"Hon vänder lite kappvind"
"De tänkte hugga dig bakom ryggen"
Nicoline och Diarré briljerar med sina smarta citat, varav den förstnämnda även pratade om att hon är en av de starkaste deltagarna. Det är lite fult att skratta åt IQ-befriade människor, men de är trots allt roliga i TV!
Annars växer Rick i mina ögon för varje avsnitt. Diplomatbakgrunden lyser igenom, och han verkar rakt igenom vara en fantastisk människa. Det är nästan så att han seglat upp och blivit min favorit, även om det finns ett par andra man också gillar starkt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Tenedor
Diarré gråter, Victoria eller Nicoline ryker, och Pascal säger "detta här". Förutsägbart avsnitt, med andra ord.
Jag hade åtminstone 2/3 rätt. Inte illa. Måste väl även erkänna att jag blev lite överdrivet glad efter örådet, men det var jag nog inte ensam om.
Citat:
Ursprungligen postat av
Xedome
Robban Follin är en 10-poängare. Snygg kropp, skön stil, laid-back och sexig. Allt man behöver veta. Jävligt surt att han skadade armen. Pascal går att titta på, men man måste ju slå på mute på fjärren varenda gång han bräker igång sitt narcissist-snack.

Nu tänder inte jag på män, men jag får nog hålla med dig där. Robert har många rätt!
Citat:
Ursprungligen postat av
KrossedOut
TV4 spoilar direkt att Pascal inte åker ut. Amatörer.
Eller?
Citat:
Ursprungligen postat av
D.Yster.Quist
Fake ass bitches- är det Victoria som åker?
Trodde exakt samma sak när titeln dök upp. Lite credd ska TV4 ändå ha för sina titlar. Jag gillar faktiskt titlarna, de är ofta riktigt bra.