Det gick snabbt.. Och nej, vi har ingen utrustning tillgänglig idag som vi kan åka till månen med, plus, vi vet fortfarande inte hur vi ska ta oss igenom Van-Allen bältet. Fan är det med er, jag har ju länkat, ändå ska ni sitta och neka det? Ni tror ju fan själva inte på NASA. Är ni verkligen klara där uppe?
Och nej, vi kan absolut inte se satelliter med blotta ögat. Visa mig gärna en någorlunda vanlig bild tagen av en någorlunda människa isåfall. En snabb googling ger mig antingen animationer, eller några fula saker som kan likna vad som helst.
Och nej, flaggan syns inte heller, vet ni varför? Jo, för att den inte finns. Länka gärna till en bild isåfall. Och när jag menar en bild menar jag en verklig bild tagen av era s.k satelliter, och inte någon jävla pixel som har punktmarkerats på en helbild av månen.
Och lägg ner. Oblate pear shaped spheorid är inte ens nära den perfekta cirkel som de får er hopplösa människor att tro på. Alla era "mot-argument" faller, de håller inte. Ni har själva inget konkret, ska alltid hitta på nya svar. På ena sidan har ni Armstark som kan filma "hela" jorden från månen, samma video visar att Jorden är lika stor som vad månen är från jorden(???), & andra sidan har ni ca 4k satelliter som ej kan ta en helbild på jorden. Och kompositioner etc skulle jag kunna förstå om de togs för att få en reall google earth karta, men alla dessa vägar, hus, länder etc är tagna utav Googles egna flygplan. Hur dum kan man vara egentligen? Tror man verkligen på att satelliter kan zooma in så mycket? Vart är flaggan isåfall? Bestäm er. Eller bättre, svara inte alls!
Om jorden verkligen var rund, hur kommer det då sig att ni inte är enade om någonting? Ska det verkligen vara så svårt med något som är "sant". 1+1 är = 2, men för er blir det = 3, av någon konstig anledning.
Och nu leker ni "rymdforskare" & nekar vad NASA själva har sagt. Jag trodde jag bad er att inte svara?
Edit: Och om satelliterna verkligen tar helbilder på jorden så som någon fnatte hävdade, varför photoshoppar NASA sina bilder då? Om ni vill leka smarta, javisst, här har ni:
https://www.google.se/amp/s/qz.com/192700/the-guy-who-created-iphones-earth-image-explains-why-he-needed-to-fake-it/amp/
En väldigt bra artikel som går emot det flesta ni sitter och säger. Ska ni säga emot Google nu också eller?
Vart är alla robotar/satelliter som blivit skickade till andra planeter etc? Eller, om vi har robotar på månen som någon annan satansunge nämnde, varför kan de inte ta en helbild på månen då? För enligt Google misslyckas alla andra satelliter med det. Enligt Google finns det väldigt få helbilder på Jorden.
T.om Google är emot er. Och NASA var aldrig med er till att börja med. Idioter.