Citat:
Ursprungligen postat av
Kimma7
Är det inte lika bra att spärra in Dedire King på mentalsjukhus också? Hur är man funtad om man fortfarande älskar en sådan kallblodad person nu när man fått veta detaljer kring vad som har skett? Känner mig inte trygg med att en person som henne kan gå fritt på gatorna bland oss.
– Han älskade humlor. Han hade en liten hörna bakom sin verkstad som han kallade för ”Herr Humlas trädgård”, där han brukade sitta. Det stämmer inte överens med min bild av en mördare.
https://www.expressen.se/kvallsposten/ex-flickvannen-jag-alskar-fortfarande-peter-madsen/
Hon är inte frisk.
Hon verkar inte helt sund, nej.
Hon är alltså införstådd med att hon själv kunde ha blivit ett offer här, ha mött exakt samma
öde som KW, genomlidit precis allt svenskan fick genomlida, och med den insikten på plats
i skallen så borde ju rimligen den förvridna "kärlek" hon känt inför Madsen svalnat betydligt,
ja, upphört helt och en ny syn på honom ha etablerats, men nej då, hon ter sig opåverkad,
hennes "kärlek" framstår lika stark som förut trots vad hon tvingats komma underfund med
och man förstår egentligen ingenting.
Det kan vara så illa att även om hon bevittnat själva mordet nere i ubåtens skräckkammare
till mäss så hade hennes "kärlek" till monstret överlevt även den saken.
Snacka om att vara förblindad till max alltså.
När väl detta monster installerats på den plats där resten av hans liv ska tillbringas så är hon
nog inte sen med att besöka honom.
Snart har de väl fått barn ihop som jag gissat på tidigare
En pojke som kommer att döpas till Werner (efter tyske Von Braun) eller en flicka som får namn
efter den där amerikanska porrtjejen som Mad Pete var så fascinerad av och till och med skrev
till i förhoppning om att få till stånd ett möte mellan dem. Vad fan hette hon nu igen, den där
bruden i BDSM-svängen?