2018-04-29, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erzulie
Pascal lär inte komma tillbaka. Jag är nästan säker på att det är ett besked om sammanslagning som får dem att jubla.
Tror att de får beskedet sist i programmet imorgon och på tisdag sker det.

Är inte de lite väl många för en sammanslagning. Någon som minns antalet deltagare vid tidigare sammanslagningar?

Produktionen av Robinson det här året är ju sådär. Är det endast 6 personer som åkt ut så länge? Och så in med 3 jokrar. Sammanlagt har antalet deltagare endast minskat med 3 pers, det är ju skrattretande. Minus skadade Robert då. 4 pers som tävlingen minskat med och redan sammanslagning.
2018-04-29, 23:30
Medlem
Tompa-123s avatar
Det står "Gör er redo dör sammanslagning. Anders"
2018-04-29, 23:30
Medlem
Tompa-123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tompa-123
Det står "Gör er redo dör sammanslagning. Anders"

För
2018-04-29, 23:48
Medlem
Xedomes avatar
Undrar också var Vickans amulett sedan tidigare tagit vägen. TV4 har sett till att göra den sämsta lågbudgetproduktionen av konceptet hittills. Fattades bara att de skulle sliska till PappSkalles avsked ytterligare med slow motion. Tog ju en evighet innan fanskapet packade sig därifrån. Robinson i 4:ans regi är som att tvingas läsa "Se&Hör" hos frissan.

Hoppas lag Syd i nuvarande uppsättning hinner vinna något innan sammanslagning. Första och sista gången det hade varit kul att se.
Synd att sexiga Robban åkte hem. Den enda mannen värd att kolla lite noggrannare på.

Senast redigerad av Xedome 2018-04-29 kl. 23:53.
2018-04-29, 23:58
Medlem
Centipedes avatar
Va enormt håriga underarmar Lina har.
Hon har ju mer hår på underarmarna än jag har.
https://jpst.it/1ereE
2018-04-30, 00:16
Medlem
Diarré grät och sa det var jobbigt att rösta på "storebror". Pappskallen röstade på Diarré men han tyckte förmodligen inte det var särskilt jobbigt att göra det. Han bara tyckte synd om sig själv och fattande antagligen inte hur dom kunde rösta på den som burit laget på sina axlar. Skönt han åkte ut.
2018-04-30, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shobren99
Hahaha pascal jävla beta nolla din fakking bondläpp inse att nicoline inte bryr sig ett piss om dig hon är en golddigger sthlms tjej som vill ha nån med cash inte många tårar från henne inte

Haha tänkte för ett ögonblick att det var äkta kärlek vi fick bevittna på ön, långt från civilisationens falskspel och statusjakt men du har nog fån rätt där.

Han var redan glömd istället klev hon fram och pekade med hela handen och inledde en internutredning om vem som ljuger.

Blir nog ett jobbigt uppvaknande för Pascall som verkar tro att dom ska gifta sig.
2018-04-30, 00:38
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kadden
Vilken tur att du talade om det

tur och tur folk här verkar ju tro han är värdsmästare i mma...jag är väldigt insatt i mma och jag har aldrig ens hört talas om han innan denna säsongen robinson
2018-04-30, 00:53
Medlem
mr.demons avatar
Säga vad man vill om Pascal, men fan vilken fight spirit han har. Under de förhållanden. Sjukt varmt och fuktigt, ingen mat osv.
2018-04-30, 00:58
Medlem
Tenedors avatar
"Hon vänder lite kappvind"
"De tänkte hugga dig bakom ryggen"

Nicoline och Diarré briljerar med sina smarta citat, varav den förstnämnda även pratade om att hon är en av de starkaste deltagarna. Det är lite fult att skratta åt IQ-befriade människor, men de är trots allt roliga i TV!

Annars växer Rick i mina ögon för varje avsnitt. Diplomatbakgrunden lyser igenom, och han verkar rakt igenom vara en fantastisk människa. Det är nästan så att han seglat upp och blivit min favorit, även om det finns ett par andra man också gillar starkt.

Citat:
Ursprungligen postat av Tenedor
Diarré gråter, Victoria eller Nicoline ryker, och Pascal säger "detta här". Förutsägbart avsnitt, med andra ord.

Jag hade åtminstone 2/3 rätt. Inte illa. Måste väl även erkänna att jag blev lite överdrivet glad efter örådet, men det var jag nog inte ensam om.

Citat:
Ursprungligen postat av Xedome
Robban Follin är en 10-poängare. Snygg kropp, skön stil, laid-back och sexig. Allt man behöver veta. Jävligt surt att han skadade armen. Pascal går att titta på, men man måste ju slå på mute på fjärren varenda gång han bräker igång sitt narcissist-snack.

Nu tänder inte jag på män, men jag får nog hålla med dig där. Robert har många rätt!

Citat:
Ursprungligen postat av KrossedOut
TV4 spoilar direkt att Pascal inte åker ut. Amatörer.

Eller?

Citat:
Ursprungligen postat av D.Yster.Quist
Fake ass bitches- är det Victoria som åker?

Trodde exakt samma sak när titeln dök upp. Lite credd ska TV4 ändå ha för sina titlar. Jag gillar faktiskt titlarna, de är ofta riktigt bra.
2018-04-30, 01:06
Medlem
jay.simpsons avatar
Lol nu och jag sett mer av Jan han saknar helt social kompetens när till och med Lillemor reagerar. Det var bra av Rick att låta föräldrarna ta samtalen de som varit där längst. Han var snabbt eftersom han trodde att Jan inte skulle lägga det förslaget Johan imponerade också för en gångs skull. Var först med att säga att han avstår telefonsamtal.

Jag ogillar lag syd men hoppas att lag syd vinner bara för att Pascal åkt ut. Han lär ändå finna ett sätt att ta åt sig äran.
Senast redigerad av jay.simpson 2018-04-30 kl. 01:18.
2018-04-30, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrwong
Printscreen? Annars tänker jag att det är sammanslagning, därav den gemensamma och genuina glädjen.

Det tror jag också på. Känns troligare.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in