skall falla bort.'

Så man kan välja fritt sen ju
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
Tror och hoppas att Nicoline ryker.
Du är bättre på att gissa min gissning har sannolikhet=0 just nu.
2018-04-29, 21:27
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Så man kan välja fritt sen ju

den skulle falla bort och inte gälla.
2018-04-29, 21:29
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
den skulle falla bort och inte gälla.

Exakt. Då har de fritt fram att välja nån av de andra fyra. Annars finns ju bara tre att välja på och kanske inte ens den de hade velat
2018-04-29, 21:29
Medlem
SailorCalvins avatar
Nu får dom fan ta och rösta ut Pascal. Utan honom är Nicoline ingenting och på ett bräde har dom rensat bort två spelare ur leken. Jösses. Tror faktiskt att dom är smarta nog att förstå det... Dessie är inte dum, riktigt lurig, men hon förtjänar i alla fall att vinna mer än världsmästarn och hans donna.
2018-04-29, 21:31
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SailorCalvin
Nu får dom fan ta och rösta ut Pascal. Utan honom är Nicoline ingenting och på ett bräde har dom rensat bort två spelare ur leken. Jösses. Tror faktiskt att dom är smarta nog att förstå det... Dessie är inte dum, riktigt lurig, men hon förtjänar i alla fall att vinna mer än världsmästarn och hans donna.

Ja exakt, va fan ska man ha honom kvar för? Av vilken anledning? Man förlorar ju oavsett han är med eller inte så bort med tönten liksom
2018-04-29, 21:31
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Exakt. Då har de fritt fram att välja nån av de andra fyra. Annars finns ju bara tre att välja på och kanske inte ens den de hade velat

aha du menar så.

inte dock så man tänker ta i som fan. Viktoria vann tror hon hade åkt ut annars. Diarre verkar vilja ha trekant med Pascal & hans docka.
2018-04-29, 21:32
Medlem
Han.Jelins avatar
De gjorde rätt val att rösta ut Pascal istället för Nicoline denna vecka. För om de hade förlorat nästa vecka och hamnat i öråd så är det inte otänkbart att Pascal hade kunnat övertala Dessie och Victoria att rösta på Lina eller Ida. Men nu behåller de Nicoline som är värdelös i tävlingar och som inte kan tala för sig själv. Hon är den som åker nästa öråd. Hon har endast kunnat komma så här långt för att hon hade Pascal runt lillfingret.

Men nu med ett tjejlag blir det väl inga fysiska tävlingar längre?
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
aha du menar så.

inte dock så man tänker ta i som fan. Viktoria vann tror hon hade åkt ut annars. Diarre verkar vilja ha trekant med Pascal & hans docka.

Tror fake-asssss-VD ryker nu
Medlem
Titanicsurvivors avatar
Den hjärndöda VDn briljerade verkligen i tävlingen... Haha fyfan vad patetiskt det var. Sen Pascal "jag gör upp i stort varje eld i lägret, så detta känns också som min grej" Mazza Ramsby är knappt värd att nämna. De två stjärnorna i lag syd var sämst på detta också.
2018-04-29, 21:34
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Tror fake-asssss-VD ryker nu

nej nej inte ge henne andra namn nu. hennes smeknamn här är Knulldockan. då hon inte gör något annat än sära för Pascal.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in