Citat:
Ursprungligen postat av
Lesky
Jag tycker att bilderna flickvännen delar med sig i bildspelet denna länk är väldigt rörande och vackra.
"The brightest stars burn out the fastest."
https://www.instagram.com/p/BiDqPkWgdEt/?taken-by=terezakacerova
Jag tycker är även det hon skrev var fint, dock kunde hon utelämnat stycket om mensen då det nog var en intern jargong mellan dem och lätt kan uppfattas som märkligt av utomstående.
Som utomstående tyckte jag det kändes härligt att se att Tim hade det fint emellanåt åtminstone - är det inte vad fans fans vill se och komma ihåg?
Att bedriva en hetsjakt nu på flickvännen som Tim uppenbarligen hyste fina känslor för, är ju fullständigt absurt!
Okej. Så här. Ingen av oss här kan givetvis veta vad Tim ev kände eller inte kände för den här tjejen. Han ser typ glad ut på flera av bilderna. Men det gjorde han även på sina senare konserter där han efter vad man har förstått nu uppenbarligen led.
Jag kan absolut hoppas på att han kände något för henne.
Men jag tycker tyvärr inte att det liknar någon fin och sund relation. Tror som sagt att han hade behövt en stabil och lugn tjej för att skapa någon form av trygghet i hans liv. Och det känns inte som att det var det han fick; med mkt speciella familjerelationer, konstiga gliringar (som alltså var på skoj :P ) och svampar och allt vad det var.
Men som sagt. Låt oss hoppas på att han hade det fint.
Men "kärleksförklaringen" är inte fin. Den är sjuk och opassande utelämnande. Du kan knappast ha läst hela. :/