Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-04-27, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaffemoster
Då får vi verkligen hoppas att packet hamnar där de egentligen hör hemma - I en skokartong på gatan.

WORD!

Hoppas de får leka det hårda livet på riktigt nu! Hoppas att de inte kan fortsätta leva på Tim och hans pengar. Hoppas familjen gör smarta drag och har rätt rådgivare mitt i all sorg
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ludde9601
De där rykten har jag sett lite överallt och det skulle förklara att polisen i Oman var så klar redan från början och att familjen inte har några tvivel. Handlederna har jag hört.

Ändå anser jag att dödsorsaken är oväsentlig. Väsentligt är att vi kommer ihåg Tim för det som han älskade mest, skapandet av musik. Även att vi respekterar hans val att avsluta sitt liv och även hans familjs val att berätta tillräckligt som de nu gjort.

Dödsorsak är självmord, sättet är helt oväsentligt och under värdighet att driva längre......

Har ju stått att anhöriga landade endast 2 timmar efter Tims död i Oman.
Av ngn anledning har man satt sig på planet ner. Måste blivit rejält oroliga och bekymrade av ngn anledning?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av afvongreve
Även om han obduceras en gång till får man inte svar på om överdosen var avsiktlig eller ej, dvs om det var självmord eller inte.

Ja ne det är ju klart menar mer om man kommer få veta om det är drog relaterat eller om det skedde på ett annat vis.

Tragiskt hur som helst och bara tiden som kommer utvisa detta.
Citera
2018-04-27, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avali
Det är ingen som har lagt över något ansvar på dem. Det va en enkel fråga om man tror att dom vid ett senare tillfälle kommer att berätta på vilket sätt han dog. Punkt!

Förmodligen hade dom super god kontakt och pratade ofta men som med alla barn och föräldrar så vet man inte allt, inget konstigt alls med det!

Håller med det sista, tror inte de kommer outa själva dödsorsaken mer ....
Citera
2018-04-27, 22:24
Medlem
Citat:
WORD!

Hoppas de får leka det hårda livet på riktigt nu! Hoppas att de inte kan fortsätta leva på Tim och hans pengar. Hoppas familjen gör smarta drag och har rätt rådgivare mitt i all sorg

Borde gälla Ash också i så fall. Han borde ge bort allt till välgörenhet. Han står ju till och med med som låtskrivare på ett flertal låtar, trots att han inte skrivit en enda låt i hela sitt liv.
Citera
2018-04-27, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hoaxgammon
Har du hört vad Tim säger om Ash i dokumentären? Ash må ha suttit i Sverige men det var han som styrde & ställde & allt gick genom honom.

Snälla kalla det film istället. Sedan säger Tim en hel del om att han inte orkar och alla pressar honom, många tolkar in att det är Ash han pratar om hela tiden, men icke. Sedan är det faktiskt så att Tim har själv ingått kontrakt och gått med på antal shower, kontrakt han inte borde sagt sig ställa upp på från början. Han ville göra mer än vad han själv klarade....

Sluta skyll på Ash, han gjorde Tim känd och fick Tims musik att sprida sig över världen och ge så mycket glädje
Citera
2018-04-27, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cleovarnamnet
Om en person hela tiden försökt värna sitt privatliv och sig själv är det bannemig inte ”otroligt härligt” att efter dennas död hänga ut vederbörande på internet till allas beskådan, när han själv gjorde allt för att undvika det.
Att vara ”öppen i sitt förhållande” är väl för helskotta inte samma sak som att vara öppen med resten av världen.

Håller med. Hade Tim levt hade han känt sig förrådd. Hon är en attention whore, som vill krama ur det sista innan hon är en nobody igen.
Citera
2018-04-27, 22:31
Medlem
Citat:
Snälla kalla det film istället. Sedan säger Tim en hel del om att han inte orkar och alla pressar honom, många tolkar in att det är Ash han pratar om hela tiden, men icke. Sedan är det faktiskt så att Tim har själv ingått kontrakt och gått med på antal shower, kontrakt han inte borde sagt sig ställa upp på från början. Han ville göra mer än vad han själv klarade....

Sluta skyll på Ash, han gjorde Tim känd och fick Tims musik att sprida sig över världen och ge så mycket glädje

Det är en dokumentär och det går tydligt att se vad Ash själv säger & vad Tim säger om honom. Det är inte en spelfilm. Vi förstår, du älskar Ash & det är honom det är synd om enligt dig och inte Tim. Tim var sjuk & då ska man ta tag i det istället för att pressa med att boka in fler gig. Men stackars, stackars Ash, han gråter nog hela vägen till banken.
Citera
2018-04-27, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1c9r5
Jag tycker detaljerna är det som gör hela förhållandet fantastiskt. Så gör jag hela tiden med min fästman.

Med "detaljer" menar jag att hon går över gränsen för vad man delar med sig av till offentligheten. Jag är ganska övertygad om att vi är många, som inte hade velat bli outade offentligt på det sättet. Vissa saker stannar mellan de berörda. Hon är helt hämningslös i sitt outande av honom och, ja, det är osmakligt och respektlöst.
Citera
2018-04-27, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DenVitaDandyn
Halsen?

Hur mår du? Gör nya konton och sprider BS.
Citera
2018-04-27, 22:35
Medlem
kardashanarsels avatar
Now, an official close to the investigation has revealed that drugs were found at the scene of Bergling's death.

“I do know drugs were found on the scene,” a spokesperson at the Muscat Governorate Police Headquarters tells Radar Online.
Citera
2018-04-27, 22:36
Medlem
1c9r5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaffemoster
Med "detaljer" menar jag att hon går över gränsen för vad man delar med sig av till offentligheten. Jag är ganska övertygad om att vi är många, som inte hade velat bli outade offentligt på det sättet. Vissa saker stannar mellan de berörda. Hon är helt hämningslös i sitt outande av honom och, ja, det är osmakligt och respektlöst.

Håller inte med. Hade älskat om någon skrev så om mig om jag gick bort. Det är ju precis det som berättar detaljer om mig som person privat. Tim ville ju vara Tim, inte Avicii. Och hennes detaljer om honom, hans liv, vad de gjorde osv tycker jag endast ger oss en klarare bild på hur fin han verkade vara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in