Citat:
Ursprungligen postat av
karlsoon
Fan vilket härligt besked.
Men visst är det märkligt hur hans uttalanden har fått suga energi ur truppen, spelarna vill inte ha med honom, och han va aldrig aktuell egentligen med tanke på att han inte platsar och han har aldrig varit tillfrågad av Janne heller.
Förstår inte heller varför Lars Richt pratat med honom.
Nåja han visste att han inte skulle bli tillfrågad och därför känns det bättre för hans ego att påstå att det är han som säger nej.
Hade varit mycket roligare om Janne istället satt ner foten för några månader sen och sagt vi vill inte ha med honom.
Yes

håller med. Många fler som blivit trötta på det uppblåsta egot.
Zlatan hade knappast fått stående ovationer av spelarna idag om han återvänt, utåt mot media klart det låtit positivt men knappast inom slutna rum, Zlatan som kastar skit på den bragden de gjort som tog sverige till vm kan stanna i USA,i en liga för losers.
Jag själv kunde uppskatta en del uttalande och upptåg av Zlatan fram till ungefär 2006
sedan dess har han tappat kompassen helt. Numera är han bara tragisk.
Z vet att hans tid är kort, snart kommer andra ta hans plats i rampljuset,
därför leker han med sverige,han har säkert njutit av debatten sista månaderna allt för att inte glömmas bort.
En narcissistisk dryg blattetyp med översittarfasoner som tror jorden kretsar kring zlatans axel
tyvärr har zlatan fått hjälp av skitnördiga flåsande hejaklackstyper till journalister som aldrig ställt nån kritisk fråga,bara jamsat med i spektaklet och därmed känt sig betydelsefulla i den långes närhet
(undantaget Olof Lundh,)
Hoppas sista kapitlet är skrivet nu om Z, jag är så trött så jag somnar..Zzzzz