Citat:
Ursprungligen postat av
don.t
I Danmark går alla igenom ett IQ test. Madsen är inte den enda. Det har att göra med begreppet "förståndshandikappad". Obligatoriskt i en dansk rättspsykiatrisk undersökning.
Och? Madsen har 111 som IQ, han ligger i övre kant.
Citat:
Du tänker alltså att dessa liverapporteringar är av värde. Okej. Men du som har koll, vilka juridiska fall hänvisade Jepsen till i sin slutplädering för att styrka sin plädering? Vilka juridiska prejudikat påminde Bettina om i sin plädering?
Ja självklart.
Det är förvånansvärt mycket som kom fram jämfört med Sverige.
Om flera källor skriver samma sak då RPU presenteras, ger direkta citat så lär det närma sig sanningen. Även ÅK ord vid plädering ska tas med i sammanhanget om PMs psykopati.
ÅK gav mängder med jämförelser (rättsfall) för att betona varför han anser att livstid är det som gäller för PM, finns att ta del av via live.
Citat:
Finns det att finna via liverapporteringarna eller kan det vara så illa att dessa journalister bara nämde dessa prejudikat? Under tiden det viktigaste beskrevs talade dessa hjärnor istället om Madsens kroppshållning och blick under det mest väsäntliga?
?
Jag bryr mig inte ett skvatt om PMs gångart, ticks eller vad det än må vara. Däremot lär det kunna diskuteras om folk har lust med det i tråden. Däremot finns det inte via live och mentalerklæringen.
Det har framkommit att PM är psykopat och pervers vilket påverkar riskbedömning från högre instans.
Citat:
Nu är jag framme på min tågstation, tack för sällskap och glad valborg.
Du är med andra ord vid slutstation i dubbel bemärkelse.
Ha en fin valborg.