2018-04-27, 22:16
Medlem
slamdunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaffemoster
Fy, fan, vilket jävla avskum. När jag läste hennes pinsamma kärleksförklaring fick jag också känslan av att hon någonstans bara förnedrade honom.

Ja det var mycket märkligt när hon började prata om mens fläckar på madrassen och hur hon tvingade honom till doktorn för ett födelsemärke.
Vad vill hon förmedla med detta?
Citera
2018-04-27, 22:17
Medlem
skorpan102s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yeezytaughtme
Han dog av förblödning är rykten

Förblödning pga ...?
Citera
2018-04-27, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ludde9601
Jag tror att föräldrarna och Tim hade jättenära kontakt. Fel att langa ansvar på dem, särskilt nu! Hur bra kontakt kan föräldrar ha med en 28årig superstjärna som bor på andra sidan jorden?

Lider med föräldrarna, kan inte finnas en större sorg än att överleva sina egna barn.......

Ja stackars föräldrar och syskon. Det är fruktansvärt att förlora någon anhörig på detta sätt.
Citera
2018-04-27, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1c9r5
Tänkte inte skriva mer, men blir förbannad över hur många skriver om flickvännen. Helvete vad ni analyserar varje mening och får ALLT att låta som något galet. Jag tycker det var ett fantastiskt brev. Otroligt härligt ihop med alla bilder hon la upp.

Fattar inte hur folk kan tycka illa om flickvännen. Jag tycker att hon verkar ha varit en härlig, frisk fläkt i hans liv. Vi har inte en aning om hur Tim är privat. Tycker de verkar ha haft det väldigt härligt och kul ihop.

Och hur fan kan ni vara så omogna att ni reagerar på mens-delen? Tycker det är sjukt härligt och inte visar något annat än hur öppna de var i förhållandet. Förmodligen var det något roligt och internt. Samma med resten hon skrev. Internt, intimt, personligt.

Att hon tar saker som luktar som honom är inget konstigt. Herregud det kan jag göra när min pojkvän bara är bortrest! När mitt ex och jag gjorde slut ville jag inte byta lakan för han hade sovit där i. Är verkligen ingenting konstigt. Fyfan, tycker så synd om henne. Och om er som är så inskränkta och dömande. Usch.

Och du verkar inte vara vass på att läsa av människor. Jag tycker kritiken mot henne är befogad till 100%. Att dessutom dela med sig av så intima detaljer från ett förhållande är respektlöst. Jag hade aldrig velat att någon outade mig på det sättet. Billigt, hänsynslöst och osmakligt. Den bruden har varken klass eller stil.
Citera
2018-04-27, 22:19
Medlem
Citat:

De där rykten har jag sett lite överallt och det skulle förklara att polisen i Oman var så klar redan från början och att familjen inte har några tvivel. Handlederna har jag hört.

Ändå anser jag att dödsorsaken är oväsentlig. Väsentligt är att vi kommer ihåg Tim för det som han älskade mest, skapandet av musik. Även att vi respekterar hans val att avsluta sitt liv och även hans familjs val att berätta tillräckligt som de nu gjort.

Dödsorsak är självmord, sättet är helt oväsentligt och under värdighet att driva längre......
Citera
2018-04-27, 22:19
Medlem
Förblödning att han skar sig i handlederna
Citera
2018-04-27, 22:20
Medlem
Citat:
Du är helt ute och cyklar. De är bostadslösa och/eller bor i andra hand hela bunten. Många är helt outbildade och har aldrig haft ett vanligt jobb. Inga överklasskillar bara för att de gått i samma skolor, snarare tvärtom därav mentalitet från orten och viljan att glassa no-matter-what

Då får vi verkligen hoppas att packet hamnar där de egentligen hör hemma - I en skokartong på gatan.
Citera
2018-04-27, 22:20
Medlem
Citat:

Halsen?
Citera
2018-04-27, 22:21
Medlem
Citat:
Jag tror att föräldrarna och Tim hade jättenära kontakt. Fel att langa ansvar på dem, särskilt nu! Hur bra kontakt kan föräldrar ha med en 28årig superstjärna som bor på andra sidan jorden?

Lider med föräldrarna, kan inte finnas en större sorg än att överleva sina egna barn.......

Det är ingen som har lagt över något ansvar på dem. Det va en enkel fråga om man tror att dom vid ett senare tillfälle kommer att berätta på vilket sätt han dog. Punkt!

Förmodligen hade dom super god kontakt och pratade ofta men som med alla barn och föräldrar så vet man inte allt, inget konstigt alls med det!
Citera
Medlem
Citat:
Förblödning att han skar sig i handlederna

Så tolkar jag det också.
Citera
Medlem
Citat:
Ett avtalskontrakt är en sak. Att ständigt samarbeta är en annan sak. Ash var i Sverige och Tim runt i världen med sina brysches.

Även om han inte ville stöta sig med andra människor så skulle han inte gjort en sådan hyllning om han inte tyckte det.

Jag tror att Tim höll sanningen väldigt högt

Har du hört vad Tim säger om Ash i dokumentären? Ash må ha suttit i Sverige men det var han som styrde & ställde & allt gick genom honom.
Citera
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonymanonym1313
Öh... Terezas sons pappa är alltså hennes bästavän man....? (kvinnan som slickade på tims bröstvårtor enligt hennes avskedsbrev).

Jag är ärrad. WTF
Så uppfattar jag det med. Tror inte många i tråden med tanke på kommenterandet läst alla 10 sidor av brevet eller kollat var hon befunnit sig senaste månaden drygt. Och inget i hennes brev säger att det nu var tillsammans, kan även vara hennes engelska grammatiskt men läs igen...
Senast redigerad av Pandalina4 2018-04-27 kl. 22:23.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in